|
אזהרה: תולעת חדשה מופצת באייסיקיו
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
טוב סיימתי עכשיו לשלוח מיילים לסימנטק ועוד כמה חברות
ובין השאר התקשרתי לנטויזן
יש תולעת חדשה שגיליתי שמופצת באייסי
לקח לי זמן לגלות שזה תולעת
זה עובד ככה
מי שנדבק בזה,
זה שולח הודעות לאנשים שברשימה שלו כולל אלה שבאיגנור אצלו
עם הקישור הזה
http://fun.traferreg.com/IM/כ-ל-ד-ב-ר.exe
וכנראה מיד אחר כך מתנתקים
ברגע שמפעילים את זה זה משכפל את עצמו בדרך שאמרתי
ולא יודע איך זה משפיע על המחשב
ראו הוזהרתם
[edited]
טוב בשעות האחרונות ראיתי שאנשים מתחילים להפיץ לינק חדש
זה אותו עקרון אז כנראה מי שהדביק אותם בזה הצליח להחדיר להם תולעת חדשה
הפעם הקישור נראה קצת יותר משכנע
שימו לב למילה
PICS
שאמורה לגרום לאנשים לחשוב שזה תמונה:
http://mq.genfinindkeion.com/PICS/ajibdfv/otqe/lt
(זה קישור לטרוג'ן למי שלא הבין חח) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| פשוט לא ללחוץ על לינקים וזהו? |
|
|
| epsilon1 |
MESSENGER FTW
הדברים האלה קוראים הרבה באייסי :\ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
פשוט לא ללחוץ על לינקים וזהו? |
כן
ואם כבר לחצת
ל-א לפתוח תקובץ
| quote: | Originally posted by epsilon1
MESSENGER FTW
הדברים האלה קוראים הרבה באייסי :\ |
דווקא זה הפעם הראשונה בשנה האחרונה לפחות שזה קורה
לא זכור לי ששוב הייתה כזאת הפצה של קובץ
בד"כ זה באימייל. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| יש את מקאפי.. |
|
|
| uzi |
אני דיי מאוכזב מאיי.סי.קיו גם מפלני זה.
אם אתה מוריד את הגרסאות החדשות לאחר זמן מה התוכנה מכריחה אותך להתקין גרסה חדשה עוד יותר. יוצא שכל חודשיים צריך להסיר ולהתקיו חדשה. ממש דפוקים! היא הרבה יותר כבדה מכל האחרות וההתקנה מתקינה לך כל כך הרבה זבל מעבר לתוכנה. גם הם מכניסים לך פרסומות יחסית גדולות לכל חור בתוכנה, זה במידה והורדתם גרסה ראשמית. גרסת הקלאסיק גם לא משהו. אם משהו מכיר פה מוד קל ויציב בלי פרסומות בכל חור, אנא המליצו לי. שימו לב תבדקו טוב מה מצב הטרויינים והוירוסים לפני שאתם מורידים מוד כזה, המפיצים באינטרנט היום זה לא מה שהיה פעם! :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
יש את מקאפי.. |
אם זה תולעת חדשה הוא כנראה לא מעודכן
הכי חשוב תמיד לעדכן תאנטיוירוס
ולהוריד
CRITICAL UPDATES
לווינדוס
| quote: | Originally posted by uzi
אני דיי מאוכזב מאיי.סי.קיו גם מפלני זה.
אם אתה מוריד את הגרסאות החדשות לאחר זמן מה התוכנה מכריחה אותך להתקין גרסה חדשה עוד יותר. יוצא שכל חודשיים צריך להסיר ולהתקיו חדשה. ממש דפוקים! היא הרבה יותר כבדה מכל האחרות וההתקנה מתקינה לך כל כך הרבה זבל מעבר לתוכנה. גם הם מכניסים לך פרסומות יחסית גדולות לכל חור בתוכנה, זה במידה והורדתם גרסה ראשמית. גרסת הקלאסיק גם לא משהו. אם משהו מכיר פה מוד קל ויציב בלי פרסומות בכל חור, אנא המליצו לי. שימו לב תבדקו טוב מה מצב הטרויינים והוירוסים לפני שאתם מורידים מוד כזה, המפיצים באינטרנט היום זה לא מה שהיה פעם! :D |
תשתמש ב
MIRANDA
זה כמו אייסי
ולא מכריחים אותך להוריד מחדש
ד"א יש לי אייסיקיו 2003
וממש לא מכריחים אותי שום דבר
וגם אפשר להוריד תבאנרים.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם זה תולעת חדשה הוא כנראה לא מעודכן
הכי חשוב תמיד לעדכן תאנטיוירוס
ולהוריד
CRITICAL UPDATES
לווינדוס
|
ישמע מצחיק..
אבל הרגע קפץ לי חלון מהמקאפי שהוא סיים להתקין אפדייט חדש לאנטיוירוס..
=] |
|
|
| uzi |
| מירנדה, שמעתי שהיא נחמדה... אפשר להתחבר לכמה רשתות של תוכנות! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
ישמע מצחיק..
אבל הרגע קפץ לי חלון מהמקאפי שהוא סיים להתקין אפדייט חדש לאנטיוירוס..
=] |
אנלא חושב שיש שם עידכון נגד זה
כי עדיין לא יודעים על זה
| quote: | Originally posted by uzi
מירנדה, שמעתי שהיא נחמדה... אפשר להתחבר לכמה רשתות של תוכנות! |
גם אייסיקיו 2003 עונה לדרישות שחפשת
וכן מירנדה יכולה להתחבר גם ל
IRC
MSN
ועוד |
|
|
| DvJ |
וואללה אחי תודה על העידכון
חזרתי עכשיו הביתה ומשהו כמו 30 ומשהו הודעות עם הלינק שרשמת.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
וואללה אחי תודה על העידכון
חזרתי עכשיו הביתה ומשהו כמו 30 ומשהו הודעות עם הלינק שרשמת.... |
אני לא מתפלא :D
אם לרגע היה למישהו ספק אז זה אמיתי..
שים לב שכל אחד ששולח תהודעה מתנתק מיד אחרי שהוא מסיים לשלוח לכל הרשימה שלו
מעניין מה זה עושה במחשב של הבנאדם עצמו
אולי פותח פורטים ושולח מידע למישהו כדי שישלוט בו מרחוק
בכל מקרה הכי חשוב תדליקו פיירוול זה ישמור עליכם גם אם נדבקתם
ותעדכנו תאנטיוירוסים
אני עם 3 פיירוולים ו 2 אנטיוירוסים :D
בטוח שרק הפיירוול של אקספי מספיק
אבל כל אחד מהם משמש למשהו אחר :D |
|
|
|
|