|
[Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
Nog eens een deftig progressive feestje in de buurt, dat verdient wel een apart topic dacht ik zo :) Er zijn hier immers een aantal BeTa's die het erover hebben om eens naar Pulse Factory te trekken voor een deftig progressive feestje maar dit is toch wel wat meer in de buurt ... Op de line-up staan eigenlijk twee klappers. Ten eerste Dynamic Bros, dit duo won vorige zomer de DJ-contest op JIM en mocht daardoor op Laundry Day draaien. Sindsdien hebben ze al in de grootste Belgische clubs gedraaid. Hun stijl bestaat uit een combinatie van wat diepere stuff en de onvermijdelijke gehypte electro/minimal sounds. Ten tweede is er natuurlijk CP maar ik denk dat deze helemaal geen introductie nodig heeft :o
Who's in? :D
Main Progressive room:
CP (Bedrock UK)
Dynamic Bros
Josi (Blend, K-Records)
Dezz Terquez (Blend, Nocturnals, Cafe Apero)
2nd House room:
TiNo (Rendez-fou, NEWS) vs Djonez (Nocturnals, Cafe Apero)
Ricardo (Basic Dept STore)
Jonni Gratts (Touche, NLS, Moodclub) vs Pierre de la Rivière (Moodclub, NLS)
Extras:
Special Cocktails
Free entrance for ladies before 12h
Price : €4 < 12h > €5
Doors: 23h
Location:
Musicafe
Muntstraat
Leuven
 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Er zijn hier immers een aantal BeTa's die het erover hebben om eens naar Pulse Factory te trekken voor een deftig progressive feestje maar dit is toch wel wat meer in de buurt ... |
Spreek eens voor uw eigen :p Pulse Factory is voor mij alleszinds veel dichter dan Leuven. Maar bon, leuk feestje ziet dit eruit. |
|
|
| TOR |
We kunnen Musicafé es aan een test onderwerpen met het oog op BeTA party v5. :cool: Icognito is altijd de beste manier..
Ik ben er iig voor te vinden :)
Is de Muntstraat ver afgelegen van het station? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
We kunnen Musicafé es aan een test onderwerpen met het oog op BeTA party v5. :cool: Icognito is altijd de beste manier..
Ik ben er iig voor te vinden :)
Is de Muntstraat ver afgelegen van het station? |
^Als jij gaat, zou ik eventueel nog meegaan. Maar kan da nu nog nie zeggen :) |
|
|
| Phortastic |
| Interesting :cool: |
|
|
| TOR |
Als ik moet afgaan op Michelin, is de afstand ongeveer gelijkaardig als tot de Silo.
Tien minuutjes wandelen maw :)
Zeker te overwegen. |
|
|
| christina |
| da zie ik ook nog wel zitten |
|
|
| diddi |
| Not my kinda style :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by TOR
We kunnen Musicafé es aan een test onderwerpen met het oog op BeTA party v5. :cool: Icognito is altijd de beste manier..
Ik ben er iig voor te vinden :)
Is de Muntstraat ver afgelegen van het station? |
Zal wel een dikke tien minuten stappen zijn maar best wel te doen ja :) |
|
|
| Bunz |
Maak daar maar een kwartier van, ma tis goed te doen daar nie van.
misschien spring ik zelf ook wel eens binnen, de laatste tijd ben ik meer te vinden voor deze stijl van muziek. En wie weet leer ik nog iets bij :) |
|
|
| Progrez |
Dit is inderdaad wel een bezoekje waard.
Als de rest ook komt, ben ik er zeker. |
|
|
| Real |
Genoteerd in de agenda!
- Free entrance for ladies before 12h
Dat vraagt om een verkleedpartij. :D |
|
|
|
|