|
כושר גופני/באדי בילדינג וכל הקשור בנושא (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקשר למתח - אמרתי שזה משפיע על גב
יד קדמית....בתנאי שאתה עושה אותו הפוך - ואני בטוח שהוא לא עושה את זה
וגם לא עושה מתח מאחורי העורף
אתה מתאמן ?
ובקשר לאתר שנתת
אני מכיר אותם אישים, יש להם סניף בר"ג שם אני קונה תאבקות
וכמו שאמרתי בהתחלה
המדריך שלי זה מר ישראל ואלוף האלופים 2006
תציץ פה
(מספר 10)
:D |
עושה מתח מאורי העורף..
אני עושה כמעט כל סוג מתח שאתה יכול לחשוב עליו
:) |
|
|
| Shahar |
אני אישית לא חושב שיש תחליף לחדר כושר אם באמת רוצים גוףגוף
[edit]
דימה אתה מבין ברכיבה? |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקשר למתח - אמרתי שזה משפיע על גב
יד קדמית....בתנאי שאתה עושה אותו הפוך - ואני בטוח שהוא לא עושה את זה
וגם לא עושה מתח מאחורי העורף
אתה מתאמן ?
ובקשר לאתר שנתת
אני מכיר אותם אישים, יש להם סניף בר"ג שם אני קונה תאבקות
וכמו שאמרתי בהתחלה
המדריך שלי זה מר ישראל ואלוף האלופים 2006
תציץ פה
(מספר 10)
:D |
אם תשים ידיים ברוחב כתפיים שאתה עושה מתח, תרגיש שיד הקידמית עובדת גם, לפחות אני מרגיש את זה :)
הבסיס שלי נמצא במרחק של כמה תחנות אוטובוס מהסניף הזה, וקיבלתי גם הרבה המלצות מאנשים אחרים.
בקשר למדריך שלך, באמת כל הכבוד, אבל נראה לי מפחיד מדי, בהגזמות כבר העניין הזה.
| quote: | Originally posted by Shahar
דימה אתה מבין ברכיבה? |
יש לי בערך שנה של נסיון ברכיבת כביש, קראתי המון על כל מה שקשור לנושא. תשאל אם אני אדע אשמח לעזור.
בקשר אם התאמנתי או לא, כנראה פספסת את מה שכתבתי בסוך עמוד ראשון של הטרד. |
|
|
| DvJ |
עד לפני שנתיים אתאמנתי אצל ליבנה שביט גם מר ישראל במשקל קל
ממתי שהפסקתי רק הדרדרתי לטובת האלכוהל - בירות כמובן
והשנהה הזאת אני כברשותה רב השבוע
מינימום שתי ליטר
של לפ או האוגרדן
עד שגידלתי כרס בירה מטורפת חח.....
בחודשיים האחרונים חזרתי להתאמן רץ תספורטק עד הנמל ואם חם אז רץ גם בחופ הים ועושה שם גם כח
מתח יד אחורי שכיבות שמיכה ובטן
משהו בין 5-4 פעמים בשבוע.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by mitre
אם תשים ידיים ברוחב כתפיים שאתה עושה מתח, תרגיש שיד הקידמית עובדת גם, לפחות אני מרגיש את זה :)
הבסיס שלי נמצא במרחק של כמה תחנות אוטובוס מהסניף הזה, וקיבלתי גם הרבה המלצות מאנשים אחרים.
בקשר למדריך שלך, באמת כל הכבוד, אבל נראה לי מפחיד מדי, בהגזמות כבר העניין הזה.
יש לי בערך שנה של נסיון ברכיבת כביש, קראתי המון על כל מה שקשור לנושא. תשאל אם אני אדע אשמח לעזור.
בקשר אם התאמנתי או לא, כנראה פספסת את מה שכתבתי בסוך עמוד ראשון של הטרד. |
עשיתי המון מתח בחיים שלי ולא הרגשתי יד קדמית
אני מעדיף משקולות חופשיים...
איפה אתה בקרייה ? שלישות?
בקשר למדריך שלי - אני אוהב גוף כזה..כרגע יש לי היקף יד 39-40
זה לא מספיק
חבל שצח לא פה =]
ואני יותר בקטע של ספינינג..
| quote: | Originally posted by DvJ
עד לפני שנתיים אתאמנתי אצל ליבנה שביט גם מר ישראל במשקל קל
ממתי שהפסקתי רק הדרדרתי לטובת האלכוהל - בירות כמובן
והשנהה הזאת אני כברשותה רב השבוע
מינימום שתי ליטר
של לפ או האוגרדן
עד שגידלתי כרס בירה מטורפת חח.....
