|
U studeert: basic info
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
Met het begin van het nieuwe schooljaar lijkt het mij wel interessant om te weten wat de BETA's studeren, waar ze dat doen enzovoort.
I'll kick off
Naam: Wim
Studierichting vorig jaar: Economie Wiskunde
Studierichting: TEW: Bachelor in de Handelsingenieur
Jaar: 1ste jaar
Instelling: Universiteit Antwerpen [Stadscampus]
Vervoersmiddel: Trein [Kontich - Antwerpen-centraal]
Vervoersmiddel schoolgrief:
1. De Eastpack Wyoming, kleur rood, volume 26L. Voor dagelijks gebruik.
2. Jansport zijzak, wordt gebruikt indien we weinig moeten meenemen of als we plaatjes gaan shoppen. Volume van 24L

Uurrooster: klik
Foto @school:
wordt volgende week genomen.
Wie weet zitten er BETA's in uw buurt!
Copy/paste this
PHP:
|
|
|
| Real |
Naam: Kristof
Studierichting vorig jaar: Logistiek Management
Studierichting: Logistiek Management (JAWEL)
Jaar: 3e en laatste jaar gaat in
Instelling:KHK Geel
Vervoersmiddel: Renault Clio 1.6 :D
Vervoersmiddel schoolgrief: ne bruine Kipling kabas!
Foto @school: www.khk.be? |
|
|
| Transfusion |
| Met foto @school bedoel ik een foto van jezelf op school :) |
|
|
| mrcanon |
Naam: Jeffrey
Studierichting vorig jaar: Bachelor in de Toegepaste Informatica
Studierichting: Bachelor in de Toegepaste Informatica
Jaar: 3de jaar (= laatste jaar)
Instelling: VHTI (KATHO) te Kortrijk
Vervoersmiddel: Bus (75A: Deinze - Kortrijk :p)
Vervoersmiddel schoolgrief: Eastpack, kleur donkergroen |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Met foto @school bedoel ik een foto van jezelf op school :) |
Oh, screw that. :p |
|
|
| Gladius |
ah sure why not.
Naam: Johan
Studierichting vorig jaar: 2de Bachelor Geschiedenis
Studierichting: Geschiedenis
Jaar: nu naar 3de
Instelling: Universiteit Antwerpen, vanaf volgende week 1 semester in Fribourg, Zwitserland
Vervoersmiddel: Fiets |
|
|
| Config |
rare topic eigenlijk :p
maar ok. die foto @ school wil ik van iedereen wel es zien :D
Naam: Wouter
Studierichting vorig jaar: Bachelor Financie- en Verzekeringswezen
Studierichting:Financie- en Verzekeringswezen
Jaar: 2de jaar
Instelling: Hogeschool West-Vlaanderen Afdeling Simon Stevin in Brugge
Vervoersmiddel: velo en trein, heel soms met den auto
Vervoersmiddel schoolgrief: ik laat mijn rugzak overkomen per vliegtuig
Uurrooster: hmm.. wat precies verwacht je hier?
Foto @school: die komt zeker nog :) |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Config
Uurrooster: hmm.. wat precies verwacht je hier?
|
Check startpost! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Check startpost! |
ah zo.. zal effe kijken, heb vanavond nog ene gemaakt :p |
|
|
| Magistrate |
Naam: Ruben
Studierichting vorig jaar: Rechten
Studierichting: Rechten
Jaar: 3de bachelor
Instelling: UGent
Vervoersmiddel: trein / fiets
Vervoersmiddel schoolgrief: eastpak |
|
|
| Xilver |
| En waarom discrimineert ge de werkende mens? Kben al 3 jaar afgestudeerd zene. |
|
|
| Transfusion |
| Je kan nooit goed doen voor iedereen :nervous: |
|
|
|
|