|
wie scheert zich??hehehe (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by TimeportE
uuh nu heb ik een vraagje aan akira, scheer jij alleen het haar bij je ballen weg of ook dat naast je lul zit.. kijk ik heb haast geen haar OP mijn ballen maar wel naast mijn lul (als je begrijpt wat ik bedoel).. :) |
Je bedoelt dus ware op je bovenbenen ?? op je bekkens naast je ballen??nou ja ik heb haast geen haargroei op mijn benen enzo...dus ja daar hoef ik het niet echt te scheren...IK ben nogal een kaal manneke ;)Voor de rest scheer ik de bovenkant ook helemaal weg...de eerste paar keer voel je net weer een kleuter hahaha...
Nu ik toch bezig ben...ja ik scheer ook mijn oksels glad.Ja omdat je aan het trainen bent en dan een hemdje aan hebt het gewoon echt goor is als er van die bossen onderuit steken.Of als je uitgaat van die bosapen met die mouwloze shirts BRRR...het hoeft niet persee kaal maar knip het dan astjeblieft een beetje bij
Magrec zo'n flesje clearasil is volgens iets meer dan een tientje dus echt duur is het ook weer niet. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Akira
Je bedoelt dus ware op je bovenbenen ?? op je bekkens naast je ballen?? |
nee nie dat (heb zelf ook nie echt veel beenhaar) maar haar om je lul heen, zeg maar.. k weet nie hoe ik het beter kan uitleggen.. :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nee nie dat (heb zelf ook nie echt veel beenhaar) maar haar om je lul heen, zeg maar.. k weet nie hoe ik het beter kan uitleggen.. :) |
als je een foto post is het ons helemaal duidelijk!!
:D :D :D :D :D |
|
|
| LightForce |
Wat timeportE bedoeld is al het haar rond de tampeloeres maar niet op zijn ballen. Oftewel alles wat er om heen zit, boven en naast maar niet erop. Rond de lies, en boven de tampeloeres :) (grappig woord).
Ach gewoon weg halen een keer, en dan zien of het je bevalt. Als het niet bevalt, groeit het vanzelf aan. Je bent het niet voor altijd kwijt. Gewoon weghalen!! Lekker fris :) (Tip!: handig voor in de zomer) |
|
|
| Optimus |
| Scheer gewoon alles om je zak en je lul weg man, doek ook:D |
|
|
| LightForce |
Ik snap niet dat er altijd mensen zijn die er moeite mee hebben?? Gewoon een keer doen, bevalt het niet groeit het aan :) Bevalt het, tja dan doe je het vaker.
"Just Do It!!!" SHAVE!! haha :p |
|
|
| DJ Bazz |
| /me sinds een maand!:) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nee nie dat (heb zelf ook nie echt veel beenhaar) maar haar om je lul heen, zeg maar.. k weet nie hoe ik het beter kan uitleggen.. :) |
zoals ik al eerder zei | quote: | | "Voor de rest scheer ik de bovenkant ook helemaal weg...de eerste paar keer voel je net weer een kleuter hahaha..." |
Ik scheer dus alles weg...veel jongens die ik ken scheren hun ballen en laten we zeggen de stam ook dus alleseromheen...Behalve boven laten ze staan maar ik scheer gewoon alles weg :D:D |
|
|
| Donna |
hahahaha wat een leuke threads zijn dit toch altijd,vind t vet cool:P
Heb heerlijk gelachen om de dreads van prox,brengt me weer op id-en en lijkt me zeer creatief alleen ben je dan nog langer bezig dan al dat gescheer wat me nu al mateloos irriteert om de dag,nu schijnt er iets op de markt te zijn wat je derop smeert en dat IN t haarzakkie gaat en dus die haar ed 4 life,daaaar bennik naar op zoek!!
Een shinead look lijkt me wel gaaf maar dan bennik helemaaaaal 3 uur in die badkamer bezig!
Ennuh ja jonges,als de man zich DAAR scheer,dan mot alles weg,dus ook de rimboe op t schaambeen,OVERAL! |
|
|
| DjRV |
ik heb eigenlijk een onwijze haar fetish en mijn motto is hoe meer haar hoe beter,daarom roeleerd duitsland en engeland ook zo erg.Heerlijk!!! lekker die bos haar met zweetgeur daar down under als je er zo lekker met je neus tussen gaat jammie!!!!:D
maarja,toen werd ik de toyboy van donna en moest alles eraf,zwaar naadje:((
bij deze dan ook een oproep aan vrouwen met VEEL VEEL VEEL haar,pm me ff,kunnen we het ff gezellig hebben.
..
..
..
NOT |
|
|
| eieregooie |
| Beetje bijwerken allemaal, ok... maar ik heb nie zo'n behoefte aan zo'n spiegelende skinhead o connor tussen me benen hoor... Is 't net of je een Pim Fortuyn fan bent ofsow hahaha!!! |
|
|
| Donna |
hehe ben jij ruud gullit fan dan?:p
Ennuh bij deze richt ik een Pim Fortuyn Fanclub op:D :D |
|
|
|
|