בחודשיים האחרונים חזרתי להתאמן רץ תספורטק עד הנמל ואם חם אז רץ גם בחופ הים ועושה שם גם כח
מתח יד אחורי שכיבות שמיכה ובטן
משהו בין 5-4 פעמים בשבוע.... |
אני מכיר את ליבנה
מתאמן בפיזיקל בר"ג נכון ?
גם אתה התאמנת שם ?
אם כבר מדריך אישי, ואני יודע שליבנה מייצג את יזראלבאדי
אבל אם כבר מדריך אישי אז לך רק על גיל גרנות
הוא נראה לי הכי מבין שם בתזונה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
עשיתי המון מתח בחיים שלי ולא הרגשתי יד קדמית
אני מעדיף משקולות חופשיים...
איפה אתה בקרייה ? שלישות?
בקשר למדריך שלי - אני אוהב גוף כזה..כרגע יש לי היקף יד 39-40
זה לא מספיק
חבל שצח לא פה =]
ואני יותר בקטע של ספינינג..
אני מכיר את ליבנה
מתאמן בפיזיקל בר"ג נכון ?
גם אתה התאמנת שם ?
אם כבר מדריך אישי, ואני יודע שליבנה מייצג את יזראלבאדי
אבל אם כבר מדריך אישי אז לך רק על גיל גרנות
הוא נראה לי הכי מבין שם בתזונה |
ליבנה מתאמן בפיזקל
התאמנתי שם גם כמהפעמים
אבל יש לו גם חדרכושר על הגג בביתשלו..... |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Shahar
עשיתי המון מתח בחיים שלי ולא הרגשתי יד קדמית
אני מעדיף משקולות חופשיים...
איפה אתה בקרייה ? שלישות?
בקשר למדריך שלי - אני אוהב גוף כזה..כרגע יש לי היקף יד 39-40
זה לא מספיק
חבל שצח לא פה =]
ואני יותר בקטע של ספינינג..
|
אולי אני מרגיש את זה כי אני לא עושה משקולות, בגלל שכרגע אני עושה רק מה שאני יכול לעשות בבית, ואין לי משקולות בבית. אני בשלישוק :)
צח זה מישהו עוד יותר גדול? זה מזכיר לי איזה בחור ממש מנופח שראיתי המון בהדר יוסף שפשוט היה לו קשה ללכת מרוב השרירים.
יש המון משותף בין ספינינג לרכיבה של כביש וקצת פחות עם שטח... בעצם יש הילוכים באופני ספינינג? אה יש רמות התנגדות דומה בקיצור. אבל בסה"כ עבודה היא בתחומי דופק מסויימים שמשפיעים על סיבולת לב אם הטווחים נכונים. עבודה של אינטרוולים - חזק-קל-חזק-קל וכו'. אבל מה שכן עכשיו אני לא מדמיין את עצמי על אופניים בלי נעלי רכיבה.
מה שבטוח אין בספינינג זה העליות המטורפות, ירידות מפחידות, והרגשה שאתה כמעט טס שאתה מגיע עם אופניים ל-70 קמ"ש... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by mitre
אולי אני מרגיש את זה כי אני לא עושה משקולות, בגלל שכרגע אני עושה רק מה שאני יכול לעשות בבית, ואין לי משקולות בבית. אני בשלישוק :)
צח זה מישהו עוד יותר גדול? זה מזכיר לי איזה בחור ממש מנופח שראיתי המון בהדר יוסף שפשוט היה לו קשה ללכת מרוב השרירים.
יש המון משותף בין ספינינג לרכיבה של כביש וקצת פחות עם שטח... בעצם יש הילוכים באופני ספינינג? אה יש רמות התנגדות דומה בקיצור. אבל בסה"כ עבודה היא בתחומי דופק מסויימים שמשפיעים על סיבולת לב אם הטווחים נכונים. עבודה של אינטרוולים - חזק-קל-חזק-קל וכו'. אבל מה שכן עכשיו אני לא מדמיין את עצמי על אופניים בלי נעלי רכיבה.
