return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4) (pg. 3)
View this Thread in Original format
FredJen
een schijf om u tegen te zeggen. die opmerkingen die worden gegeven, het kan zijn da die kloppen maar ik weet daar allemaal ni teveel van. ik hoor een resultaat da er in het geheel dik mag wezen. zweven is de boodschap. IN TRANCE WE TRUST!!!!!:disbelief
TOR
B-side coming soon :cool:

Cosmic Tracer - Breach
TOR
Ok, B-kant is beschikbaar.
Straight from Reason, voorlopig nog geen externe mastering (heb de track net af).

Play loud!
-> Cosmic Tracer - Breach (rechter muisnknop, doel/koppeling opslaan als)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
Ok, B-kant is beschikbaar.
Straight from Reason, voorlopig nog geen externe mastering (heb de track net af).

Play loud!
-> Cosmic Tracer - Breach (rechter muisnknop, doel/koppeling opslaan als)

:eyes:

Wat een plaat weeral!! Het nummer begint al geweldig met die Liquid Overdose-achtige bass, en dan introduceer je die heerlijke melodie. De break is heerlijk, en de build-up echt enorm uplifting! En die kleine melodische variaties na de climax maken het helemaal af! Echt een toppper Kevin, Zehra en ik zitten hier allebei te genieten :)
Zehra
I like it :)
domineesje
rly like it!

maar daarvoor moet het zelf niet luid staan
Real
Heerlijke melodie. :crazy:
TOR
quote:
Originally posted by domineesje
maar daarvoor moet het zelf niet luid staan

Voor de intensiteit wel :cool:

Deze plaat was trouwens zeer snel af, gisteren in de namiddag pas begonnen. Oorspronkelijk had ik geen B-kant in gedachten, omdat er een remix van Fuse op stapel staat, maar de plaat is zo anthemisch en epic geworden dat ik toch maar besliste hem bij Fuse te plaatsen.

Het was wat afwachten wat de reacties zouden zijn, omdat het opnieuw geen hedendaags klinkende trance-plaat is, maar blijkbaar valt alles in de smaak :)
Bl@ckOut
Awel kmoet zeggen, deze track is de benaming "b-kant" onwaardig. Zeer sterk nummer, heerlijke break etc. Kheb er van genoten :)
FredJen
en weeral een goei schijf. ik ben jaloers op u. als ge zulke dingen kunt maken. sjiek echt waar. twee tracks die nu al in mijnen top staan. te zalig.:eyes:

FredJen
yepla!!!!!!!!!!!
ff melden da ik dus nimeer in training ben. vanaf mijn vorige post ben ik blijkbaar JUNIOR tranceaddict. BEN GEPROMOVEERD!!!!!!!!:tongue2 :haha: :tongue3
Bl@ckOut
^jama zo ni he. Hebt gij uw officieel BETA-examen al afgelegd???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement