return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Ouders en trance (pg. 3)
View this Thread in Original format
diddi
quote:
Originally posted by Hydra
Leeftijd ma: ergens tussen 46 of 48 denkek
Leeftijd pa: leeftijd ma - 2

Mijn ma houdt écht van trance! Haar favoriete platen: Chicane - Saltwater en Chicane - Offshore. Ze is dan ook met mij meegeweest naar 15 Years Illusion in het sportpaleis toen Chicane live kwam optreden. Die avond draaide ook Armin Van Buuren en daar zat ze helemaal vooraan totaaaaaaaal op los te gaan. Ik kreeg echt een smile op mijn gezicht toen ik ze bezig zag op Cern - The message :). Verder hoort ze ook graag Paul van dyk - for an angel, en andere dinges in die stijl.

Mijn pa luistert ook redelijk graag trance. Als ik zijn auto leen en ik steek bv A state of trance 2004 in de CD-speler, dan zit die er soms weken nadien nog steeds in :).

Tech trance moeten ze niks van weten.


Als ge niet aant zeveren zijt: zaaaalig ;)
Antony
vroeger was da van mij 'geboenk' . Maar sinds kort heeft men broertje ook deftige speakers op zen PC en das zo'n wannabee jumperke (16 jaar, wa wetet nog ni goe. Want soms vraagtem wel is een paar trance nummers die ik veel speel om is op cd te branden) Nu is da van mij dus toch al 'boenk boenk' en da van hem 'geboenk' :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Pumaz
Mijn pa is iets anders, bij hem hoor je vooral jazz en blues.
Ook Buscemi, Ian Pooley, Sven Van Hees en alle Sonar Kollectiv-cd's zitten in zijn collectie :toocool:


Same here, ik heb men pa zelfs sven van hees leren ontdekken :toothless

Ook kevin yost en dergelijke deep house heeft men pa ontdekt dankzij mij. Das wel nice :)

Men pa is 49 btw
Belgian Bonzai
Ha, zalig topic, ik heb nog maar de titel gelezen; de rest volgt wel.
De mijne verstaan er niks van.
TOR
quote:
Originally posted by Hydra
Leeftijd ma: ergens tussen 46 of 48 denkek
Leeftijd pa: leeftijd ma - 2


Ge kent de verjaardata, hoop ik :toothless
1Million$shot
Mijn moeder is een fan van Will Tura, en mijne pa luistert naar Tina Turner enzo. Soit, respect voor die mensen hun muzikale carrière. Ouders hebben niet zozeer een probleem met mijn muziek, maar wel met het volume :)

Wat mij vooral kan opboeien is de muziek waar mijn broer naar luistert. JUMP / HARDCORE :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

ma soit, hij vindt mijne muziek stillekes aan wel cooler !!! dus em is goed bezig!! :D :D :D

ik betrap hem zelfs dikwijls met zijn vingers op mijn vinyl :whip: :whip: :whip: :whip:
FenixStyle
Mijn ma moet niet veel van trance weten.. Nuja ze luistert in het algemeen dan ook weinig muziek, enkel Radio 2 in de auto of in de keuken..

Mijn pa daarentegen kan mijn muziek nog wel appreciëren. Vroeger heeft die zelfs nog cd's van Atmoz en Dance Opera gekocht.. :cool:

Tegenwoordig blijft het vooral beperkt tot dance, met hier en daar afentoe eens een trance-hit (à la As The Rush Comes, Delerium - Silence,...)

Maar hier is het vooral in de omgekeerde richting.. Mijn pa is al sinds hun eerste optreden in Werchter een megafan van U2, en daardoor heb ik van kinds af aan die muziek met de paplepel binnengekregen en heb ik nu dus ook de microbe te pakken.. ;)
Tomorrow Traxx
Mijn vader is een Lou Reed fan in hart en nieren en mijn moeder heeft het meer voor kleinkunst en zo. Tja, niet echt mijn ding maar ik probeer hun muzieksmaak toch te appreciëren.

Mijn zus en broer zijn dan weer zware muse en placebo fans.

