return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
ADO HOOLIGANSSSSSSSSS

ow ja, ik heb voor de amsterdammers gekozen... nee ik ben geen ajacied ghehehe
Blik
quote:
Originally posted by moogwai
Zondagavond stem ik pas :D


flauw hoor, om pas na PSV - Ajax te stemmem

ik weet wel zeker dat PSV jet niet word eigenlijk, programma van hun is veel te moeilijk, feyenoord en ajax, tussen die 2 gaat het
Nook
Feyenoord word kampioen. Plus we winnen de uefacup in ons eigen Kuipie.
DJ Bazz
ben geen ajax fan, heb eigenlijk een hekel aan de spelers van hen en hoe ze er mee omgaan maar ze staan er toch het beste voor, dus toch
@ddicted
Waarom staat Willem II er niet bij ?? :rolleyes: Dat lukt nog makkelijk.


ff zonder gein, ik denk dat feyenoord kampioen wordt.
Akira
AJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAXXXXXXXXXX
TimeportE
AJAX natuurlijk.. is al mijn club sinds ik klein was en ze zullen dit jaar het zeker gaan halen, AJAX voor kampioen!! :D:D
Ruben_Dubbink
FC TWENTE uiteraard, helaas staat ook deze club er niet bij :(

Nou ja, doe dan maar Ajax voor mijn part.

Over de rel na Fc Twente - Groningen:
2 collega's van me, zijn geloof ik behoorlijk de lul,
zij komen nl. ook uit vak P, en staan gezellig op de foto :)

GreetZ RubDub
arrows
Feyenoord wordt kampioen en wint de uefa beker
tango
ok, als we toch een voetbalthread hebben, dan wordt het een goeie ook......... :D :D









grtz,
TNG

-=WVG=-
Vooruit dan post ik mn eige kunstwerk dan ook...



:D
Blik
ik wil anti-psv dingen zien mensen, ik ben zo zwaar anti-psv tegenwoordig :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement