|
Waar komen wij allemaal vandaan??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Op die video van je in de SM club leek je het anders wel leuk te vinden :whip: :disbelief |
Ja, dat is een hobby, kennen jullie dat? een Hobby? |
|
|
| jp |
| Hij weet niet eens hoe een camera te bedienen :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Hij weet niet eens hoe een camera te bedienen :rolleyes: |
Ik niet :D? Tis me werk man nerd :p werk met camera's waar je een vila van kan kopen :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik niet :D? Tis me werk man nerd :p werk met camera's waar je een vila van kan kopen :p |
die opmerking nam je toch niet echt serieus he :eek: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
die opmerking nam je toch niet echt serieus he :eek: |
Tuurlijk wel :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by djiwan
Ik kom dus uit sneek, helemaal afgelegen in het noordelijke friesland , geen vette clubs in de buurt, de dichtsbijzijnde ligt op 30 km in een dorp (berlikum) daar heb je de dance factory (gaan 2000 man in) daar draaien ze wel heel erg phat. maar dat is wat te ver weg. hier in sneek alleen maar wat saaie kroegjes en discotheken.
SNEEK = MEER DAN EEN WEEK :) |
nee berlikum is COOOL!! gabberssssssssssssssssssssss :wtf: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tuurlijk wel :p |
Altijd hetzelfde met jullie gabbertz |
|
|
| eieregooie |
| (gelukkig) net naast de kassen, w0rd up fo da westland!!1!one |
|
|
| Mindphaser |
| Pannerden :cool: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Pannerden :cool: |
TJEESUS!!!
dat spijt me voor je man!!!
:haha: :haha: :thepirate |
|
|
| New Wave |
| HOEVELAKEN TERROR DORP!!! WHOEHEOEE |
|
|
|
|