return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
WK wielrennen in Salzburg (pg. 2)
View this Thread in Original format
mellow_head
KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk* KUTTHREAD!!!:p *verneuk*
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
mja matchen van Brugge niet, da valt mee


looooooooooooool :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
mja matchen van Brugge niet, da valt mee


mijnheer gaat blijkbaar iedere week naar brugge kijken :wtf:
Tiger777
quote:
Originally posted by MikeVee
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

eigenlijk niet.

quote:
It's funny because it's true
Antony
misschien nog één met een favorieten poll
Vishnu
Back ontopic :)

Ik zou mijn geld op Vinokourov zetten, ook al heeft die dan maar 2 landgenoten bij.
Als ik zelf een winnaar kon uitkiezen, Philippe Gilbert!
Phortastic
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
mijnheer gaat blijkbaar iedere week naar brugge kijken :wtf:


Da wordt naar het schijnt de nieuwe straf voor gevangenen op penitair verlof :eyes:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
Da wordt naar het schijnt de nieuwe straf voor gevangenen op penitair verlof :eyes:


dan zullen ze op het eind van het seizoen ne keer goed kunnen vieren ;)
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Alleen als ik hem binnen een week zou verwijderen met veel poeha errond :o


:o .. kinderachtig imo, ik deed hem gewoon weg omdat er teveel gezeik op kwam, feit dat dat er nu niet is, bewijst nog maar es het niveau van verdraagzaamheid van sommige members
MikeVee
:rolleyes: Allez, er uiis nog maar 1 serieuze reply geweest in dit topic :toothless Dat zegt toch genoeg, de rest is gisteren gezegd.

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
:o .. kinderachtig imo, ik deed hem gewoon weg omdat er teveel gezeik op kwam, feit dat dat er nu niet is, bewijst nog maar es het niveau van verdraagzaamheid van sommige members


kdenk dat Jasper toch een beetje geirriteerd is door mijn 'gezeik' :)

natuurlijk niet slecht bedoeld ;)

edit: verder laat ik het hier bij, kwil de thread niet verder naar de kloten helpen. Het WK boeit mij gewoonweg niet, kzal de laatste 10 min mss wel volgen en als ne belg wint, des te beter voor België, zoniet zal ik der niet van wakker liggen ...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee
:rolleyes: Allez, er uiis nog maar 1 serieuze reply geweest in dit topic :toothless Dat zegt toch genoeg, de rest is gisteren gezegd.


Vanwaar opeens deze kruistocht? Ik lag toch ook niet te mekkeren op het feit dat gij in de Vuelta-thread elke dag postte wie de dagwinnaar van de prono was? Wat op zich even relevant of irrelevant is als deze thread...

Hetzelfde over Brugge of voetbal. Omdat ik dat ni zo intnsief volg ga ik toch ook niet zitten zeveren in de voetbalthread? Live and let live enzo , het is toch sport after all? En 1 grote overkoepelende sportthread wordt al gauw totaal onoverzichtelijk. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement