|
Voor wie zich bezig houd met Photoshop, Painshop Pro en dergelijke.....
|
View this Thread in Original format
| mido |
Beste mensen,
Via deze weg wil ik een oproep doen aan iedereen die een beetje met Photoshop of Painshop Pro of whatever overweg kan.
Ik zoek namelijk een nieuw logo.
Ik heb zelf zitten turen en zitten kloten met Photoshop voor me neus maar ik kon er niet uitkomen wat ik nou precies wilde hebben.
Daarom deze oproep!
Dus open Photoshop of iets dergelijks en leef je uit!
De default kleuren gaan zwart met groen worden. En de tekst die er zeker in moet komen te staan is HouseNation.nl
Ik denk dat jullie hier wel mee uit de voeten kunnen!
Ik zie het wel.
Voor de mensen die zich dit aantrekken alvast bedankt!!!
Laters!!! |
|
|
| Ding Chavez |
Painshop?? ow yeah i like it :D :D :D
Maarre, back to topic. Ik ben helaas nie zo'n ster in photoshoppen...
GreetZ, DC |
|
|
| Henkie_henk |
Ja ik wil wel wat proberen hoor..
dit zeg k trouwens vaker maar doe t ook weleens niet.. maar aan andre hand heb k ook wel dik veel sigjes en graphix voor andre gemaakt
welke kleur groen word t? Hebbie kleurcode of sampeltje?
KrRRAAaaa |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja ik wil wel wat proberen hoor..
dit zeg k trouwens vaker maar doe t ook weleens niet.. maar aan andre hand heb k ook wel dik veel sigjes en graphix voor andre gemaakt
welke kleur groen word t? Hebbie kleurcode of sampeltje?
KrRRAAaaa |
Ik had je graag even een kleurcode willen geven. Maar daar ben ik nog niet over uit. Er wordt hard gesleuteld aan de site op het moment. En de kleuren worden pas echt passend gemaakt op het moment dat de site tussen haakjes af is.
Maar maak maak gewoon wat en dan kun je in princiepe altijd de kleur nog aanpassen.
Ja toch, niet dan? whehe
Ik merk het vanzelf wel! :) |
|
|
| Flippe |
Ik zal vanmiddag als ik thuis ben ook wel eens iets gaan maken,
maar zou idd handig zijn als je de kleurcodes had, maja, ik zie wel wat t wordt :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Kost je €15,-, maar dan heb je ook wat. Anders moet je deze prutsers wat laten maken en dan heb je nog nix :D
:D
dat was grapje, ik zal wel eens aankloten, heb ik weer wat te doen.
Heb je nog bepaalde afmetingen waaraan die moet voldoen? |
|
|
| Jappio |
| ist nie wat makkelijker om een logo in illustrator te maken? Kan je m ook nog van grootte veranderen, zonder dat ie lelijk wordt.. Of gebruikt niemand hier dat programma? :rolleyes: |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Kost je €15,-, maar dan heb je ook wat. Anders moet je deze prutsers wat laten maken en dan heb je nog nix :D
:D
dat was grapje, ik zal wel eens aankloten, heb ik weer wat te doen.
Heb je nog bepaalde afmetingen waaraan die moet voldoen? |
Die afmetingen maken mij niet zo zeer uit.
Want als ik voor jouw logo kies dan zou ik toch liever het .PSD bestand willen hebben zodat ik zonder problemen nog wat dingetjes eventueel zou kunnen veranderen zodat het mooi wordt met het geheel erom heen.
snappie? |
|
|
| New Wave |
Nuwel, ik ken omgaan met
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe Indesign
en adobe Premiere.
je zegt maar wat je nodig hebt.......van plaatjes tot een film, van folders tot hele tijdschriften :)
massah! |
|
|
| Henkie_henk |
| Adobe 7.0 beta is gereleased yeeee |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
je zegt maar wat je nodig hebt.......van plaatjes tot een film, van folders tot hele tijdschriften :) |
ghegheghe :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Adobe 7.0 beta is gereleased yeeee |
Ik weet het niet hoor maar vorige week stond er in de krant dat de officiele release vorige week was van Photoshop 7!
En hier ben ik 10000% zeker van dat het in de krant gestaan heb.
Maarja het blijft de telegraaf natuurlijk! :D:D:D:D |
|
|
|
|