|
לכל אלה שטענו שאני תקליטן בכאילו..... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
הנה הפרונט
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Front.jpg
וזה באק
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Back.jpg
בצדדים צריכים להיות השמות של התקלטינים, אבל הוא לא אהב את מה שעשיתי אז היו אמורים לעשות לו את זה בבית הדפוס...
תראו בגדול מסכן, באמת השקיע הרבה כסף בזה ונדפק...
אבל הוא לא ענה לי לאייסיקיו עוד מהיום הראשון שהוא הדפיס את ההמנות... יענו דיברנו ואז שאלתי אותו כמה עולה לשכור את המועדון, הוא אמר לי הרבה אז שאלתי אותו כמה.... וזהו... יותר לא שמעתי ממנו :rolleyes:
אגב הינה הסרטון פלאש שהוא הכין מההזמנות... אני רק עזרתי לו עם העברית
http://impulse.dns2go.com
פויייה :stongue: |
|
|
| clubber@work |
הוא באמת התבסס על העיצוב שלך רק עם כמה שינויים...
והוא לא עונה לאף אחד בICQ
כבר כמה זמן... |
|
|
| DjChook |
| איפה אני הייתי שכל זה קרה? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
איפה אני הייתי שכל זה קרה? |
אני פשוט לא סיפרתי את זה לפני זה... לא היה לי כוח... |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
היה לי מישהו ברשימה שנמצא כאן בשם די ג'יי פוקוס או משהו כזה
קיצר הוא פיקפק, וגם אודי Vman
ואגב המסיבה שהוא אמר שהוא מארגן........ לא היה שם אף אחד חחחחחחחחחחחח |
לא.
אף פעם לא אמרתי את זה, אתה יודע בדיוק למה התעצבנתי עליך בנושא המסוים ההוא, וזאת היתה בחירתך להעיף אותי מהרשימה למרות שזה היה טיפשי סוף הדרך
להיפך, ניסיתי לשכנע אנשים שטענו שאתה "תקליטן בכאילו" שאתה לא
.אז באמת זה לא היה במקום |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
הנה הפרונט
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Front.jpg
וזה באק
http://planet.nana.co.il/sa_fire/Back.jpg
בצדדים צריכים להיות השמות של התקלטינים, אבל הוא לא אהב את מה שעשיתי אז היו אמורים לעשות לו את זה בבית הדפוס...
תראו בגדול מסכן, באמת השקיע הרבה כסף בזה ונדפק...
אבל הוא לא ענה לי לאייסיקיו עוד מהיום הראשון שהוא הדפיס את ההמנות... יענו דיברנו ואז שאלתי אותו כמה עולה לשכור את המועדון, הוא אמר לי הרבה אז שאלתי אותו כמה.... וזהו... יותר לא שמעתי ממנו :rolleyes:
אגב הינה הסרטון פלאש שהוא הכין מההזמנות... אני רק עזרתי לו עם העברית
http://impulse.dns2go.com
פויייה :stongue: |
פששש אחי אחלה הזמנה
אבל הפלאש לא פועל זה אומר שהיוזר אוףליין |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
פששש אחי אחלה הזמנה
אבל הפלאש לא פועל זה אומר שהיוזר אוףליין |
תודה...
אתמול זה עבד כנראה היום נמאס לו מזה אז הוא הוריד... או שפשוט כיבה את המחשב... |
|
|
| Scorchio |
... ספר ספר לכולם מאיפה הציוד
:)
שלא יחשבו שאתה מליין
:) |
|
|
| Ariels |
....התמונה הראשונה נראית כאילו החריכו אותך לתקלט
....אמ
!!!!!! תנגן או תמות
והתמונה השניה... מה זה החולצה הזאתי ?!!?!?!?!? ערבים בדיר שרף לא הולכים עם דברים כאלה |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחח
זה היה בדיוק בסיום מעגל כביסה :)
חחחחחח סתם
אתה מדבר על החולצה? תסתכל על הג'ינס :)
ולא מכריחים אותי אף פעם לתקלט נרקו :) |
|
|
| Ariels |
אם אני עובר ליד הנחתת מסוק עם בגדי מועדונים שלי ישר הופכים אותי לסמן ימני עליון אבל חפיף למי אכפת
גם ככה שהאורות נכבים והאלכוהול זורם כולם נראים אותו דבר
(למרות שבנות מכוערות תמיד יהיו מכוערות לא משנה כמה אני שותה) |
|
|
| Gil Shwarts |
האמת שאני לובש בגדי מסיבות רק אם יש איזה אירוע מיוחד
אם לא אני יבוא לך עם נעלי בית, שורט וגופיה :) |
|
|
|
|