|
anyone been to Ibiza?? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Abject Silver |
well, this is just a big cultural experience, ain't it? ;)
LoginZ - t'as beaucoup d'experience, mon ami. mais j'pense que j'aimerais plutôt aller visiter la corse cet été. c'est aussi très beau, non?
Eugene - До которого возраста ты жил в Москве? Я там долго не был. :( Очень хочеться поехать. |
|
|
| oRbo |
Me and a m8 when this year, june/july for 2 weeks.
it was our first time and we just finished 5th year at secondary school, we are both 16 and it was amazing!!
The legal age for drinking is 16 and the bouncers werent strict at all. the atmoshpere was brill and the clubs were amazing!!
im not sure how much i paid altogther for flight etc as my m8s mum organised it for us, but we went for 2 weeks and i thought 500-600 euros was just about enough for spending money.
im hoping to go back next year, maybe for 1week - 10 days, as 2 weeks seemed a bit long and i cudnt take the heat!
u gotta watch out for those lucky lucky men tho lol, specially the big fat ladies they try to rob u with there money makin scams, drop a braclet infront of u, make u pick it up and hand it back, then they hold ur arm and tie it around ur wrist, and make u pay for it! in s! |
|
|
| NetX |
we´re going from 30.08. - 06.09.
anyone fancy a meetup ? |
|
|
| pumavisor808 |
I'll be there the same time... Aug 30th till Sept 9th... Can't wait as this will be our first time there!!!!
What parties are you planning on going to?? |
|
|
| NetX |
| quote: | Originally posted by pumavisor808
I'll be there the same time... Aug 30th till Sept 9th... Can't wait as this will be our first time there!!!!
What parties are you planning on going to?? |
31.08. Sonntag : Sundays@Space
01.09. Montag : DC 10 + Cocoon@Amnesia (Sven Väth)
04.09. Donnerstag :Cream@Amnesia (PvD und Tiesto)
05.09. Freitag :Pacha (Pete Tong, Sasha) |
|
|
| _IDS_ |
Prepare to Dance!!! And your €£$ for Plane ticket, Hotel Reservation, & more...
Let's go to Ibiza in 7 Months!!!



:gsmile::gsmile::gsmile: |
|
|
| Marc Summers |
last post = Aug-19-2003 03:15
:wtf: |
|
|
| _ Andy _ |
| Putain tu comptes vraiment y aller où c'est juste histoire de chauffer tout le monde ? :eek: |
|
|
| fastmp3 |
| il doit vraiment etre sérieux pour remonter un topic vieux de 3 ans et plus ... |
|
|
| _IDS_ |
Ben quand on voit le boulot de Loginz dans ce thread, je me dis qu'en plus ça peut servir à pas mal de monde ici qui compte y aller cet été...
C'est le bon moment pour préparer son argent et réserver l'hotel, après c'est dur.
:cool: |
|
|
| _ Andy _ |
| t'as pas répondu à la question ! :wtf: |
|
|
|
|