return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Vilken Magik-skiva är bäst?
View this Thread in Original format
reveal
Tänkte att det skulle vara skoj att se om folk tycker som jag tror att dom tycker....
x-dream
Magik 6 så klart.....
SteveTranz4ever
Hmmm..... umm... ähh jag tycker nog 5an är den bästa fortfarande, 3an e grym den me..
King of Clubs
Magik 6 tätt följd av 5....
Ravesquad
har inte hört en enda:o
x-dream
quote:
Originally posted by Ravesquad
har inte hört en enda:o


Va du skämtar eller?

Dom är ju mycket bra.....
Unis
Magik 7, vet inte riktigt vad det är som gör det, men jag älskar den skivan
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad
har inte hört en enda:o


seriöst? lär ju vara den mest berömda serien av mixade skivor
reveal
hmm, jag vet inte vilken jag själv ska rösta på... tycker att 2an är sjukt bra alltså...
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal


seriöst? lär ju vara den mest berömda serien av mixade skivor


ok ska köpa allihop...nått tips om var?

reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad


ok ska köpa allihop...nått tips om var?


hehe rätt inställning ;)
www.cdon.com/SE hittar du dom
biznology
6 är jättecoolt...3 är den bästa! late/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement