|
wie scheert zich??hehehe (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
I shave !!!
tis fijn als een meisje zegt, omg ge hebt een lekkere lul, ik denk dat ze dan ook liever pijpen
;) |
|
|
| Remy D |
| Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties.:( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Donna
hehe ben jij ruud gullit fan dan?:p |
LOL Nee, geen dreads voor mij hoor... zet er liever spikes op :rolleyes: |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties.:( |
WTF??? oooooooooow dude...
nog ff een vragie mannuh... hoe zijn de reacties met sporten?
douchen in groepsverband enzo...
kbedoel ik voetbal en als er dan iemand met ze kale ballen onder de douche gaat staan kijkt men wel ff raar op denk?? :D
nou dan zal ik wel btje achterlopen...:conf:
[damn zometeen ga ik ook nog voor de bijl... (scheermessie in dit geval ]:rolleyes: |
|
|
| TimeportE |
nou heb ik dingen gehoord over jeuken..
en dat je dat kan oplossen met clerasil, maar zijn door ook andere dingen want ik ga dus geen cleracil kopen hè.. :D als ik het zou uitproberen :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties.:( |
Whahahahha mafkees...Cool Cool Cool
ProFeeTruS says: -={ Remy D m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=- |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by LowRider
WTF??? oooooooooow dude...
nog ff een vragie mannuh... hoe zijn de reacties met sporten?
douchen in groepsverband enzo...
kbedoel ik voetbal en als er dan iemand met ze kale ballen onder de douche gaat staan kijkt men wel ff raar op denk?? :D
nou dan zal ik wel btje achterlopen...:conf:
[damn zometeen ga ik ook nog voor de bijl... (scheermessie in dit geval ]:rolleyes: |
Nou laat ze dan lekker kijken...kale ballen ruleert!!:D:D:D ooops jij komt ook uit barneveld he ???nu maar hopen dat je me niet kent ;)hahaha |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou heb ik dingen gehoord over jeuken..
en dat je dat kan oplossen met clerasil, maar zijn door ook andere dingen want ik ga dus geen cleracil kopen hè.. :D als ik het zou uitproberen :) |
NOu een flesje clearasil is niet zo duur....rond de 5-6 euro denk ik ??NOu ja ik vind het de beste manier...Ja je mocht anders mijn flesje lenen maar die heeft een vriendinnetje van me nu geleend om te kijken of het echt zou werken :D:D:D |
|
|
| TimeportE |
ik heb al iets gevonden wat nie al te radicaal is..
gewoon bijhouden (niet te lang maar ook nie helemaal deraf), hoef ik ook nie meteen clerasil te kopen :p:p
eff kijken wat mijn vriendin der van vind :D:D |
|
|
| jp |
| Ik heb goede tips van Jean gehad :o |
|
|
| New Wave |
| Doe dit nu ook al jaaaaaaaaaaaren. En het voelt nice :p |
|
|
| jp |
Onder de douche :o
En dan lekker masseren en afwerken met verzorgende olieën hummm :) |
|
|
|
|