return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Waar komen wij allemaal vandaan??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Akira
ik kom net zoals deze jongens van de veluwe hehe
Mysteric
M5
henkie henk
esoterist
Tais
Mysteric
Ja...de Veluwe waar ze (op Nunspeet na) alle sluitings naar een uurtje of 3 gaan vervroegen...

Zijn er eigenlijk positieve dingen aan de Veluwe?? Uhm rust,veel natuur (ookal is het allemaal afgezet tegen MKZ),redelijk centraal in NL,en verder...
esoterist
In nunspeet konden ze bij het gemeente bestuur,dat gedeelte van het confernant niet door drukkendus sluiten ze hier om 4 uur
Akira
NOu wees blij dat je tot 3.00 door mag gaan...Bij ons in Barneveld gaan de lampen in de kroeg om 0.45 aan en om 1.00 moet iedereen weg wezen dus dat is pas om te janken.
Maar ja dat heb je nou eenmaal als de er zoveel zwarte kousen aan de macht van de gemeente staan ;)
-TAIS-
quote:
Originally posted by Mysteric
Ja...de Veluwe waar ze (op Nunspeet na) alle sluitings naar een uurtje of 3 gaan vervroegen...

Zijn er eigenlijk positieve dingen aan de Veluwe?? Uhm rust,veel natuur (ookal is het allemaal afgezet tegen MKZ),redelijk centraal in NL,en verder...


Bij ons in Apeldoorn sluit de handel ook om 4 uur. In Arnhem om 5 uur, dat is een betere regel!
Miss Proximus
Kom dus uit Leeuwardeuuh! Hé djiwan, vindt jij TDF leuk?? Ben er al tijden niet meer geweest, as a matter of fact: voor 't laatst toen het nog 'het Hof' heette! Ben je vorig jaar ook naar Bolsward geweest toen Johan Gielen moest draaie? Die tent heette 'ons gebouw' ofzo... :D
djiwan
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Kom dus uit Leeuwardeuuh! Hé djiwan, vindt jij TDF leuk?? Ben er al tijden niet meer geweest, as a matter of fact: voor 't laatst toen het nog 'het Hof' heette! Ben je vorig jaar ook naar Bolsward geweest toen Johan Gielen moest draaie? Die tent heette 'ons gebouw' ofzo... :D


JA TDF is phat, ga van 't weekend weer --> Johan Gielen!!!!
en dj Melv. the resident DJ. Dat in Bolsward was ook phat hoorde ik wel eehem hoe heette dat ook alweer in ieder geval was het een blauwe flyer.

Maare ga dan van't weekend maar weer es naar Berlikum wordt vast wel gezellig. :D
Miss Proximus
Ben in Amsterdam dit weekend denk ik, me zus is jarig...
'k weet niet meer hoe dat feestje heette, maar 't was een blauwe flyer met groene letters inderdaad.
M'n vriendje moest ook draaien (dj Antiphus) en dat was weer 'n lekker strakke set. :)
Jammer alleen dat hij na z'n "optreden" zo waus was dat hij bij ons vertrek tegen de draaitafels liep! Johan Gielen was echt VET PISSED (who can blame him!) want dat was echt natuurlijk not done als dj's onder elkaar!!!
Gelukkig hebben we later z'n boekingsbureau opgebeld en heeft m'n fella z'n excuses aangeboden. Een week later moest ie weer met J G draaien in 't Vat, en toen zei J G dat 't wel goed zat (oooef!!) :o
Wat een blunders je toch kunt maken als je een snoepje eb gehad!
haha laterz... :D
djiwan
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ben in Amsterdam dit weekend denk ik, me zus is jarig...
'k weet niet meer hoe dat feestje heette, maar 't was een blauwe flyer met groene letters inderdaad.
M'n vriendje moest ook draaien (dj Antiphus) en dat was weer 'n lekker strakke set. :)
Jammer alleen dat hij na z'n "optreden" zo waus was dat hij bij ons vertrek tegen de draaitafels liep! Johan Gielen was echt VET PISSED (who can blame him!) want dat was echt natuurlijk not done als dj's onder elkaar!!!
Gelukkig hebben we later z'n boekingsbureau opgebeld en heeft m'n fella z'n excuses aangeboden. Een week later moest ie weer met J G draaien in 't Vat, en toen zei J G dat 't wel goed zat (oooef!!) :o
Wat een blunders je toch kunt maken als je een snoepje eb gehad!
haha laterz... :D


HAHAHA das zeker een blunder maar ja je doet 't uiteindelijk zelf natuurlijk!
Teal'k
Breda Tha Plaze..
En als t hier saai is.. gaan we toch gewoon lekkur naar impulz, trance energy, massive, of wat dan ook toe? :P

moogwai
Ik zag net dat ik op deze topic nog niet gereageert heb..

Ik woon in een klein Brabants durpske... misschien kennen jullie Boxmeer... ik woon dus in dat kleine plaatsje precies onder Boxmeer ;)
jp
Noord-Holland Midden :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement