|
WK wielrennen in Salzburg (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wel jammer voor Zabel, als er 1 man een wereldtitel zou verdienen dan is hij het wel. |
Inderdaad, ik had liever hem zien winnen, na die oneindige reeks ereplaatsen :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar Bettini is tenslotte ook een meer dan verdiende winnaar! Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar. |
van de laatste 10 jaar vind ik toch nog wel wat overdreven.. denk dat dat nog altijd Museeuw is dan.. :nervous:
spannend as hell da WK, en het werd pas echt beslissend in de laatste 500 meter.. En waar zat Boonen eigenlijk? toen de sprint bezig was zag ik em gans in de verte rond 25ste positie.. :/
De Belgen kwamen imo toch wel wat tekort.. Gilbert is blijkbaar toch over zijn topvorm heen. En Boonen.. jah da weten we niet want die heeft in feite weinig gedaan..
Proficiat aan Van Goolen nog, die heeft wel getoond dat ie zijn selectie verdiende, en ook Devolder was goed bezig vond ik.
edit: ivm Museeuw, maak er maar de laatste 15 jaar van.. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar. |
zonder de ronde van vlaanderen op je palmares te hebben?
wel een verdiende winnaar, als topfavoriet het op zo'n manier waarmaken... Trui blijft nu in de ploeg, vraag me wel af wat hij nu goud gaat laten aan zen outfit :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
van de laatste 10 jaar vind ik toch nog wel wat overdreven.. denk dat dat nog altijd Museeuw is dan.. :nervous:
edit: ivm Museeuw, maak er maar de laatste 15 jaar van.. |
. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ach kom, zoveel kleiner dan Museeuw is Bettini (figuurlijk) echt niet hoor :)
Museeuw heeft op pakweg 10 jaar tijd 11 klassiekers gewonnen, Bettini heeft er nu op 6 jaar al 8. En Bettini heeft ook de "zwaardere" klassiekers gewonnen, terwijl een Museeuw toch te licht uitviel voor LBL bijvoorbeeld. Ze hebben beiden ondertussen ook een wereldtitel, en ze konden allebei ritten in de grote rondes winnen, Bettini misschien zelfs meer dan Museeuw :) Het enige wat Museeuw zo groot maakt bij ons Belgen zijn zijn heroïsche overwinningen in Parijs-Roubaix of de Ronde van Vlaanderen, koersen die ons meer aanspreken dan LBL of de Gold Race...
Geef Bettini nog een jaar of 3, en hij heeft meer klassiekers op zijn palmares dan Museeuw, en een indrukwekkendere zegelijst hoor. :) Museeuw was een héél grote, maar aan het einde van zijn carrière gaat Bettini even groot zijn hoor :) |
|
|
| Antony |
die pakweg 10 jaar tijd van Museeuw, is daar zen revalidatietijd al afgetrokken?
en niks gaat über deze :)
 |
|
|
| Jasperovitsj |
That's my point ;)
Voor de rest quote ik mezelf:
"Museeuw was een héél grote, maar aan het einde van zijn carrière gaat Bettini even groot zijn hoor. :)"
Nog een paar jaartjes tijd, en wie weet zit daar ook nog een heroïsche ressurectie bij |
|
|
| Antony |
| is zo, nu aan hem om het waar te maken. (ik bedoel ni da hij een motoraccident moet maken eh:p ) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
en niks gaat über deze :)
|
man man, was me dat een kippenvelmoment :)
Zal ik ni rap vergeten, hoe hem op 40km vant einde iedereen op 3min fietste. Fenomenaal :eyes: |
|
|
| Config |
indeed! zalig moment! en ook zijn 10de klassieker waar ie ook solo toekomt en dan zijn ene hand vlak opsteekt en dan de andere erbij. 10 vingers wijzen de lucht in.. Museeuw zelf zo sereen over de meet, in de huiskamers opperste euforie.. dat was ook een zalige zege :eyes:
En dat WK dan waar hij won in Lugano :eyes: ik weet nog alles perfect. Twas juist familiefeest en iedereen zat voor tv. Moet zeggen dat er serieus rondgesprongen is toen Museeuw de sprint won :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Iedereen ineens de wespen en het gesneden brood vergeten :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iedereen ineens de wespen en het gesneden brood vergeten :p |
Toch niet, ben er echter wel vrij zeker van dat hij dit op het einde van zen carriere gedaan heeft.
En dan nog, wie pakt niet tegenwoordig. Er zijn er meer die wel pakken dan niet pakken. Ben trouwens een benieuwd wie die zondaar is wat Dedecker zei. Het was namelijk iemand uit de WK selectie. |
|
|
|
|