|
WK wielrennen in Salzburg (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
dagwinnaar van de prono was? |
Ik denk dat ik dyslexie aan het krijgen ben :nervous: |
|
|
| Bunz |
| Bettini wordt volgens mij de nieuwe wereldkampioen, en hij zou het zeker verdienen. |
|
|
| CygnusX |
Ik heb er 4 grote kanonnen opgezet bij Wielerprono:
BOONEN Tom
DI LUCA Danilo
VINOKOUROV Alexandre
VALVERDE BELMONTE Alejandro |
|
|
| Jasperovitsj |
| De Duitser Ciolek wint de wegrit bij de beloften in de sprint van een groepje van 6. Geen verrassing, aangezien hij al 2 jaar profrenner is en vorig jaar onder andere Zabel klopte in een sprint. Jelle Vanendert was mee, maar werd pas 5de. En als deze koers ons 1 ding leert, dan is het wel dat het parcours en vooral de hellingen beter meevallen dan eerst gevreesd. Dus de kans dat Boonen eraf gereden zal worden is kleiner dan de tegenstand hoopte. Maar de bochtige afdaling in de finale is dan weer ideaal voor een laatste uitval van een paar vluchters, type Vinokourov. :) |
|
|
| diddi |
Ploegje gemaakt!
;) |
|
|
| DJ Sid |
Ik tip op Vinokourov.
Al hoop ik natuurlijk dat er een Belg wint :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Onverwacht verloop tot nu toe :) Een paar ploegen beginnen al fameus nerveus te worden, want wie gaat het werk opknappen? :D |
|
|
| Config |
| indeed, tgaat nog plezant worden vanmiddag, Bettini gaat wellicht zo nerveus zijn dat ie wellicht voor het einde al zijn cartouches gaat verschoten hebben :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Valverde zegt trouwens in een interview dat hij schrik heeft van Gilbert die in de laatste ronde zou proberen te ontsnappen. Maar geen nood, dan zou hij Samuel Sanchez erachter sturen, en die zou het dan makkelijk kunnen afmaken in de sprint. :haha:
Het zou wel fijn zijn moesten nog een paar mannen dat idee hebben dat ze met Gilbert naar de meet kunnen. Daar gaan ze zich dan nog lelijk op verkijken :D |
|
|
| Config |
philip is katterap, laat daar geen twijfel over bestaan, en ie heeft et in zich om et met ne jump af te maken ook. In de Eneco tour heeft ie in de laatste rit daar gewoon een paar kilometer met amper 100 meter voor het peleton uitgereden en ze kwamen geen wiel dichter :p Bovendien zit ie in zijn beste vorm ooit, en tis ne aimabele kerel. Daar nog es boven heeft ie een eigenschap die bijna geen enkele Waal heeft: hij kan Nederlands.
Ondertussen zijn Zwitserland, Australië en Nederland al in de achtervolging gegaan en die voorsprong smelt als sneeuw voor de zon.. Jammer, want khad Bettini graag eens uit zijn sloffen zien schieten van nervositeit :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Bettini! :crazy:
Wat een laatste kilometer seg. Het peloton stormt af op een massasprint, 3 spanjaarden wringen zich nog naar voren en 1 van hen laat het gat vallen waardoor Sanchez, Valverde, Zabel en Bettini samen naar de streep rijden. Bettini maakt het in een millemeterspurt af voor Zabel en Valverde.
Wel jammer voor Zabel, als er 1 man een wereldtitel zou verdienen dan is hij het wel. Maar Bettini is tenslotte ook een meer dan verdiende winnaar! Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar. En Valverde weer net te kort, al voor de 3de keer op het podium maar geen goud. :) |
|
|
|
|