return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Vart köper ni ravekläder?
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Vart köper ni era ravekläder? Vi som bor i Gbg har bara Balagan och där är det svindyrt! Eller ja det går ju att handla men det blir ett halvstort hål i plånkan:D
Jag har hört att Sthlm har fler butiker så att priset blir pressat Här kostar en Cyberdog T-Shirt med Uv tryck 500 kr! Lite för mycket:(
Vad kostar motsvarande grej där ni går?
Vitryss
Ungefär lika mycket...finns inte SÅ många affärer med "rave" kläder här heller...

Konkurrens existerar inte i Sverige, för litet land, tyvärr.
Dj_ExOn
Det suger! Köpenhamn har fan 10 affärer bara i hamnområdet:mad:
Jag vill ha konkurrans!
mindshooter
Saturn return i sthlm har juh sjussta kläder fast det är också dyrt....har köpt en väst för 900:-....en t-shirt tröjaktig tröja för 500:- och när jag får lön nu ska jag köpa ett par byxor för 800:-...D e fan på gränsen till för dyrt....jag har sett byxor där för 2600:- men men...smällar man får ta. backtoplastic.com säljer juh kläder....kolla där :) ganska billigt!
Dj_ExOn
Hmm hahahaha 2600!! Det är fan sjukt! Men jag ska också köpa byxor och en t-shirt så det blir la 1200kr:p
Yoji Biomehanika-Ding a ling(Dj scot Project rmx) är fan sjukt bra!
dbl
DJ Exon: var ligger Balagan någonstans?

har aldrig sett någon affär i gbg som säljer rave kläder
Gaby
Åk till London och handla där!!! Varför betala 1000-lappar för kläder som minst 3-4 andra personer kommer ha likadant på samma fest du går på?
Skaffa egen stil? Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon...
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by Gaby
Åk till London och handla där!!! Varför betala 1000-lappar för kläder som minst 3-4 andra personer kommer ha likadant på samma fest du går på?
Skaffa egen stil? Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon...

Hahaha! Säger rave drottningen som har bara Cyberdog i sin garderob:p
mindshooter
quote:
Originally posted by Gaby

Självklart....Det handlar inte om hur man klär sig men man kan juh fortfarande tycka det är snyggt och originelt :)

BTW....blandar du inte ihop Spacedog med Cyberdog nu Dj_exon :)
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by dbl
DJ Exon: var ligger Balagan någonstans?

har aldrig sett någon affär i gbg som säljer rave kläder

Balagan ligger på Kyrkogatan.. bakom C.U.M
Om du tänker dig att du går från hållplatsen domkyrkan så går du mot Avenyn. Du passerar massa affärer typ B&R och stadium och Joy och sen så är det en cd butik på hörnet av en tunnel.
Där finns bla C.U.M
Gå igenom den så ser du affären BALAGAN.. Söt butik.. liknar England. Som jag faktiskt varit i... Gaby:p

Dj_ExOn
Det finns två olika tror jag... kan vara cyberdog:)
Gaby
quote:
Originally posted by Dj_ExOn

Hahaha! Säger rave drottningen som har bara spacedog i sin garderob:p

Jag äger inte ett enda spacedog plagg ;)
Jag har bara sköna, luftiga byxor och tajta toppar (för att hålla brösten på plats) när jag går ut... inga speciella märken eller så... Enda som jag är svag för är glitter...helst av allt skulle jag vilja ha glitter på mig konstant :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement