return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie? (pg. 3)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
ik wil anti-psv dingen zien mensen, ik ben zo zwaar anti-psv tegenwoordig :)


Ja wat u wilt he...



Haal ik me v. Bommel creatie maar weer es uit de kast...
Optimus
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Vooruit dan post ik mn eige kunstwerk dan ook...



:D


is carmen ook fan van den bosch dan?
Henkie_henk
AJax!!!

die hand in hand is fat!

ajaxx!


haha skitterend dit

Joden worden kampioen, kampioen, kampioen
Joden worden kampioen, 't zullen de Joden zijn

Joden Joden, Joden Joden, Joden Joden, we worden kampioen

He conducteur, we gaan je treintje slopen (3 x)
(vroeger gezongen voordat op A'dam CS de
trein werd gepakt naar uitwedstrijden)
Henkie_henk
Nog paar uiterst educatieve liedren, duidelijk geschreven door verontwikkelde aapmensen



Van Gobbel, die kale, die kankerillegale

Ze winnen nooit van de Joden, nooit van de Joden
(tegen Feyenoord)


Rotterdam is KUT,
Rotterdam is KLOTE,
heel Feyenoord,
bestaat alleen uit poten!


Op een goeie dag had k deze ook kunne verzinne:

Jingle bells, jingle bells Feyenoord naar de hel
Feyenoord kan niet voetballen en Ajax lekker wel he


Oleee!!!
Gurian
En toch ga ik voor FEYENOORD

Gegroet Deventer hooligans
theoden
het niveau van gesprek zakt weer beneden peil,
en er word maar 1 club kampioen en dat is feyenoord.
kolkiewolkie
vraag me af wanneer raoul gaat reageren.....

me persoonlijk denkt dat pee es vee gaat winnen... laatste ronde antiqlimax ofzo....

boel ajaxklojo's hier zeg....

citaat (d-12) hierop:
"I on you" LOL

L8er
(vraag me niet waar ik voor ben... too ashamed for it..
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: (wat een k|_|tsmiley is dat toch he :p
-=WVG=-
Everywhere we go...Everywhere we go
People want to know...People want to know
Who we are...Who we are
Where we come from...Where we come from
We come from Den Bosch...We come from Den Bosch
We are the M-Side...We are the M-Side
We 're gonna sing...We 're gonna sing
We 're gonna win...We 're gonna win
We're gonna f*ck you...We're gonna f*ck you
You bloody F-Side...You bloody F-Side
Make up your minds...Make up your minds
Cause here we go...Cause here we go

Here we go, here we go, here we go...
Blik
na de geweldige wedstrijd van gisteravond weet ik ut zeker, Ajax word kampioen, PSV word helemaal niks, Feyenoord gaat zich teveel bezighouden met de Uefa-Cup. Als Ajax komende 2 wedstrijden 4 punten haalt is ajax kampioen heb ik met een paar vrienden berekend. (wedstrijden tegen Vitesse en PSV)
DJ_Massive
WE ARE THE CHAAAMPIONS, WEEEEEE ARE THE CHAAAAAMPIOOOONS..

jaja, de poll zegt het ook al he, 28 stemmen voor de amsterdammers :)

AJAX



KAMPIOENENNNNNNNN

John
ONO!!!
feyenoord dus :)
stampertje
Zo als ik al eerder zei (gouden gids) dit jaar gewoon twee keer Feyenoord op de Coolsingel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement