|
Vilken Magik-skiva är bäst? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
hehe rätt inställning ;)
på www.cdon.com/SE hittar du dom |
jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock:rolleyes: o det kan väll inte stämma.. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock:rolleyes: o det kan väll inte stämma.. |
:D :D det kan nog inte stämma...Prova oxå precis att söka på Dj tiesto fick upp Pink Floyd....
Verkar som att det är något fel här eller...Provade att söka igen fick upp S Club 7 när jag sökte på Dj Tiesto.... |
|
|
| reveal |
hmmm.. sökte på "tiesto" och fick upp Uno Svenningsson, nåt måste vara seriöst fel... funkade bra för ett par dagar sen
edit: märkte att man får upp olika resultat hela tiden... sök på tiesto en tre fyra gånger så får ni upp rätt resultat :p |
|
|
| Ravesquad |
| nu verkar det funka men dom hade bara 4, 5 o 6.. var hittar man dom andra? |
|
|
| Ravesquad |
| ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on:D återkommer om röstningen:p |
|
|
| King of Clubs |
ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on:D återkommer om röstningen:p |
Cleant! Då har du en del att lyssna på :) |
|
|
| reveal |
ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on:D återkommer om röstningen:p |
fan va gött ;) önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara... |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by reveal
fan va gött ;) önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara... |
Det vore himmelriket! :p :p :cool: |
|
|
| mindshooter |
| 6:an är den bästa CDn som någonsin gjorts! Älskar den! Köpte den från hans egen butik.... |
|
|
| Dj_Activated |
sök på Magik istället (ändra till Titel först)! |
|
|
|
|