return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Iedereen met een gezond verstand kiest voor Ajax. Ze staan het langst van alle clubs ook al bovenaan.
Feyenoord heeft het vizier op de Uefa Cup (laat ze in die waan, Inter), dus voor de titel is bijzaak voor hun.
PSV heeft het gewoon niet verdiend.
New Wave
WEEEEEEEEEEEEEEEEE LOVE YOU AAAAAJAX,

MY LOVELY AAAAAAJAX,

YOU MAKE ME HAPPY,

WHEN SKIES ARE GREY.

YOU NEVER NOTICE,

HOW MUCH WE LOVE YOU

NOBODY TAKES MY AJAX AWAY!!!!!!!!!



ajax, wordt gewoon kampioen........
Joost008
AJAX
lijkt me duidelijk

Trouwens denk allemaal ff aan 5 jaar geleden CARLO PICORNIE!!

Grtz
magrec
Ik ga echt niet aan meneer picornie draaien, mot ie maar niet gaan knokken toch?
raoel
Op het moment
zaterdag 23 maart 22:36
denk ik nog PSV.

Ik ga ervan uit dat we morgen jodenworst gaan maken.
Als PSV dus morgen wint van Ajax zal de strijd tussen PSV en ajax gaan.
Dan schat ik PSV gewoon iets sterker in. Ondanks het zware programma.

Als PSV verliest, wordt ajax kampioen.

Ow en Feijenoord komt in mijn verhaaltje niet voor omdat ze gewoon niet meer meedoen om de titel, tenzij PSV of Ajax heel veel punten gaan verspelen (doen ze zeker niet beiden).
Maar de vele wedstrijden zullen Feijenoord op gaan breken waardoor ze nog wel wat punten gaan verspelen.

Ik post morgen nog wel wat.
Dan weten we meer.
AFA
Ajax wordt natuurlijk kampioen. En over Picornie. R E S P E C T. Was vandaag bij herdenking was erg indrukwekkend. En die domme uitspraken van 'het is ze eigen schuld' let ik al niet meer op...
raoel
quote:
Originally posted by Joost008
AJAX
lijkt me duidelijk

Trouwens denk allemaal ff aan 5 jaar geleden CARLO PICORNIE!!

Grtz


Niet als PSV-supporter, maar als VOETBAL_SUPPORTER/LIEFHEBBER
zeg ik
hoezo moet ik eraan denken
Mooi toch
moet veel vaker gebeuren, allemaal het weiland in of ergens in opsluiten. wel een beetje stevig hek anders lopen ze misschien weg.
Voeg toe:
nog wat hamers, planken met spijkers erin en hier en daar een knuppeltje
EN
MAAIEN MAAR
Laat de sterkste winnen!!!!!

(P.S.: dit met alle respect voor de familie en naasten van picornie)
AFA
quote:
Originally posted by raoel


Niet als PSV-supporter, maar als VOETBAL_SUPPORTER/LIEFHEBBER
zeg ik
hoezo moet ik eraan denken
Mooi toch
moet veel vaker gebeuren, allemaal het weiland in of ergens in opsluiten. wel een beetje stevig hek anders lopen ze misschien weg.
Voeg toe:
nog wat hamers, planken met spijkers erin en hier en daar een knuppeltje
EN
MAAIEN MAAR
Laat de sterkste winnen!!!!!

(P.S.: dit met alle respect voor de familie en naasten van picornie)


Mafkees... en dan durf je er nog onder te zetten met respect voor familie.
raoel
quote:
Originally posted by AFA


Mafkees... en dan durf je er nog onder te zetten met respect voor familie.


Ja, idd
Tis erg voor de famlilie dat de, al dan niet, goede man op een toch tragische wijze om het leven komt.

Ik heb echter geen medelijden met Picornie zelf, zulke mensen zijn een schande voor het voetbal.
Dankzij zulke mensen zijn er enorme kutregelingen rondom westrijden gekomen!!!!!
Ik, als psv-supporter (maakt niet uit welke club) moet ooit godsgruwelijk veel moeite doen om een (uit)westrijd te kunnen bezoeken.
Ik hoef ze niet op te sommen, iedereen kent de regelingen wel.

Nu treft het hier een ajaks supporter maar al was het een PSV-er zou ik er niks om geven. Want je denkt natuurlijk weer dat ik het alleen zeg omdat het een ajaks-supporter was.
AFA
quote:
Originally posted by raoel


Ja, idd
Tis erg voor de famlilie dat de, al dan niet, goede man op een toch tragische wijze om het leven komt.

Ik heb echter geen medelijden met Picornie zelf, zulke mensen zijn een schande voor het voetbal.
Dankzij zulke mensen zijn er enorme kutregelingen rondom westrijden gekomen!!!!!
Ik, als psv-supporter (maakt niet uit elke club) moet ooit godsgruwelijk veel moeite doen om een westrijd te kunnen bezoeken.
Ik hoef ze niet op te sommem iedereen kent de regelingen wel.

Nu treft het hier een ajaks supporter maar al was het een PSV-er zou ik er niks om geven. Want je denkt natuurlijk weer dat ik het alleen zeg omdat het een ajaks-supporter was.


Je kan alles over hem zeggen maar niet dat hij geen Ajacied was. Dus als het in jouw geval een PSVer was en je zou er niks om geven... Kijk deze jongens hebben ALLES maar dan ook ALLES over voor hun club over. Dat jij er dan niks om zou geven snap ik niet.

raoel
Stel:
Morgen komt er een PSV-supporter om het leven bij rellen met ajaks.
Tuurlijk is het erg, maar ik geef er niks om. Ik heb verder helemaal geen gevoelens met die persoon.

Sterker nog
hij brengt mijn club in diskrediet en zorgt er mede voor dat de gewone man niet zomaar ff een kaartje kn halen voor westrijden.
tis schorem en hoort niet in het stadion thuis. Hij wil knokken, ik nie, ik heb er alleen maar last van.

Als er nu op dit moment iemand sterft bij een aanslag in israel, knipper jij dan een keer meer met je ogen, denk het nie. al vin je het wel erg. Maar tussen iets erg vinden en om iets geven zit voor mij een wereld van verschil.
New Wave
Dat van Picornie had hier helemaal niet moeten staan.

Waarom? omdat hier niet alleen ajacieden zijn, ook vele andere mensen die toen nog best jong waren (11/12 jaar), het gevoel wat je hebt over dit ongeval moet tussen de ajacieden blijven.

Zelf vond ik gister een zeer trieste dag, waarom....omdat je als ajacied respect heb voor alle ajacieden, en als er 1 op brute weize wordt vermoord dan krijg je een gevoel wat je niet kan beschrijven.

Ik moest en zou die pagina uit de Telegraaf hebben, ik heb hem meteen gekocht.......waarom? juist het gevoel dat ik het moest doen.....

Ik zeg alleen dit hier over:

Carlo, YOU NEVER WALK ALONE!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement