|
99Zone Party #6 @ Zillion (12.10.2006)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
בערב יום חמישי ה-12.10.2006 קהילת
99Zone
!מציגה את האירוע המחשמל השישי שלה
- אשר יתקיים במועדון ה
Zillion
.ברחוב משכית 27 בהרצליה פיתוח

!!!...LINE-UP...!!!
Lico & Kelly Stopek
(Proxoz, Dirty Grooves - Pure.fm radio)
Black Dragon & Arik Rozenman
(ILTA-Agency)
Shultz & Robert Gitelman
(Proxoz, Beat This Records, Vandit, ID&T)
Hydroid & Eyal Hoffman
(Armada, Tsunami, 99ESC)
.בנוסף במהלך הערב יוכרזו הזוכים של תחרות הסטים של 99זון
הזוכים במקומות הראשונים יקבלו קורס "הפקה באולפן הביתי" מטעם
BPM מכללת
!קורס בשווי של למעלה מ-3,000 שקלים
.וגם מקום שמור בליין-אפ במסיבה הבאה
הזוכים במקומות השניים יקבלו אוזניות של
Sennheiser
בשווי של כ-500 שקלים גם מתנת
BPM מכללת
!!! כל זאת במחיר 50ש"ח + שתייה קלה חינם כל הערב

:crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
מי אלה הדי גיים האלה?
:conf:
מה אתם פותחים טרדים על מסיבות כאלה בפורום
:haha:
יאללה פורום טראנס אדיקט
בואו נראה כמה הפעם ייצאו פה מהחורים שלהם כדי לשמוע מוזיקה טובה
אני שם
(אפשר כבר להתחיל להגיד כרגיל? ) |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני שם
(אפשר כבר להתחיל להגיד כרגיל? ) |
בהחלט אפשר ... רק הפעם תגיע לא אחרי משמרת של 15 שעות :D
אני מקווה לראות נציגות יפה מהפורום, גם בגלל הדיונים האחרונים של הפקות של מוזיקה אלקטרונית בלבד...
פותחים בגרוב/האוס/אלקטרו
ממשיכים בפרוג/אפליפט
מגיעים לשיא בסט אפליפט מדהים שמצפה לכם משולץ ורוברט...
ומפרקים עם טק טראנס וטקנו
יהיה שמח :crazy: |
|
|
| YoraY |
חבר'ה ... אין לי מה להגיד לכם חוץ מ..........
לכו על זה
ו
ב
ע
נ
ק |
|
|
| Glenn-Holmes |
הם כבר הולכים על זה יוראי! :)
ומייק אני כבר לא עובד עכשיו אני סטודנא למרות שאני מקווה בשבוע הקרוב למצוא עבודה.
בכל אופן זה לא משנה את זה שאני שם ואל תדאג אני יגיע פחות עייף |
|
|
| YoraY |
דיברתי לאנשים כן לא להפקה..
טוב שיהיה גם להפקה...
בכל אופן בהצלחה אני חושב שאני מגיע.. זה עוד טיפה בסימן שאלה למה זה על השבוע בבסיס שלי |
|
|
| Black Dragon |
אז כן עוד מסיבה טובה בדרך ואני מקווה לראות אולי באמת נוכחות של אנשי הפורום פה שכן אוהבים את המוזיקה ומחפשים מסיבות כאלו
רק תדעו שעוד טובות כאלה בדרך.. :)
לגבי זה פרטים בקרוב, בינתיים תגיעו לפרגן ולהתקרחן :) |
|
|
| Segev |
| לצערי אני סוגר שבת :( |
|
|
| DJ Alex E. |
גם אני מצפה לראות מפה אנשים
למרות שאני לא מכיר את רוב הדור החדש פה
בכל קמרה,אסור לכם לפספס את זה
באמת שאסור
בעיקר בתור כאלה שאוהבים טראנס
אני כבר הרבה זמן לא שומע ולא אוהב את המוסיקה הזאת אבל המסיבה האחרונה הציתה בי מחדש את להבת הטראנס שהיתה כבוייה שנים
באמת שהמסיבות האלה הן חוויה מבחינת המוסיקה ובעיקר מבחינת האווירה.פשוט לא להאמין שזה בארץ ופשוט לא להאמין שאתם מרשים לעצמכם לשקול לפספס את זה
וצריך להסיר את הכובע בפני מייק ושולץ שמרימים את הכפפה ולא מזיינים תשכל כל היום על כמה חרא פה בלי לעשות כלום עם זה
אבל הם עושים
וכל מי שמתבכיין על המצב בארץ ומתכנן שלא להגיע למסיבה הזאת,באמת שכדאי שיסתום את הפה.כי בדיוק פעם בכה חודשים יש לכם הזדמנות להיות בארוע כזה שאתם מתבכיינים שאין דומים לו בארץ
אז כל אלה שאולי הולכים לרופא ואולי יש להם עבודות בסכוות ואולי זה רחוק להם,אל תמציאו תרוצים.פשוט תבואו..תעשו את המאמץ.תהיו בטוחים שאנשים עשו פי 10 יותר מאמץ בשביל להרים את המסיבה הזאת
אני כמובן שם,מכין לאילן איזה הפתעה קטנה כמו תמיד :toocool: |
|
|
| KrazyDJs |
אל תשכחו לאחל לי יומולדת שמח :p
תהנו לכם אני מניח... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
גם אני מצפה לראות מפה אנשים
למרות שאני לא מכיר את רוב הדור החדש פה
בכל קמרה,אסור לכם לפספס את זה
באמת שאסור
בעיקר בתור כאלה שאוהבים טראנס
אני כבר הרבה זמן לא שומע ולא אוהב את המוסיקה הזאת אבל המסיבה האחרונה הציתה בי מחדש את להבת הטראנס שהיתה כבוייה שנים
באמת שהמסיבות האלה הן חוויה מבחינת המוסיקה ובעיקר מבחינת האווירה.פשוט לא להאמין שזה בארץ ופשוט לא להאמין שאתם מרשים לעצמכם לשקול לפספס את זה
וצריך להסיר את הכובע בפני מייק ושולץ שמרימים את הכפפה ולא מזיינים תשכל כל היום על כמה חרא פה בלי לעשות כלום עם זה
אבל הם עושים
וכל מי שמתבכיין על המצב בארץ ומתכנן שלא להגיע למסיבה הזאת,באמת שכדאי שיסתום את הפה.כי בדיוק פעם בכה חודשים יש לכם הזדמנות להיות בארוע כזה שאתם מתבכיינים שאין דומים לו בארץ
אז כל אלה שאולי הולכים לרופא ואולי יש להם עבודות בסכוות ואולי זה רחוק להם,אל תמציאו תרוצים.פשוט תבואו..תעשו את המאמץ.תהיו בטוחים שאנשים עשו פי 10 יותר מאמץ בשביל להרים את המסיבה הזאת
אני כמובן שם,מכין לאילן איזה הפתעה קטנה כמו תמיד :toocool: |
אני חייב לציין שלמרות שאתה מאד צודק
טחנו את הנושא הזה מכל הכיוונים וסתם הוא עולה עכשיו
בכל אופן עזוב עזוב את הטחינת מים יש משהו אחר שאני רוצה להתייחס בדברים שלך וזה ה"הציתה בי מחדש את להבת הטראנס שהיתה כבוייה" אהבתי את זה ובאמת יצא לי לגלות את זה בעצמי אמנם לא על המסיבות האלו אבל כן בקשר לטראנס הייתה לי התרחקות קלה ונדהמתי לגלות כמה אני לא מסוגל להתרחק מזה ואני פשוט מת על זה.... בערך גיליתי את הסיגנון מחדש אני מקווה שלא ימאס לי שוב מתישהו..
פותים... :) |
|
|
| shmintz_mix |
נשמע טוב - HYDROID שמה - אני שמה!
מקווה רק שיהיה מקום לכולם.........
ממה פיצפון המקום הזה...! |
|
|
|
|