|
wie scheert zich??hehehe (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
| Nog geen klachten gehad, dus waarom zou ik... :) |
|
|
| Marco Harleman |
| Ik vind dat gewone scheren al een ramp, dat probeer ik altijd zo lang mogelijk uit te stellen, klote werk, en dan zal ik zeker ook nog eens beginnen de zak te scheren!!! Met natuurlijk alle risico's van dien... |
|
|
| Blik |
ik zat er al op te wachten dat deze thread zou komen
ik scheer me nog steeds niet en nog geen commentaar erop gehad |
|
|
| New Wave |
Damn, gheghe Blik, ik dach hetzelfde maar had eerlijk het idee dat ie het niet weer zou doen gheghe.
Dus toch! gheghe :D
Hij blijft een ranzig mannetje :D
Trouwens..........ik heb het nog niet geschoren, wel beetje ingekort, gheghe damn noway, geen mesje naast me ballen, echnie :)
massah! |
|
|
| LowRider |
no way dude! neeeeeee daar begin ik egt nie aan en tmeizzie vind ut niet erg... dus waarom zou ik? men das link werk hee :eek:
resultaten blijven verrassend trouwens vindik... mensen die hun kloten scheren en er nog voor uit durven te komen ook !!!!:D
edit: overgens wel eens commentaar op gehad van een ander (eerder) vrouwtje... boeiuh was toch one night stand :toothless |
|
|
| Gekhous |
| ben een half/halfje... maar daar is geen optie voor... :( |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by LowRider
no way dude! neeeeeee daar begin ik egt nie aan en tmeizzie vind ut niet erg... dus waarom zou ik? men das link werk hee :eek:
resultaten blijven verrassend trouwens vindik... mensen die hun kloten scheren en er nog voor uit durven te komen ook !!!!:D
edit: overgens wel eens commentaar op gehad van een ander (eerder) vrouwtje... boeiuh was toch one night stand :toothless |
NOu 1 ding het is ten eerste totaal niet gevaarlijk als je het goed doet :D:D gewoon je zaakje glad trekken en er lekker met het mes overheen rammen. Een vriend van mij heeft zich wel es met een tonduese stand tegen zijn ballen aangezeten en het scheen een behoorlijk bloedbad te zijn geweest hahaahah :):)Met een mesje is het gewoon echt niet gevaarlijk hoor geloof me maar...oefening baart kunst.
Tegen de jeuk heb ik al lang iets heel goed gevonden...eerst het goed met clearasil wassen,scheren en daarna weer meteen met clearasil wassen en de jeuk is echt stukken minder.Zelfs vriendinnetje van mij doet het en het werkt echt!!:D:D
Ja ik scheer mijn ballen en ja waarom zou je er niet voor uit komen ??Ik scheer zelfs mijn oksels etc.. .
NOu Toch wel Gaaf dat mijn kale zak broeders(optimus,GlaDDe(nis)kanis) er wel goed voor uit komen...ik wacht eigenlijk nog steeds op Henkie henk met zijn VEET die daarmee zijn anus ook helemaal kaal Haalt :D
Ja miss p ok een rotlichaam en rotkop verkloten het ook wel helemaal...haha maar ik bedoel meer dat meisjes het meestal toch wel gaver vinden.Want ik neem aan dat je niet aan de eerste de beste meid je kale ballen laat zien :p en aan je lichaam kan je natuurlijk ook altijd werken ;)...hehehe
P.s Twijfelaars zoals timeport gewoon echt een keer scheren je weet toch anders helemaal niet hoe het voelt???hehehe en als je het 1x hebt gedaan wil je niks anders!!lekker van die gladde ballen ;) |
|
|
| magrec |
| Beetje bijhouden maar niet kaal volgens mij gaat dat echt de tyfus jeuken :( of je moet er allemaal zalfjes op smeren. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by magrec
Beetje bijhouden maar niet kaal volgens mij gaat dat echt de tyfus jeuken :( of je moet er allemaal zalfjes op smeren. |
Lees daarboven dan magrec....wassen met clearasil!!! |
|
|
| magrec |
Weet je wel hoe duur dat spul is.
Ik heb wel ander spul tegen acné maar dat ga ik daar beneden echt niet gebruiken..... |
|
|
| Apoptosis |
Hebben we het hier eigenlyk ALLEEN over het scheren van de noten of ook over het scheren van boven de toetemeloeter (waar dus het meeste zit) en eventueel ook nog konthaar :D?
Dan nog, k blyf overal vanaf, niemand heeft r moeite mee :p |
|
|
|
|