return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
ILTA pres. Dj Phynn @ "SO", Tel Aviv, Israel 9.11.06 (pg. 10)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
אם הכל ילך לפי התיכנון,אני אביא גם איזה גדוד חברים קטן ככה שאני לא אהיה לבד
ותביאו תביאו את עופרה שירקוד...
אנחנו נראה אם הוא לא מסיים בתוך שקית של בשר טחון במסעדה הקרובה
DvJ
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אם הכל ילך לפי התיכנון,אני אביא גם איזה גדוד חברים קטן ככה שאני לא אהיה לבד
ותביאו תביאו את עופרה שירקוד...
אנחנו נראה אם הוא לא מסיים בתוך שקית של בשר טחון במסעדה הקרובה



איזה הוא מס 28 בעולם אתה חושב שזה לרמה שלו.............פחחח 28.....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
איזה הוא מס 28 בעולם אתה חושב שזה לרמה שלו.............פחחח 28.....

29...
והקטע החדש שלו דווקא ממש יפה
יש סיכוי שאני ינגן אותו בהתחלת הערב
YoraY
איזה מקום פ'ין אגב בדירוג העולמי..
ושל
TA..
MASTERsplinter
בצער רב וביגון קודר אני נאלץ לבטל את הגעתי..

כידוע לכם מצעד הגאווה מתקיים ביום שישי..

ובצער רב אני חייב לאבטח אותו (צבא זה חרא) ולכן אני צריך להגיע לתדרוך בירושלים בחמישי..

קיצר 99 אחוז שאני מבטל.
Black Dragon
הייתי אומר שנסחפת יוראי :) חח

כנסו לאתר
www.LAYLA.co.il

תראו איזה פירגון :)
mitre
יפה, יפה. מגיע לכם :)
לא זכור לי שעל ארמין רשמו משהו שהוא היה כאן או בכלל על דיג'יי אחר, לפחות השנה
sh33p
quote:
Originally posted by Black Dragon
הייתי אומר שנסחפת יוראי :) חח

כנסו לאתר
www.LAYLA.co.il

תראו איזה פירגון :)


מעולה
מקווה שזה יביא עוד כמה טראנסאדיקטים גם כאלה שלא בפורום
mitre
טו יש לי עוד רעיון קטן - אני לא יודע אם כולם פה מכירים את כולם, אני לא לפחות, נראה יל ראיתי את אילן בארמין, ואת אלי שקניתי כרטיסים חחח

מה דעתכם אם לכל טראנסאדיקט תיהיה מדבקה קטנה על צד ימני של החולצה בפורמט כזה:
mitre @ tranceaddict.com

אולי זה יגבש את הפורום בחיים אמיתיים...

בטח זה גם "יעניין" ויביא אנשים חדשים לפורום.
levind
אני מגיע עם חבר

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
29...
והקטע החדש שלו דווקא ממש יפה
יש סיכוי שאני ינגן אותו בהתחלת הערב


אני רואה שלעופרה יהיה חברה בתוך השקית...
:whip:

quote:
Originally posted by levind
אני מגיע עם חבר


מה אתה נושך כריות? :eek:



































:toothless
YoraY
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני רואה שלעופרה יהיה חברה בתוך השקית...
:whip:



מה אתה נושך כריות? :eek:



































:toothless


חחחחחחחחחח אלכס יאקרוע חופרים היום$@!


(ואופס מה זה ההצפה הזאת שעשיתי שם :P)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement