|
Ouders en trance (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Who the is die Taaladviseur? CygnusX is weer aant fokke :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Who the is die Taaladviseur? CygnusX is weer aant fokke :p |
Inderdaad, ik dacht da gij voorgoed geband waart. |
|
|
| Push2005 |
| Blijkbaar kunt ge hier niet gebanned worden... Leuk om te weten :disbelief :p |
|
|
| Phortastic |
| CygnusX en bannen das zoals Luc en meerderjarig... It just doesnt match :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
| :wtf: :rolleyes: :nervous: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Xilver
Inderdaad, ik dacht da gij voorgoed geband waart. |
You wish jellyfish! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Phortastic
CygnusX en bannen das zoals Luc en meerderjarig... It just doesnt match :sadgreen: |
die dee me lachen :p |
|
|
| kokkenmaster |
Mijn ma is er niet voor en niet tegen. Ik heb er nog nooit echt haar mening over gevraagd ook niet. Ze kent Tiësto bvb. wel van op tv of de gazet maar daar houd het op. Wat ik doe is mijn zaak en zolang ik er me maar op kan amuseren is het al goed. Zelf heeft ze een hele tijd een 'Kelly Family'-periode gehad, maar echt veel met muziek is ze eigenlijk niet bezig. Het is voor haar eerder iets bijkomstig in het leven...
Mijn pa is er minder wild van. Als em ns op mijn appartement aanwezig was en er trance opstond was het na een kleine 10 minuten van "heb je hier niks anders, ik krijg er koppijn van". Maar het is altijd niet helemaal negatief bedoeld. Hij heeft zeker respect voor mijn keuze maar het is gewoon zijn ding niet. Luistert meer naar dingen van '60 tot '80. Zeg maar de periode van toen hij nog jong was.
Ze zijn beiden 51. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Inderdaad, ik dacht da gij voorgoed geband waart. |
Hij heeft aan Coup gevraagd om 'm terug te laten. Coup was vergeten dat ik had gezegd dat een 3e ban genoeg was. Het mag duidelijk zijn dat Yannick nu geen waarschuwingen meer krijgt :) |
|
|
| mellow_head |
| Omda ge mij Yannick noemt gaak mij gedrage :p;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Omda ge mij Yannick noemt gaak mij gedrage :p;) |
raaaaaaaajt :gsmile: |
|
|
| Pumaz |
Vandaag bij mijn ma op bezoek.
Kom ik binnen, staat The Ambush - Acapulco op :eek:
Maar het bleek op Nyana te zijn dus telt 't niet :toothless |
|
|
|
|