|
Ouders en trance (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Hebben we misschien dezelfde vader? :nervous: :nervous: :p |
Haha, is de jouwe ook kaal? :p
Alleen St Germain heb ik hem subtiel door z'n strot gedouwd, maar Massive Attack heeftie opgepikt van de radio :) Jamie Cullum is trouwens echt een aanrader om eens live te gaan zien. Ik ben er inmiddels al 2 keer geweest en beide keren waren zeer vermakelijk en indrukwekkend :) Dan staan er tenminste echte muzikanten op het podium :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha, is de jouwe ook kaal? :p
Alleen St Germain heb ik hem subtiel door z'n strot gedouwd, maar Massive Attack heeftie opgepikt van de radio :) Jamie Cullum is trouwens echt een aanrader om eens live te gaan zien. Ik ben er inmiddels al 2 keer geweest en beide keren waren zeer vermakelijk en indrukwekkend :) Dan staan er tenminste echte muzikanten op het podium :D |
Neen, niet kaal ;)
En ja, men vader zei ook dat Cullum wel indrukwekkend was. Als ik eens de kans heb ga ik hem ook live zien, thats for sure. |
|
|
| Mystikal2006 |
Mijn ma staat relatief positief tov trance-techno-electro, is steeds benieuwd naar filmkes van grotere events waar k geweest ben
Mijn pa daarentgen vind trance-techno-electro lawaai en komt altijd hysterisch de kamer binnegelopen wanneer het volume wat harder staat :p
(soms met de uitleg da hij schrik heeft da het dak invalt :p :p ) |
|
|
| mellow_head |
| Mn ma houd van chillout (Solar Stone remixen, Delerium enzo), ma progressive of (...) trance, kom daar ni mee af :o |
|
|
| Dark Apostle |
Mijn ma denkt dat ik Metallica goed vind omdat ze eens heeft opgevangen dat ik Metal graag hoor en Rammsheit is volgens haar een van mijn favoriete groepen, heeft ze zo heel fier tegen haar kapper zitten stoeffen :rolleyes:
Dus mijn waarde medemensen, u zult dan ook niet verbaasd zijn dat mijn ma geen verschil hoort tss een L-Vee productie, een Promo productie, een Man With No Name productie of Britney Spears. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dus mijn waarde medemensen, u zult dan ook niet verbaast zijn dat mijn ma geen verschil hoort tss een L-Vee productie, een Promo productie, een Man With No Name productie of Britney Spears. |
lol:) |
|
|
| FredJen |
hier valt het allemaal eigenlijk heel goed mee. om ni te zeggen zupergoed. mijn vader was vroeger beatle-fan en hield ook wel van het betere rockwerk (kiss en co) maar dan is zijn zoonlief beginnen "bounken". enkele jaren later (nu dus) betrap ik hem steeds vaker op het meenemen van een van mijn cd-kes "voor in den otto". hij vraagt mij zelfs geregeld om zijn MP3-spelerke is te updaten. dan vraag ik hem wa erop moet. antwoordt hij: "van dieje zweverigen trance is altijd goed". Zocalo kent hij ver vanbuiten.:)
mijn moeder heeft er niks op tegen, maar is ook ni voor. ze staat er neutraal tegenover. "goeie muziek maar teveel is teveel"
maar mijne muziek kan hier zo luid staan als ik wil. heel zelden da ze komen klagen. |
|
|
| Shadowkid |
Die van mij zijn er totaal ni voor te vinden. Tis allemaal geboenk volgen hun. Mijn ma moet bijna enkel weten van vlaamse kakmuziek en mijn pa enkel donna en de liekes "uit zijnen tijd". Mijn pa zei zelfs over laatst dat voor hem muziek nog altijd met echte instrumenten gemaakt wordt, maar niet met elektronische dingen en computers. Een melodie herkennen ze al helemaal niet in trance, tis allemaal hetzelfde gedreun.
Ma bon, ze maken nog wel het onderscheidt tussen mijn muziek en die van mijn broer (dine luister zowa enkel naar jump). Van trance krijgen ze nog net geen koppijn, van jump worden ze simpelweg gek. |
|
|
| Taaladviseur |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
het onderscheidt |
Repetitiviteit wordt ogenblikkelijk ontdekt, maar over het bovenstaande valt dan weer niemand. |
|
|
| Bertn |
moesten we elke post met een dt-fout hier moeten verbeteren, dan zouden we helemaal geen sociaal leven meer hebben;)
trouwens, een Taaladviseur die een taalfout maakt, dat is behoorlijk knullig natuurlijk |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Taaladviseur
Repetitiviteit wordt ogenblikkelijk ontdekt, maar over het bovenstaande valt dan weer niemand. |
Gij zijt dan ook Taaladviseur, gij zou zo'n fouten niet mogen maken.
Bertn, eigelijk is dat van mij zelfs geen echte dt-fout want tga zelfs ni om een vervoeging, tis gewoon een stommiteit :D |
|
|
| Push2005 |
| Don't diss the almighty "Taaladviseur" :whip: |
|
|
|
|