return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shadowkid
Schitterend TOR :) Ik vind deze zelfs nog een pak beter dan Fuse. Het is idd ni echt een plaat die zoals de meeste hedendaagse trance klinkt, maar dat is in dit geval echt wel positief. Vooral de melodie vind ik enorm lekker klinken, echt wel releasewaardige stuff naar mijn mening (voor wat die waard is).
Transfusion
quote:
Originally posted by FredJen
yepla!!!!!!!!!!!
ff melden da ik dus nimeer in training ben. vanaf mijn vorige post ben ik blijkbaar JUNIOR tranceaddict. BEN GEPROMOVEERD!!!!!!!!:tongue2 :haha: :tongue3

Nu je de status van 'junior tranceaddict' verworven hebt, kan je misschien ook beginnen met je nederlands te verbeteren. Voor meer informatie, PM taaladviseur.

3 smileys achter één zin is trouwens ook te veel.

Voor de rest nog een fijne dag toegewenst!
DJ Sid
quote:
Originally posted by Transfusion
Nu je de status van 'junior tranceaddict' verworven hebt, kan je misschien ook beginnen met je nederlands te verbeteren. Voor meer informatie, PM taaladviseur.

3 smileys achter één zin is trouwens ook te veel.

Voor de rest nog een fijne dag toegewenst!


:haha:

Breach is écht wel sterk, ik vind em zowaar beter als Fuse :)
De Geert
wow :eyes:

echt chapeau! zalige plaat die veel meer verdient dan een B-kant...

doe zo verder zou ik zeggen ;)
Pumaz
Ik ben 'Fuse' aan het remixen :)

Jaaa het is zelfs trance :D :o
TOR
Breach was beter het anthem geweest aan de reacties te horen :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ben 'Fuse' aan het remixen :)

Jaaa het is zelfs trance :D :o


Zieke mens ^^
Bertn
fuse is niet slecht, maar breach vind ik ook een pak beter eigenlijk:)

wel jammer dat je bij reason blijft hangen, je moet eens overstappen op ableton en bijhorende plugins: de sound daarvan is echt een pak krachtiger. je hoort gewoonweg aan je producties dat reason niet meer professioneel genoeg voor jou is:)
TOR
Te weinig tijd hé :)
En ik haal graag het onderste uit de kan van een bepaald programma :p Ben tot in 2003 aan ReBirth blijven vasthangen :o
dj pitch (Be)
quote:
Originally posted by TOR
Breach was beter het anthem geweest aan de reacties te horen :p

Inderdaad..
Zouden we de kanten niet beter verwisselen?
Echt schitterend gedaan tor.

Tomorrow Traxx
Idd weer een ZALIG nummer geworden. Vind zowel Fuse als Breach geweldige tracks en ze kunnen imo niet snel genoeg een release krijgen. Chapeau! :)
FCB_Fanatic
die breach is een enorm vette track :crazy: :eyespop:

Fuse was ook al geweldig maar deze geniet nog net ietsje meer mijn voorkeur. Prachtig gedaan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement