|
ILTA pres. Dj Phynn @ "SO", Tel Aviv, Israel 9.11.06 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
| אצל מי נרשמים? |
|
|
| DJ Alex E. |
כמו שכתבתי כבר ב99,כל הכבוד על היוזמה ואני שמח שאילטה היום במצב שמאפשר להם להביא אמנים מחו"ל
כל הכבוד על ההתקדמות שלכם ועל היוזמה הזאת
אני כמובן שם,מפריע לאילן מתחת לעמדה :D
ובחייאת,תעשו לי טובה
יש מליון מסיבות מסחרה שבחגים לוקחים גם 80 שקל כניסה ומה שאתם מקבלים זה מליון ערסים שיושבים לכם על הראש,צפיפות נוראית,חרא של מוסיקה,ואיזה ערס מהכימיקל קרו שסוגר תערב
ממש מרגש...
אז אם על זבל כזה אתם משלמים כל כך הרבה,לא תשלמו 70 שקל בשביל אמן מחו"ל ומיטב אמני הטראנס של ארצנו?
עוד הכניסה היא 18 פלוס !
לא 23 פלוס !
ואני בטוח שאלה מכם שהם בני 16 ו-17 שירצו להגיע לא יתקלו בבעיות מצד מארגני המסיבה שבסופו של דבר רוצים להביא את המוסיקה שאתם אוהבים אליכם
והפעם באמת שהם עושים את זה בגדול
אז תבואו,תתמכו,תראו את ההערכה,גם אם מאסתם במסיבות ומאסתם בטראנס
תבואו לפרגן |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
כמו שכתבתי כבר ב99,כל הכבוד על היוזמה ואני שמח שאילטה היום במצב שמאפשר להם להביא אמנים מחו"ל
כל הכבוד על ההתקדמות שלכם ועל היוזמה הזאת
אני כמובן שם,מפריע לאילן מתחת לעמדה :D
ובחייאת,תעשו לי טובה
יש מליון מסיבות מסחרה שבחגים לוקחים גם 80 שקל כניסה ומה שאתם מקבלים זה מליון ערסים שיושבים לכם על הראש,צפיפות נוראית,חרא של מוסיקה,ואיזה ערס מהכימיקל קרו שסוגר תערב
ממש מרגש...
אז אם על זבל כזה אתם משלמים כל כך הרבה,לא תשלמו 70 שקל בשביל אמן מחו"ל ומיטב אמני הטראנס של ארצנו?
עוד הכניסה היא 18 פלוס !
לא 23 פלוס !
ואני בטוח שאלה מכם שהם בני 16 ו-17 שירצו להגיע לא יתקלו בבעיות מצד מארגני המסיבה שבסופו של דבר רוצים להביא את המוסיקה שאתם אוהבים אליכם
והפעם באמת שהם עושים את זה בגדול
אז תבואו,תתמכו,תראו את ההערכה,גם אם מאסתם במסיבות ומאסתם בטראנס
תבואו לפרגן |
פירגון חייב לבוא פה..
כל השאר בולשיט |
|
|
| m0sh |
למי שלא הבין
דיברתי על ה100 שקל בכניסה
זה מגוחך מצטער
לאנג'לו במוקדמות אגב שילמתי 50 שקל וזה היה באומן
ו120 לארמין זה בכלל בדיחה |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by m0sh
למי שלא הבין
דיברתי על ה100 שקל בכניסה
זה מגוחך מצטער |
נכון, פ'ין זה לא ארמין.
אצל ארמין אתה מקבל צפיפות ומחנק איימים, סאונד נוראי, עשן בפנים מכל הסיגריות ואנשים רומסים אותך! וכמובן שארמין היה פה מלא פעמים ומביא אלפי אנשים לארוע. לאנשים יש פה אפשרות לשלם 80 או 70 ולהכנס למסיבה יותר נעימה ואיכותית... עם אומנים נהדרים + אומן מחו"ל! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by m0sh
למי שלא הבין
דיברתי על ה100 שקל בכניסה
זה מגוחך מצטער
לאנג'לו במוקדמות אגב שילמתי 50 שקל וזה היה באומן
ו120 לארמין זה בכלל בדיחה |
מגוחך לשלם 100 שח אם אפשר 70 |
|
|
| DJ Alex E. |
| לשלם בשביל לשמוע את אנג'לו זה מגוחך :rolleyes: |
|
|
| Black Dragon |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
GOOD ONE :D |
|
|
| m0sh |
סליחה ומי זה פ'יין בכלל?
70 במוקדמות זה מוגזם לדעתי |
|
|
| YoraY |
מוש יש לי 2 דברים להגיד לך...
ואילן - המקרה הזה זו דוגמא קלאסית למה שדיברתי איתך במסנג'ר
קיצר מוש
1. אני מכבד אותך, מאד!
2. אל תבוא... או שתפסיק לייבב פה על כל הטרד
זה לא כל כך קשה להבנה אנשים שמו פה ים ים ים כסף מהכיס שלהם והדבר האחרון שהם רוצים לראות בסוף המסיבה הזאת זה את הפסד הענקי
נכון שלא מסובך להבין?
וזהו סוף פסוק! חבל באמת שחבל על כל מילה תבוא דבר איתי על זה במסנג'ר אנחנו נבין אחד את השני יופי תאמין לי אני מבין את הצד שלך טוב מאד (וגם מסכים אגב..) |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא יוראי זה לא ממש קשור למשדברנו במסנגר...
מוש הוא לא מהאנשים שמזיזים תתחת שלהם לתל אביב באופן קבוע
הוא רגיל לקטר
קוראים לדה "מריר"
ולא יודע מה הסיבות שלו.
הוא חושב שלשים על פין 70 שקל זה מוגזם אוקיי...גם ב-20 שקל מוש לא היה בא אז מוש זה לא הבעיה שלי.
אני מאמין שקהל שלא קיבל כאן די גיי טראנס ראוי מחול מלבד הגדולים אחת ל- ירצה להגיע והמחיר של 70 ש"ח במכירה מוקדמת יהיה מחיר מתקבל על הדעת עבורו.
מוש סתם שאלה כמה אתה היית לוקח בכניסה? |
|
|
|
|