return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
לכל אלה שטענו שאני תקליטן בכאילו..... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
הנה הפרונט
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Front.jpg

וזה באק
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Back.jpg
בצדדים צריכים להיות השמות של התקלטינים, אבל הוא לא אהב את מה שעשיתי אז היו אמורים לעשות לו את זה בבית הדפוס...


תראו בגדול מסכן, באמת השקיע הרבה כסף בזה ונדפק...
אבל הוא לא ענה לי לאייסיקיו עוד מהיום הראשון שהוא הדפיס את ההמנות... יענו דיברנו ואז שאלתי אותו כמה עולה לשכור את המועדון, הוא אמר לי הרבה אז שאלתי אותו כמה.... וזהו... יותר לא שמעתי ממנו :rolleyes:

אגב הינה הסרטון פלאש שהוא הכין מההזמנות... אני רק עזרתי לו עם העברית
http://impulse.dns2go.com
פויייה :stongue:
clubber@work
הוא באמת התבסס על העיצוב שלך רק עם כמה שינויים...
והוא לא עונה לאף אחד בICQ
כבר כמה זמן...
DjChook
איפה אני הייתי שכל זה קרה?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook
איפה אני הייתי שכל זה קרה?

אני פשוט לא סיפרתי את זה לפני זה... לא היה לי כוח...
DJ F0cus
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
היה לי מישהו ברשימה שנמצא כאן בשם די ג'יי פוקוס או משהו כזה
קיצר הוא פיקפק, וגם אודי Vman
ואגב המסיבה שהוא אמר שהוא מארגן........ לא היה שם אף אחד חחחחחחחחחחחח



לא.

אף פעם לא אמרתי את זה, אתה יודע בדיוק למה התעצבנתי עליך בנושא המסוים ההוא, וזאת היתה בחירתך להעיף אותי מהרשימה למרות שזה היה טיפשי סוף הדרך

להיפך, ניסיתי לשכנע אנשים שטענו שאתה "תקליטן בכאילו" שאתה לא

.אז באמת זה לא היה במקום
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire
הנה הפרונט
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Front.jpg

וזה באק
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Back.jpg
בצדדים צריכים להיות השמות של התקלטינים, אבל הוא לא אהב את מה שעשיתי אז היו אמורים לעשות לו את זה בבית הדפוס...


תראו בגדול מסכן, באמת השקיע הרבה כסף בזה ונדפק...
אבל הוא לא ענה לי לאייסיקיו עוד מהיום הראשון שהוא הדפיס את ההמנות... יענו דיברנו ואז שאלתי אותו כמה עולה לשכור את המועדון, הוא אמר לי הרבה אז שאלתי אותו כמה.... וזהו... יותר לא שמעתי ממנו :rolleyes:

אגב הינה הסרטון פלאש שהוא הכין מההזמנות... אני רק עזרתי לו עם העברית
http://impulse.dns2go.com
פויייה :stongue:


פששש אחי אחלה הזמנה

אבל הפלאש לא פועל זה אומר שהיוזר אוףליין
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano


פששש אחי אחלה הזמנה

אבל הפלאש לא פועל זה אומר שהיוזר אוףליין


תודה...

אתמול זה עבד כנראה היום נמאס לו מזה אז הוא הוריד... או שפשוט כיבה את המחשב...
Scorchio
... ספר ספר לכולם מאיפה הציוד
:)
שלא יחשבו שאתה מליין
:)
Ariels
....התמונה הראשונה נראית כאילו החריכו אותך לתקלט
....אמ
!!!!!! תנגן או תמות


והתמונה השניה... מה זה החולצה הזאתי ?!!?!?!?!? ערבים בדיר שרף לא הולכים עם דברים כאלה
Gil Shwarts
חחחחחחחח
זה היה בדיוק בסיום מעגל כביסה :)

חחחחחח סתם

אתה מדבר על החולצה? תסתכל על הג'ינס :)

ולא מכריחים אותי אף פעם לתקלט נרקו :)

Ariels
אם אני עובר ליד הנחתת מסוק עם בגדי מועדונים שלי ישר הופכים אותי לסמן ימני עליון אבל חפיף למי אכפת

גם ככה שהאורות נכבים והאלכוהול זורם כולם נראים אותו דבר
(למרות שבנות מכוערות תמיד יהיו מכוערות לא משנה כמה אני שותה)
Gil Shwarts
האמת שאני לובש בגדי מסיבות רק אם יש איזה אירוע מיוחד
אם לא אני יבוא לך עם נעלי בית, שורט וגופיה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement