|
Vilken Magik-skiva är bäst?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Tänkte att det skulle vara skoj att se om folk tycker som jag tror att dom tycker.... |
|
|
| x-dream |
| Magik 6 så klart..... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hmmm..... umm... ähh jag tycker nog 5an är den bästa fortfarande, 3an e grym den me.. |
|
|
| King of Clubs |
| Magik 6 tätt följd av 5.... |
|
|
| Ravesquad |
| har inte hört en enda:o |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
har inte hört en enda:o |
Va du skämtar eller?
Dom är ju mycket bra..... |
|
|
| Unis |
| Magik 7, vet inte riktigt vad det är som gör det, men jag älskar den skivan |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
har inte hört en enda:o |
seriöst? lär ju vara den mest berömda serien av mixade skivor |
|
|
| reveal |
| hmm, jag vet inte vilken jag själv ska rösta på... tycker att 2an är sjukt bra alltså... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
seriöst? lär ju vara den mest berömda serien av mixade skivor |
ok ska köpa allihop...nått tips om var? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
ok ska köpa allihop...nått tips om var? |
hehe rätt inställning ;)
på www.cdon.com/SE hittar du dom |
|
|
| biznology |
| 6 är jättecoolt...3 är den bästa! late/ |
|
|
|
|