|
לכל אלה שטענו שאני תקליטן בכאילו..... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אתה תקליטן 10 וסוף סוף רואים אותך
שנדע לזהות שתהיה פה באיזור :)
ות'אמת לפעמים בחושך של הדיסקוטק לא שמים לב מי מכוערת ומי לא
אבל חפיף |
|
|
| Ariels |
| לא יודע אולי אתה צריך להגדיל מספר במשקפיים, פעם אחת בניר אליהו ראיתי שתי בפקונות שישיות מזה שמנות חבל"ז אשכרה להשים כל אחת מהן ברחבה אחרת כדי שלא יחסלו את החמצן |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא יודע אולי אתה צריך להגדיל מספר במשקפיים, פעם אחת בניר אליהו ראיתי שתי בפקונות שישיות מזה שמנות חבל"ז אשכרה להשים כל אחת מהן ברחבה אחרת כדי שלא יחסלו את החמצן |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
והכי מצחיק זה שאתה למעלה על העמדה
והפליקר מתחיל לעבוד
אז כל פעם שהוא נדלק אתה רואה איזה אחת מכוערת דומה לבוקסה
ואז כשהוא שוב נדלק אתה רואה מישהי אחרת פי 500 יותר מכוערת ממנה :) |
|
|
| Ariels |
| מסקנה: תתחיל להשמיע פרוגרסיב כדי לא להדליק את הפליקר |
|
|
| Gil Shwarts |
האמת שעברתי לטריבל טראנס ופרוגרסיב
אבל עדיין יש מצבים שהתאורן של המועדון מפעיל אותו
וכשהוא פועל אני משתדל לא להסתכל על הקהל למה אני יחטוף התקף לב ועיוורון :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא יודע אולי אתה צריך להגדיל מספר במשקפיים, פעם אחת בניר אליהו ראיתי שתי בפקונות שישיות מזה שמנות חבל"ז אשכרה להשים כל אחת מהן ברחבה אחרת כדי שלא יחסלו את החמצן |
יש הבדל בין מכוערות שאתה לא רואה בחושך לבין כונפות שמנות שיכולות לשמש כמעצור ביציע ג |
|
|
| eran |
חחח איך נושא השיחה עבר פתאום לבנות מכוערות
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eran
חחח איך נושא השיחה עבר פתאום לבנות מכוערות
:) |
מה זאתומרת איך????
כנראה שאתה לא מספיק זמן בפורום....
זה הריי ברור כשאתה פותח ט'רד אין סיכוי שהוא יחזיק יותר מ2 עמודים על אותו נושא הישראלים אוהבים לגלוש מהנושא |
|
|
| eran |
נווו מה אתה אומר
זאת הסיבה שאמרתי את זה :D |
|
|
| DjChook |
חחח אבל זה הכי כייף
ככה אני נכנס לטרד ואין לי מושג יזה הודעה אני אקבל בפנים
גורם ההפתעה - בזכותו צהל ינצח |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחח
אשכרה אני כבר התרגלתי לזה אבל יש מצבים שממש בהודעה אחת משנים נושא לגמרי וזה עדיין טיפה מרגיז |
|
|
|
|