|
Tranceaddict Top-250 DJ Ranking 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ Sid |
top3 is armin,paul,tijs weer, zoals al zo lang..
nu de volgorde nog, en dan kan er weer een 87pagina's lange nutteloze thread starten over waarom de nr1 der nie/wel mag staan op die plaats. |
|
|
| Bertn |
ik gok:
1 armin
2 tijs
3 pvd
1 en 3 knn ook omgewisseld worden |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
Thx mensen :crazy: zo'n jump had ik toch niet verwacht :) |
Ik zei het je toch, dat lag er vingerdik op :p
Proficiat!
Airwave krijgt EINDELIJK wat erkenning voor zijn werk; alhoewel die lijst hem zelf weinig kan schelen (aldus zijn weblog :D)
Met 2Many Dj's blijf ik uiteraard lachen, wat een prutsers en ze stijgen dan nog ook.
En what the hell is dat met sander van doorn... Overrated :wtf: ?
Nu nog Top 3... kben benieuwd; maar armin zal wel op 1 staan (na een van zijn zwakste jaren; maar tijs stond ook steeds op 1 in zn zwakste periodes... rare wereld :)) |
|
|
| Xilver |
Oh dear, Above & Beyond op 4.
Nuja, daardoor zien we wel dat niet iedereen op TA is zoals die elitist s op de Music Discussion :)
En congrats Jonas! Well-deserved. |
|
|
| Config |
Armin op 1 dus, aangezien PvD op 2 staat.
En welke grap zeg :D De nr 2 van deze lijst wil niet draaien in het land waar de bakermat lag van Trance , en dat op TranceAddict.. boehoe :( |
|
|
| Real |
Boeeeeee. *zwaait met vuist*
James Zabiela ftw!
:tongue2 |
|
|
| domineesje |
| het is bekend, en ben content :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by domineesje
het is bekend, en ben content :) |
Al stond SvD op 1, wat maakt het uit :) Daar krijg ik geen enkel gevoel bij. |
|
|
| Vishnu |
Proficiat Jonas. Votes zoals deze blijven ongelooflijk subjectief, maar toch, hoger dan Mike en top20, petje af!
En moet Junior Jack eigenlijk ook niet in het vet staan in die list Real? |
|
|
| Push2005 |
| België's beste DJ, Johan Gielen, heeft et ook niet slecht gedaan :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Vishnu
En moet Junior Jack eigenlijk ook niet in het vet staan in die list Real? |
Joep. :)
'k Heb er waarschijnlijk nog een paar gemist. Zal ik Johan Gielen half in het vet zetten? :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Mooie jumps van Jonas & L-Vee :) |
Jump heerst!!! :p
Mooi werk alvast van onze Beta's :)
Hopelijk krijgen de Belgen in de DjMag Top 100 ook eens wat meer waardering. Ook al hechten de meesten hier niet veel belang aan die lijst, als dj zult ge volgens mij toch wel de vruchten plukken van een hoge notering bij DjMag.. |
|
|
|
|