|
Vart köper ni ravekläder? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon... |
Enda "rejv"-plaggen jag har är folk som köpt till mig för att de tror jag vill ha sådana. Jag brukar ha på mig typ en Beefy t-shirt och nåra sköna byxor a´la T. Porter när jag går ut. Som liten grabb har man den fördelen att man kommer i tjej-kläder och därmed får ett MYCKET större utbud vad det gäller breda snygga byxor i helt vanliga butiker. Annars finns alltid Gröna Moln där man kan beställa hur plaggen ska se ut och det kostar inte mer än det skulle göra på Saturn Return. |
|
|
| Dj_ExOn |
Coolt.. det vill jag göra designa egna:) Och glitter är roligt... i 3 sek..
Uv kan man aldrig få nog av:p |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Coolt.. det vill jag göra designa egna:) Och glitter är roligt... i 3 sek..
Uv kan man aldrig få nog av:p |
Man är ju så snygg i UV-ljuset!!!:D Älskar UV! |
|
|
| Dj_ExOn |
| Det är en skum effekt faktiskt... man blir brunare, får större muskler och har man vitt på sig så ser man svinsnygg ut:) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Aendy
Som liten grabb har man den fördelen att man kommer i tjej-kläder och därmed får ett MYCKET större utbud vad det gäller breda snygga byxor i helt vanliga butiker. |
Jag som jämt trott att du var värsta biffen. :) |
|
|
| reveal |
köpte mina första "ravebyxor" för några veckor sen, är väldigt sugen på att använda dom (blir nu på onsdag)
var inne på relapse tillsammans med en polare (miserys bror faktiskt) och handlade lite ;)
självklart med detaljer som lyser i UV, skitcoolt ju :p |
|
|
| Dj_ExOn |
| heheh ska köpa byxor i veckan:)Cyberdog eller nåt.. |
|
|
| doter |
D flesta kläderna på Saturn Return å andra rave affärer är sååååå fula!
Skulle aldrig ens ha tanken å köpa "ravekläder" asså!
*blääääää* |
|
|
| Dj_ExOn |
| Ja jag kan hålla med dig att vissa bara är FÖR mycket! Typ sådana med 16 fickor och grejjer! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by doter
D flesta kläderna på Saturn Return å andra rave affärer är sååååå fula!
Skulle aldrig ens ha tanken å köpa "ravekläder" asså!
*blääääää* |
Kan hålla med.... Neongörna byxor med tält vid foten och hår på låren är inte min grej....byxorna jag ska köpa är av Märket "Catch 23" och dom gör mycket softare kläder...Som man kan ha till vardags också.....Ett par stora pösiga vita tygbyxer med 4 fickor och grå dragkedjor...ingen utsvängning....funkar bra i UV och i skolan :) |
|
|
| doter |
Jo d finns ju mer lr mindre uppseendeväckande ravekläder, d e sant.
Skulle kunna tänka mig nån soft tröja kanske isf...
Men hår å såna grejer e riktigt KNAS! |
|
|
| Gaby |
| Sen är det ju skillnad på att dansa i skogen och på att klubba :rolleyes: man ser mer "vårdad" ut på inomhusfester ;) |
|
|
|
|