|
Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| Schitterend TOR :) Ik vind deze zelfs nog een pak beter dan Fuse. Het is idd ni echt een plaat die zoals de meeste hedendaagse trance klinkt, maar dat is in dit geval echt wel positief. Vooral de melodie vind ik enorm lekker klinken, echt wel releasewaardige stuff naar mijn mening (voor wat die waard is). |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by FredJen
yepla!!!!!!!!!!!
ff melden da ik dus nimeer in training ben. vanaf mijn vorige post ben ik blijkbaar JUNIOR tranceaddict. BEN GEPROMOVEERD!!!!!!!!:tongue2 :haha: :tongue3 |
Nu je de status van 'junior tranceaddict' verworven hebt, kan je misschien ook beginnen met je nederlands te verbeteren. Voor meer informatie, PM taaladviseur.
3 smileys achter één zin is trouwens ook te veel.
Voor de rest nog een fijne dag toegewenst! |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Nu je de status van 'junior tranceaddict' verworven hebt, kan je misschien ook beginnen met je nederlands te verbeteren. Voor meer informatie, PM taaladviseur.
3 smileys achter één zin is trouwens ook te veel.
Voor de rest nog een fijne dag toegewenst! |
:haha:
Breach is écht wel sterk, ik vind em zowaar beter als Fuse :) |
|
|
| De Geert |
wow :eyes:
echt chapeau! zalige plaat die veel meer verdient dan een B-kant...
doe zo verder zou ik zeggen ;) |
|
|
| Pumaz |
Ik ben 'Fuse' aan het remixen :)
Jaaa het is zelfs trance :D :o |
|
|
| TOR |
| Breach was beter het anthem geweest aan de reacties te horen :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ben 'Fuse' aan het remixen :)
Jaaa het is zelfs trance :D :o |
Zieke mens ^^ |
|
|
| Bertn |
fuse is niet slecht, maar breach vind ik ook een pak beter eigenlijk:)
wel jammer dat je bij reason blijft hangen, je moet eens overstappen op ableton en bijhorende plugins: de sound daarvan is echt een pak krachtiger. je hoort gewoonweg aan je producties dat reason niet meer professioneel genoeg voor jou is:) |
|
|
| TOR |
Te weinig tijd hé :)
En ik haal graag het onderste uit de kan van een bepaald programma :p Ben tot in 2003 aan ReBirth blijven vasthangen :o |
|
|
| dj pitch (Be) |
| quote: | Originally posted by TOR
Breach was beter het anthem geweest aan de reacties te horen :p |
Inderdaad..
Zouden we de kanten niet beter verwisselen?
Echt schitterend gedaan tor. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Idd weer een ZALIG nummer geworden. Vind zowel Fuse als Breach geweldige tracks en ze kunnen imo niet snel genoeg een release krijgen. Chapeau! :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
die breach is een enorm vette track :crazy: :eyespop:
Fuse was ook al geweldig maar deze geniet nog net ietsje meer mijn voorkeur. Prachtig gedaan :) |
|
|
|
|