return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Vilken Magik-skiva är bäst? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal

hehe rätt inställning ;)
www.cdon.com/SE hittar du dom

jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock:rolleyes: o det kan väll inte stämma..
x-dream
quote:
Originally posted by Ravesquad

jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock:rolleyes: o det kan väll inte stämma..

:D :D det kan nog inte stämma...Prova oxå precis att söka på Dj tiesto fick upp Pink Floyd....

Verkar som att det är något fel här eller...Provade att söka igen fick upp S Club 7 när jag sökte på Dj Tiesto....
x-dream
Prova på www.skivhugget.se där hittar du dom garanterat....
reveal
hmmm.. sökte på "tiesto" och fick upp Uno Svenningsson, nåt måste vara seriöst fel... funkade bra för ett par dagar sen

edit: märkte att man får upp olika resultat hela tiden... sök på tiesto en tre fyra gånger så får ni upp rätt resultat :p
Ravesquad
nu verkar det funka men dom hade bara 4, 5 o 6.. var hittar man dom andra?
x-dream
Kolla på www.skivhugget.se bra sida det oxå....
Ravesquad
ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on:D återkommer om röstningen:p
King of Clubs
quote:
ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on:D återkommer om röstningen:p

Cleant! Då har du en del att lyssna på :)
reveal
quote:

fan va gött ;) önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara...
Trancefella
quote:
Originally posted by reveal

fan va gött ;) önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara...

Det vore himmelriket! :p :p :cool:

mindshooter
6:an är den bästa CDn som någonsin gjorts! Älskar den! Köpte den från hans egen butik....
Dj_Activated
quote:

sök på Magik istället (ändra till Titel först)!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement