|
Waar komen wij allemaal vandaan??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| Ah kweet het niet,kzen der nooit hene geweest,ma tzou kunne da die trouwens toe moeten,wegens te expliciete live-shows op het podium en zo van die toestanden,hehe |
|
|
| -=WVG=- |
| Ja Blik...zo'n beetje dezelfde situatie als jij...Alleem hebben wij --> DE Majorcabar...haha |
|
|
| Blik |
hihi, kweet het, alleen is de situatie in Den Dungen toch wel ietsje erger dan in Rosmalen. (rosmalen ligt 5 km an den dungen af)
maja, den bosch is redelijk |
|
|
| ADK |
den dungen.... "helemaal zo slecht nog niet"....




ADK |
|
|
| Blik |
| Leuk kaartje, weten jullie ook weer waar Rosmalen ligt, rechts naast Den Bosch, Den Dungen is alleen nie te zien, tis gewoon veels te klein |
|
|
| djiwan |
Ik kom dus uit sneek, helemaal afgelegen in het noordelijke friesland , geen vette clubs in de buurt, de dichtsbijzijnde ligt op 30 km in een dorp (berlikum) daar heb je de dance factory (gaan 2000 man in) daar draaien ze wel heel erg phat. maar dat is wat te ver weg. hier in sneek alleen maar wat saaie kroegjes en discotheken.
SNEEK = MEER DAN EEN WEEK :) |
|
|
| -TAIS- |
| Beekbergen, 6 km onder Apeldoorn en 20 km boven Arnhem.... genoeg te doen dus... http://www.plazadichristo.nl is wel een vette tent..... |
|
|
| Rudy |
| Ik woon in Wassenaar (ik ken het liedje) dus heel dicht in de buurt van Den Haag en Leiden. Daar heb je CLUB EAU en in Leiden de In Casa, komen elke week dj's zoals Tiësto, Marco V en Johan Gielen. Echt chill dus! Lekker centraal! |
|
|
| Henkie_henk |
LoL jij gaat zeker weles naar "the joy" |
|
|
| esoterist |
Ehm Joy wat is dat, helaas wel.
Maar het voordeel is ,t'is lekker dicht bij en binnen 5 minuten ben ik thuis.
Dan heb je ook allezzzz gehad, muziek is daar zwaar kl*ten.
Maar ja je moet toch wat ,snik snik. |
|
|
|
|