Ik sta der thuis dus alleen voor met mijnen trance :(

Mijn vader en moeder zijn eind de 40.
jeronimo_jd
Ik ben echt zo jaloers op jullie die ouders hebben die trance weten te appreciëren. Mijn moeder weet amper wat een cd is dus laat staan dat ze weet wat elektronische muziek is. Ze luistert af en toe naar de radio en als er dan een oldie passeert van Adamo, Abba of Boudewijn de Groot begint ze plots luidkeels mee te zingen waar ik mij mateloos aan irriteer. Geen haar op haar hoofd dat er aan denkt om naar moderne muziek te luisteren...
Mijn vader lacht mij uit als ik dj-materiaal koop en zegt dat het tijd wordt dat ik eens volwassen word. Ja, begrip of interesse voor mijn hobby is echt wel ver te zoeken bij ons thuis. Ik heb het hen al vaak proberen uitleggen wat de taak van een dj is maar ze snappen er dus de ballen van. Ze zeggen dan: "Nen diskjockey moet toch maar gewoon plaatjes opleggen? daar is toch niks moeilijk aan?" Ik heb ze al kunnen uitleggen wat een beat is, dus missch lukt het me volgende keer wel om een introductie te geven in het beatmatchen...

ons moeder is just 50 geworden ons vader 49
eieregooie
quote:
Originally posted by Progrez
Onze pa overklast al de rest want die mens is jaren geleden eens in Illusion geweest. De volle drie kwartier lang en toen Freefall ft. Jan Johnson - Skydive werd gespeeld, zei hij dat hij het wel kon apprecieren. Klasse.

In Highstreet is hij ook eens binnengestapt maar dat is nu niet echt een referentie.

Hihi, mijn ouders zijn beide meermaals naar Tië(alt+137 op numpad, kelly :p)sto gigs geweest :D :p

Toegegeven, me pa doet t niet zozeer om de muziek maar gaat gewoon mee voor de gezelligheid... Alleen als de bas TE zwaar dreunt trekt ie het niet meer hehe. Hij is een echte jazzliefhebber, van klassiek tot modern (maar niet het vage moderne zeg maar :p)... Momenteel helemaal weg van Jamie Cullum, en de Buena Vista Social Club en verwanten staan ook hoog in het vaandel. Dingen als Saint Germain en Massive Attack gaan er ook wel in...

Bij m'n ma is het inderdaad het melodieuze wat haar aanspreekt in trance, verder heeft ze niet zo'n uitgebreide smaak... Ouwe rock eigenlijk... Rolling Stones, David Bowie, Guns & Roses, Herman Brood (maar da's wss vanwege het artistieke karakter van die vent)... Aerosmith ook nog wel geloof ik...

Zusterlief heeft een voorliefde voor Keltische / Goth muziek... Van The Corrs tot Nightwish zeg maar :p Wat ze van trance vindt... geen idee eigenlijk, maar ik verwacht niet echt een positief oordeel :D Alhoewel ze dus remixen van Delerium bijv wel weer kan waarderen...

diddi
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Ik ben echt zo jaloers op jullie die ouders hebben die trance weten te appreciëren. Mijn moeder weet amper wat een cd is dus laat staan dat ze weet wat elektronische muziek is. Ze luistert af en toe naar de radio en als er dan een oldie passeert van Adamo, Abba of Boudewijn de Groot begint ze plots luidkeels mee te zingen waar ik mij mateloos aan irriteer. Geen haar op haar hoofd dat er aan denkt om naar moderne muziek te luisteren...
Mijn vader lacht mij uit als ik dj-materiaal koop en zegt dat het tijd wordt dat ik eens volwassen word. Ja, begrip of interesse voor mijn hobby is echt wel ver te zoeken bij ons thuis. Ik heb het hen al vaak proberen uitleggen wat de taak van een dj is maar ze snappen er dus de ballen van. Ze zeggen dan: "Nen diskjockey moet toch maar gewoon plaatjes opleggen? daar is toch niks moeilijk aan?" Ik heb ze al kunnen uitleggen wat een beat is, dus missch lukt het me volgende keer wel om een introductie te geven in het beatmatchen...

ons moeder is just 50 geworden ons vader 49


I know the feeling... :D
Phortastic
quote:
Originally posted by eieregooie
Hij is een echte jazzliefhebber, van klassiek tot modern (maar niet het vage moderne zeg maar :p)... Momenteel helemaal weg van Jamie Cullum, en de Buena Vista Social Club en verwanten staan ook hoog in het vaandel. Dingen als Saint Germain en Massive Attack gaan er ook wel in...


lol grappig, men pa is niet zo lang geleden naar een optreden geweest van Jamie Cullum en iets daarvoor naar een optreden van de Buena Vista Social Club :D

En nog grappiger: door men pa heb ik St. Germain - Tourist leren kennen ook :)
Kvind dat nu 1 van de beste cds uit men collectie :crazy:
Grappig want toen ik jonger was (5 jaar terug ofzo) was ik er niet zo van onder de indruk als nu.
En massive attack hoort men pa ook wel graag soms.

Hebben we misschien dezelfde vader? :nervous: :nervous: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement