|
ILTA pres. Dj Phynn @ "SO", Tel Aviv, Israel 9.11.06 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Terlah |
cepasa amigo!!
נשמה שלי...שיהיה המון בהצלחה בערב הזה
אני ישתדל להגיע..לא מבטיח מטעמי עבודה
בכול מקרה לכול המרירים פה
לא מתאים לכם
אין לכם כסף
תשארו בבית תאוננו ותפסיקו לזיין את המוח כבר
סך הכול רוצים לעשות לכם קצת פאן על מה הקיטורים
קצת סמים אנשים יפטרו לכם את הבעיה הקשה הזו
:crazy: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Terlah
cepasa amigo!!
נשמה שלי...שיהיה המון בהצלחה בערב הזה
אני ישתדל להגיע..לא מבטיח מטעמי עבודה
בכול מקרה לכול המרירים פה
לא מתאים לכם
אין לכם כסף
תשארו בבית תאוננו ותפסיקו לזיין את המוח כבר
סך הכול רוצים לעשות לכם קצת פאן על מה הקיטורים
קצת סמים אנשים יפטרו לכם את הבעיה הקשה הזו
:crazy: |
לקחת לי את המילים מהפה ....בקיצר יש פה אנשים שבאים בטוח ???
כי אני בא 100000%^:D |
|
|
| sh33p |
השגתי חופש יום שישי
זה אומר שאני בא בטוח! |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Origin
לקחת לי את המילים מהפה ....בקיצר יש פה אנשים שבאים בטוח ???
כי אני בא 100000%^:D |
אני :D
אלללה איגור דופקים חפירות קשות על הרחבה כמו בזיליון !! |
|
|
| Glenn-Holmes |
אווו אלה הטראנס אדיקטים שאני אוהב :)
חברים הטלפון שלי עדיין לא מצלצל מספיק...
לא הבהרתי את עצמי מספיק טוב?
תתחילו להציק לי!!!
אני לשירותכם |
|
|
| m0sh |
80 שקל זה המון כסף
תחשוב גם שרק 80 כניסה ולשתות עוד 40 לפחות
יש לך כבר עסק יקר ואם תרצה לאכול משהו אז בכלל
אני לא מסכים איתכם
חבל שזה כל כך יקר
אתם לא חושבים על האנשים שסתם ]פתאום יחליטו לבוא ואז יעלה להם 100 שקל
ככה בחיים לא יכנסו אנשים |
|
|
| Black Dragon |
מוש? לא הבנת שהודעות כאלה לא מעניינות אותנו?
אז כבד לך? ו70 גם יותר מדיי?
ואם כן אז אני מצטער אחי
אבל מה אתה בא לשכנע פה אנשים לא להגיע.. לא רוצה לראות יותר פוסטים על זה
יש לך דעה שלילית? שמור אותה לעצמך
תראה כמה אנשים פה כן באים להנות
ואלה שלא ישלמו כסף בשביל לבוא אז הם אותם אנשים שלא יבואו גם בשביל פין או בשביל המוזיקה
ולהגי לך את האמת... אני מעדיף שלא יבואו
אני מעדיף שיבוא הקהל שבשבילו אנחנו עושים את האירוע הזה נקודה.
זהו אני מקווה שלא יהיו עוד פוסטים כאלה |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אווו אלה הטראנס אדיקטים שאני אוהב :)
חברים הטלפון שלי עדיין לא מצלצל מספיק...
לא הבהרתי את עצמי מספיק טוב?
תתחילו להציק לי!!!
אני לשירותכם |
הבעיה היא שאלי (טלפון של הבחור הזה רשום בפלאייר, לא?) מתקשה במחירת כרטיסים, כבר ביום שני התקשרתי, ואז עוד כמה פעמים, ואתמול גם לא חזר אליי... יום ראשון אנסה שוב... |
|
|
| Black Dragon |
אה אז אתה זה דימה :)
רק אתמול בערב קיבלנו את הכרטיסים בגלל זה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
הבעיה היא שאלי (טלפון של הבחור הזה רשום בפלאייר, לא?) מתקשה במחירת כרטיסים, כבר ביום שני התקשרתי, ואז עוד כמה פעמים, ואתמול גם לא חזר אליי... יום ראשון אנסה שוב... |
על ההזמנה כלנו לצערנו רק טלפון אחד
אבל אני כאן לשירות האנשים ולא סתם כתבתי תמספר שלי כאן
תרגישו חופשי להתקשר |
|
|
| MASTERsplinter |
| יש למישו לינק לאיזה סט של הבחור? |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
יש למישו לינק לאיזה סט של הבחור? |
הרצתי חיפוש באימיול.. כמעט ואין... של השנה מצאתי רק:
Phynn - Spring Mix 2006 (DJMixes2k Exclusive)
Phynn (Black Dragon Presents) - Ilta Reloaded 001 On Etn Fm 2006-01-13.mp3
מישהו רוצה לספר קצת על המציאה השנייה? :rolleyes:
אופס פספסתי את זה:
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אה אז אתה זה דימה :)
רק אתמול בערב קיבלנו את הכרטיסים בגלל זה. |
אז עכשיו אתה יודע מי זה שמציק לך, חברים שלי גם לוחצים עליי...
יכול להיות שביום ראשון אני אהיה בקרית אונו אחה"צ אם זה יכול לעזור אבל הכי טוב ת"א בערב... |
|
|
|
|