|
Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
ADO HOOLIGANSSSSSSSSS
ow ja, ik heb voor de amsterdammers gekozen... nee ik ben geen ajacied ghehehe |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zondagavond stem ik pas :D |
flauw hoor, om pas na PSV - Ajax te stemmem
ik weet wel zeker dat PSV jet niet word eigenlijk, programma van hun is veel te moeilijk, feyenoord en ajax, tussen die 2 gaat het |
|
|
| Nook |
| Feyenoord word kampioen. Plus we winnen de uefacup in ons eigen Kuipie. |
|
|
| DJ Bazz |
| ben geen ajax fan, heb eigenlijk een hekel aan de spelers van hen en hoe ze er mee omgaan maar ze staan er toch het beste voor, dus toch |
|
|
| @ddicted |
Waarom staat Willem II er niet bij ?? :rolleyes: Dat lukt nog makkelijk.
ff zonder gein, ik denk dat feyenoord kampioen wordt. |
|
|
| Akira |
| AJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAXXXXXXXXXX |
|
|
| TimeportE |
| AJAX natuurlijk.. is al mijn club sinds ik klein was en ze zullen dit jaar het zeker gaan halen, AJAX voor kampioen!! :D:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
FC TWENTE uiteraard, helaas staat ook deze club er niet bij :(
Nou ja, doe dan maar Ajax voor mijn part.
Over de rel na Fc Twente - Groningen:
2 collega's van me, zijn geloof ik behoorlijk de lul,
zij komen nl. ook uit vak P, en staan gezellig op de foto :)
GreetZ RubDub |
|
|
| arrows |
| Feyenoord wordt kampioen en wint de uefa beker |
|
|
| tango |
ok, als we toch een voetbalthread hebben, dan wordt het een goeie ook......... :D :D




grtz,
TNG |
|
|
| -=WVG=- |
Vooruit dan post ik mn eige kunstwerk dan ook...

:D |
|
|
| Blik |
| ik wil anti-psv dingen zien mensen, ik ben zo zwaar anti-psv tegenwoordig :) |
|
|
|
|