|
Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
Weer een track van grote klasse. Blijft sterk van het begin tot het einde.
BETA-anthem waardig!
Benieuwd om hem te horen op 31 oktober :) |
|
|
| Transfusion |
Toch effe een opmerking
op 7:04 zou ik liever de sound van 0:58 terughoren, maar das natuurlijk mijn mening maar ... |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Waarom de .wav voor te draaien ? een 320kb/sec mp3 versie volstaat toch ? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
Waarom de .wav voor te draaien ? een 320kb/sec mp3 versie volstaat toch ? |
Dat staat professioneler. \o/
MP3 = zowiezo compressie, dus waarom zou je NIET voor wav gaan als je de mogelijkheid hebt... |
|
|
| Sh!fty |
wow, mooie break :)
heb je die vocals niet al es gebruikt?
toch een ding: je zult wel bewust voor zo'n ouderwetse bassline hebben gekozen, maar kvind dat die toch niet dat die 100% goed past op je main melodie. Als je voor een bassline met meer percussie zou kiezen zou het lijken alsof het lied sneller gaat en dat er meer drive inzit. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Toch effe een opmerking
op 7:04 zou ik liever de sound van 0:58 terughoren, maar das natuurlijk mijn mening maar ... |
misschien iets voor een Transfusion remix :p |
|
|
| Push2005 |
Een paar van bovenvermoemde opmerkingen zijn toch wel terecht IMO. Het is een meesterlijke melodie, maar ik heb je al meermaals gezegd dat ik je basslines bizar vind, hehe.
Maar het verstoort de track zeker niet :) |
|
|
| TOR |
Ik zal volgende keer voor een Sean Tyas bass opteren :p
De bassline moet mss wat wennen omdat de progressie niet traditioneel is? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik zal volgende keer voor een Sean Tyas bass opteren :p
|
een JOC bassline zou het afmaken denk ik. |
|
|
| Mystikal2006 |
Respect dude!
Echt een vette plaat!
Iedere plaat valt te verbeteren, maar vind deze versie op zich al meer als de moeite waard!
chapeau kerel! ;) |
|
|
| Loraine |
Zeker niet slecht maar ik mis toch iets aan diepgang en constructieve opbouw in de track op 1 of andere manier. Het voelt voor mij aan alsof de track nog niet af is ofzo...hij blijft een beetje op de vlakte hangen als je begrijpt wat ik bedoel :nervous:
Vollere bass zou 'm zeker ten goede komen. |
|
|
| Pheatus |
Kevin, chapeau maat! Klinkt super als ge het volume opendraait!
Laat die plaat gewoon zoals ze is... Eindelijk eens een heerlijk tranceplaatje die es niet is zoals zoveel andere ;). Dat maakt het tenminste de moeite om het meermaals te herbeluisteren :D.
Ge moogt me trouwens altijd het midike doormailen :)
Kmoet u ook nogaltijd iets sturen.
Congratz! |
|
|
|
|