return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Tranceaddict Top-250 DJ Ranking 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Wildfir3
quote:
Originally posted by Bertn
lijstjes maken is zowiezo stom.


da is!

Progrez
Steur voor Mike en Laurent?!
Haha. Nu weet ik weer waarom ik me niet moet spiegelen aan lijsten samengesteld door de grijze massa.
Estuera
quote:
Originally posted by Progrez
Steur voor Mike en Laurent?!
Haha. Nu weet ik weer waarom ik me niet moet spiegelen aan lijsten samengesteld door de grijze massa.


I love you too ;)


Alhoewel ik u wel gelijk geef ;) zou mezelf nooit boven die twee trance legendes plaatsen.
djcresto
quote:
Originally posted by Progrez
Steur voor Mike en Laurent?!
Haha. Nu weet ik weer waarom ik me niet moet spiegelen aan lijsten samengesteld door de grijze massa.


van u komt ook weinig positieve inbreng he
Progrez
quote:
Originally posted by Estuera
I love you too ;)


Alhoewel ik u wel gelijk geef ;) zou mezelf nooit boven die twee trance legendes plaatsen.

Klasse. Dan zijn we het daarover toch al eens.
Progrez
quote:
Originally posted by djcresto
van u komt ook weinig positieve inbreng he

Ge vergist u. Ik heb twee dagen geleden nog Illusion memories geprezen. Vorige week de Intuition party bewierookt. En twee weken daarvoor de Extreme reunion party met complimenten versmacht.

Ik ben geen slijmbal en erg kritisch na tien jaar trance. Dat geef ik toe. Maar onthoud dat dit een discussieforum is, en geen fansite.
Loraine
Felicitaties voor Menno (14),Jonas (19), MIKE (24), Airwave (29), Leon (83), Fred (105), Thomas (217), Galen (230) en alle anderen uiteraard! Goed gedaan!
Menno ook in de DJ Mag Top100; benieuwd op welke positie hij binnengekomen is :)
Giesber
Ik zie DJ Jean nie staan :conf:.
TOR
Mooi resultaat voor de Belgen :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by Loraine
Menno ook in de DJ Mag Top100; benieuwd op welke positie hij binnengekomen is :)


Bron? :)

Push2005
Ik verwacht wel een hogere plaats voor Lord Of Bass in de DJ Mag :p
Tomorrow Traxx
Zeer knappe prestaties van Jonas en Airwave indeed.
Ook voor M.I.K.E, al vind ik het een spijtige zaak dat hij 7 plaatsen moet prijsgeven :(

Benieuwd of de belgen het ook beter doen dan vorige jaren in de djmag top 100...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement