|
Tranceaddict Top-250 DJ Ranking 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
jonas en menno moeten ook nog komen :D |
da ze nog maar lang wegblijven :p khad Fred Baker hoger verwacht... |
|
|
| Bertn |
| lijstjes maken is zowiezo stom. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bertn
lijstjes maken is zowiezo stom. |
funny :p |
|
|
| Real |
| M.I.K.E., Jonas & Menno zitten blijkbaar in de top25, voor de geïnteresseerden. :) |
|
|
| Antony |
| tiesto, armin, ferry en Paul ook :p schieten er nog 18 over |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Antony
tiesto, armin, ferry en Paul ook :p schieten er nog 18 over |
Aap. :p
Proficiat Jonas, 19e plaats, daar zal hij wel blij mee zijn. :)
edit: miljaar, die overhypte Sander Van Doorn staat in de top 10. :whip:
edit2: Airwave 129 plaatsen hoger t.o.v. vorig jaar. :D |
|
|
| Antony |
Luc Adriaenssens ook nog ni gezien.
proficiat Jonas :) knap en terecht van Menno ook |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
Luc Adriaenssens ook nog ni gezien.
proficiat Jonas :) knap en terecht van Menno ook |
+1 |
|
|
| Estuera |
| Thx mensen :crazy: zo'n jump had ik toch niet verwacht :) |
|
|
| Joker666 |
Degelijke plaatsen voor Airwave, Jonas, Menno, MIKE,...
Proficiat! ;) |
|
|
| BZRK |
| Mooie jumps van Jonas & L-Vee :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
De lijst is beter dan vorig jaar, vind ik.
Al bij al redelijk bilan voor de Belgen idd :) Enorm sterk van Steur en Airwave! 3 Belgen in de Top-30, wereldwijd bekend bij de kenners. Cool. |
|
|
|
|