|
לכל אלה שטענו שאני תקליטן בכאילו..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
| גיל אני עדין מנסה להבין מה האינטרס שלנו לפקפק בך??? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
היה לי מישהו ברשימה שנמצא כאן בשם די ג'יי פוקוס או משהו כזה
קיצר הוא פיקפק, וגם אודי Vman
ואגב המסיבה שהוא אמר שהוא מארגן........ לא היה שם אף אחד חחחחחחחחחחחח |
אני חושב שלא היה שם אף אחד בגלל שלא היתה יחצנות טובה אני יודע שהם שמו שלט מזדיין בתיכון חדש בהרצליה שאפילו אין להם עדיין כיתות י'א אז כיתות י'ב אז ככה שאין שמינסטים..........
וגיל איפה החצי השני של התמונה שרואים רק אותך |
|
|
| Gil Shwarts |
זאת כל התמונה
זה היה ככה בסריקה
ואודי הזה אמר לאנשים שאני סתם פלצן ותקליטן בכאילו |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ואודי הזה אמר לאנשים שאני סתם פלצן ותקליטן בכאילו |
למסיבה של אודי אף אחד לא הגיע?
מגיע למניאק הזה, שיאכל קש!
עיצבתי לו הזמנה יפה למסיבה הזאת ורציתי שהוא ישלח לי איזה כמה עותקים, הבן זונה הזה לא עונה לי באייסיקיו יותר!
ועוד לפני שסיימתי עם ההזמנה הוא עושה לי שהוא יצ'פר אותי... חחח
אגב, הוא אמר לי שהוא הדפיס 20 אלף עותקים :conf:
הזמין תקליטנים גדולים... ובסוף נדפק...
לפעם הבאה ילמד שלא להתעסק איתי
:stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה אשכרה מאמין לו שהוא הוציא 20 אלף עותקים והביא תקליטנים מחו"ל?
בדיוק כמו שאני תקליטן בכאילו
חחחחחחחחחח
הוא אוכל סרטים הגרביל הקטן הזה
אני רק מתבאס על אלכס על הקטע שאודי דפק לו. |
|
|
| Agent-Fire |
על ההזמנה היה אמור להיות כתוב שיהיה את רוברט גיטלמן ואת עידן גוטמן... ועוד איזה כמה...
שבניהם זה המניוק בעצמו ופוקוס... |
|
|
| clubber@work |
אה
אחי לא יפה - הוא ארגן מסיבה ואף אחד לא בא והוא נדפק
והוא לא עונה ב ICQ
לאף אחד נראה לי בגלל הבעסה...
הוא באמת הפיץ מלא הזמנות שרוברט גיטלמן וגוטמן
גם יהיו שם בנוסף לעצמו...
רק שהוא הרים מסיבה בחג כשכולם יוצאים למסיבות הגדולות במועדונים שווים
כמו ה TLV וה DOOM
בסה"כ הוא DJ די טוב... |
|
|
| Gil Shwarts |
זה לא משנה אם הוא טוב או לא
מה שמשנה הוא שהוא אמר לאנשים דברים עליי ולכלכך עליי מאחורי הגב בזה שהוא אמר שאני לא תקליטן אמיתי
ואשכרה גרם לאנשים להאמין לו, אז עכשיו אתם יודעים ת'אמת.
יש לי עוד תמונות אבל אני לא ממש מצולם בהם אלא יותר המסיבות. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה לא משנה אם הוא טוב או לא
מה שמשנה הוא שהוא אמר לאנשים דברים עליי ולכלכך עליי מאחורי הגב בזה שהוא אמר שאני לא תקליטן אמיתי
ואשכרה גרם לאנשים להאמין לו, אז עכשיו אתם יודעים ת'אמת.
יש לי עוד תמונות אבל אני לא ממש מצולם בהם אלא יותר המסיבות. |
אז תעלה
תמיד טוב לראות מסיבה פצצתית |
|
|
| Dj Moriano |
אני ראיתי על כרזה רק שהוא גיטלמן וגוטמן יתקלטו לא ראיתי שום דבר
על אלכס (פוקוס |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
למסיבה של אודי אף אחד לא הגיע?
מגיע למניאק הזה, שיאכל קש!
עיצבתי לו הזמנה יפה למסיבה הזאת ורציתי שהוא ישלח לי איזה כמה עותקים, הבן זונה הזה לא עונה לי באייסיקיו יותר!
ועוד לפני שסיימתי עם ההזמנה הוא עושה לי שהוא יצ'פר אותי... חחח
אגב, הוא אמר לי שהוא הדפיס 20 אלף עותקים :conf:
הזמין תקליטנים גדולים... ובסוף נדפק...
לפעם הבאה ילמד שלא להתעסק איתי
:stongue: |
איזה זונה!
איכפת לך להראות לנו את העיצוב של ההזמנה? מעניין אותי... |
|
|
| MoSH_MaN |
פש גיל איזה פוזה מנצחת ;)
ובקשר לאודי:החטא ועונשו...:p :stongue: :p :stongue: :p :stongue: |
|
|
|
|