מה שבטוח אין בספינינג זה העליות המטורפות, ירידות מפחידות, והרגשה שאתה כמעט טס שאתה מגיע עם אופניים ל-70 קמ"ש... |
צח זה מישו שהיה בפורום
ולא הוא לא יותר גדול מהמדריך שלי
אבל מנופח ועובד ממש יפה
בקשר לספינינג רציתי לשאול אותך על דברים ספציפים
כי מצב 2 לאחרונה התחיל לעשות לי בעיה בגב תחתון |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by mitre
אולי אני מרגיש את זה כי אני לא עושה משקולות, בגלל שכרגע אני עושה רק מה שאני יכול לעשות בבית, ואין לי משקולות בבית. אני בשלישוק :)
צח זה מישהו עוד יותר גדול? זה מזכיר לי איזה בחור ממש מנופח שראיתי המון בהדר יוסף שפשוט היה לו קשה ללכת מרוב השרירים.
יש המון משותף בין ספינינג לרכיבה של כביש וקצת פחות עם שטח... בעצם יש הילוכים באופני ספינינג? אה יש רמות התנגדות דומה בקיצור. אבל בסה"כ עבודה היא בתחומי דופק מסויימים שמשפיעים על סיבולת לב אם הטווחים נכונים. עבודה של אינטרוולים - חזק-קל-חזק-קל וכו'. אבל מה שכן עכשיו אני לא מדמיין את עצמי על אופניים בלי נעלי רכיבה.
מה שבטוח אין בספינינג זה העליות המטורפות, ירידות מפחידות, והרגשה שאתה כמעט טס שאתה מגיע עם אופניים ל-70 קמ"ש... |
2 דברים.
1. אני רוכב פרירייד ואין שום סיכוי בעולם שאני מתחבר... אני באמת לא מבין איך אתה רוכב ככה.
2. אם כבר שלישות, יש מצב שאתה עוזר לחבר? |
|
|
| Shahar |
ד"א דימה דברת על נעלי רכיבה ואתה צודק
קשה בלעדיהם
אני עם נעליים של שימאנו שעלו 780
נראה לי שהן טובות =] |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Shahar
צח זה מישו שהיה בפורום
ולא הוא לא יותר גדול מהמדריך שלי
אבל מנופח ועובד ממש יפה
בקשר לספינינג רציתי לשאול אותך על דברים ספציפים
כי מצב 2 לאחרונה התחיל לעשות לי בעיה בגב תחתון |
כאבים בגב תחתון אם זה מרכיבה אז הבעיה היא בגובה של כידון ביחס לכיסא (יותר) או מרחק בין כידון לכיסא (פחות), לדעתי המדריך של ספינינג אמור לדעת לעזור לך
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
2 דברים.
1. אני רוכב פרירייד ואין שום סיכוי בעולם שאני מתחבר... אני באמת לא מבין איך אתה רוכב ככה.
2. אם כבר שלישות, יש מצב שאתה עוזר לחבר? |
טוב אתה משווה פרירייד וכביש שזה 2 דברים קצת שונים, בכביש אתה צריך כמה שיות סיבולת וכוח לאורך זמן, ואחרי שאתה מרגיש כמה עוד כוח נותנת משיכה של הפדל, שאתה לא רק דוחף למטה עם משקל הגוף אלה גם מושך למעלה את הפדל השני ואז ככה נותן קצת קונטרה. הרגליים לא בורחות מהפדלים שאתה מעביר הילוכים בזמן שתאה מדווש חזק. מה שכן בהתחלה זה קצת מפחיד, כי אתה לא שולט על הרגליים שאתה נופל. יצא לי כמה פעמים ליפול בצורה מצחיקה ברמזורים...
אני יכול לנסות לעזור לחבר :)
| quote: | Originally posted by Shahar
ד"א דימה דברת על נעלי רכיבה ואתה צודק
קשה בלעדיהם
אני עם נעליים של שימאנו שעלו 780
נראה לי שהן טובות =] |
שימאנו עושים הכל... ממערכות הילוגים ועד ביגוד ונעליים. 780 זה מכובד מאוד, אבל אתה יודע אין גבול למחירים.. אפשר למצוא נעליים ב-2000 שקל, קסדה ב-2500, טיץ ב-1000 :eyespop:, פשוט מדהים כמה שהכל יכול להיות יקר... |
|
|
| MASTERsplinter |
הקסדה שלי עלתה בערך 1000..
כמה פעמים היא הצילה אותי.. |
|
|
|
|