|
Morele Winnaar Debat! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Groenlinks: Maakt alleen maar propoganda idd (zoals fortuyn al zei) heel kort door de bocht zeggen dat je door fortuyn je huis kwijt raakt verzekering etc etc.. wat een kinderachtig gelul
melkert: ONderbreekt fortuyn in zn verdediging door als grap te maken dat pim zn oplossing voor de problemen in de zorg (gecreeerd door o.a. melkert) maar opgelost moet worden door de grenzen dicht te gooiien.. Dat is niet grappig.. dat is dom om te zeggen. Punt
|
nounounou, als dit geen geval is van de pot verwijt de ketel...
:o :o :o
winnaar van het debat: paul rosenmöller
[fortuyn fag-mode]
absolutely!
[/fortuyn fag-mode]
rosenmöller had goede argumenten en, zoals Petrus al zei, zette hij fortuyn een paar keer flink te kijk.
voor de rest vond ik Balkenende ook heel erg zwak! hij werd een paar keer als een kleine schooljongen flink terecht gewezen. vooral op de punten soft-drugs en inburgering heeft hij het onderspit moeten delven.
thom de graaf en melker vond ik goed dit keer.
balkenende en dijkstal ronduit slecht. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
idd, paul is zoooon stakker, dat ios geen politiek way hij deed. zoo sneu, ze zouden hem moeten schorsen, terecht dat p[im z'n microfoon af deed, zo kun je geen politiek bedrijven
PIM GO, PIM |
tja ik heb je proberen te sparen, door je te wijzen op je onwetendheid, maar je vraagt er gewoon om..
leg mij dan maar eens uit waarom paul rosenmöller, in tegenstelling tot fortuyn, politiek niet correct bezig was.
of sta je dan met je mond vol tanden siesta?
je mag ook zeggen dat je nu liever naar de Powerrangers gaat kijken hoor, dan trek ik mijn vraag om je nader te verklaren terug. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
nounounou, als dit geen geval is van de pot verwijt de ketel...
:o :o :o
winnaar van het debat: paul rosenmöller
[fortuyn fag-mode]
absolutely!
[/fortuyn fag-mode]
rosenmöller had goede argumenten en, zoals Petrus al zei, zette hij fortuyn een paar keer flink te kijk.
voor de rest vond ik Balkenende ook heel erg zwak! hij werd een paar keer als een kleine schooljongen flink terecht gewezen. vooral op de punten soft-drugs en inburgering heeft hij het onderspit moeten delven.
thom de graaf en melker vond ik goed dit keer.
balkenende en dijkstal ronduit slecht. |
Zo ik zat al te wachten op zulke reacties...en had in eerste instantie totaal geen zin om hierop te reageren aangezien sommige hier toch zo enorm stront eigenwijs zijn en alles toch beter weten.IK ga dit keer ook niet moeilijke woorden gebruiken aangezien dat totaal geen zin heeft om je standpunt te verdedigen.
Nou ik ben ook een grote PIM aanhang en tot tegenstelling wat mijn andere vrienden(henkie,sietsa)zeggen vond ik het zeer politiek correct wat paul had gezegd.Pim had er inderdaad geen verweer op....PAUL legde de vinger op de zere plek. Maar ja wat ik op TV zag met die hand was slechts een kort fragment.Hij vroeg aan pim ga je weg ?en daarop gaf hij een hand en die weigerde PIm...is hij inderdaad weggegaan ?ja of nee dat heb ik dus niet kunnen zien.Als ik daar zou zitten en ik ging nog niet weg dan zou ik die paul ook geen hand hebben gegeven.
En jukx dat jij hele PIM een fag/homo noemt en daarmee bij mij de indruk wekt daar je daar min of meer mee discrimeert...vind ik je toch een enorme hypocriete lul .Want dat je hele tijd zegt dat die homo is heeft verder geen toegevoegde waard.Terwijl jij toch een hele groot voorstander van grondwet 1 bent blah blah...dat het dom is of hem af te schaffen..blah blah. Zelf discrimineer je aan de lopende band.Mijn standpunt over grondwet 1 is duidelijk...(lees andere thread)
Ik vond balkenende en pim niet eens slecht...maar ja dat is een peroonlijke visie en daar kan je uren over zeiken/discusieren het veranderd mijn mening en die van andere ook niet.
Net zoals dat jullie Pim een klootzak vinden blah blah...schrijf een keer een betoog op(want ik over grondwet 1 had gedaan)met de punten en dan wil ik best op een volwassen manier met jullie discuseren.
Thnx
Jason |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
tja ik heb je proberen te sparen, door je te wijzen op je onwetendheid, maar je vraagt er gewoon om..
leg mij dan maar eens uit waarom paul rosenmöller, in tegenstelling tot fortuyn, politiek niet correct bezig was.
of sta je dan met je mond vol tanden siesta?
je mag ook zeggen dat je nu liever naar de Powerrangers gaat kijken hoor, dan trek ik mijn vraag om je nader te verklaren terug. |
MOet je nou hele tijd zo Denigrerend over siesta praten???lekker ongegeneerd onder de gordel steken doordat ie misschien wat jonger is dan jou ?niet dat ik het met al zijn standpunten eens bent...Je kan het ook wel op een normale manier zeggen en beter onderbouwen
misschien dat siesta er beter naar luisterd dan iplv ga Power rangers kijken of ik probeer je te sparen...met zulke praat wat jij nu doet luisterd geen hond naar je.
Ik ben trouwens best wel benieuwd waar jij op gaat stemmen...en welke partij in jou ogen het beste is. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
En jukx dat jij hele PIM een fag/homo noemt en daarmee bij mij de indruk wekt daar je daar min of meer mee discrimeert...vind ik je toch een enorme hypocriete lul .Want dat je hele tijd zegt dat die homo is heeft verder geen toegevoegde waard.Terwijl jij toch een hele groot voorstander van grondwet 1 bent blah blah...dat het dom is of hem af te schaffen..blah blah. Zelf discrimineer je aan de lopende band.
|
ok, ik zal jouw simpele aantijging vanuit 2 oogpunten ontkrachten:
[1]
ik dacht dat wij als nederlands volk, onder aanvoering van de fortuyn-fanaten, juist te kennen hadden gegeven de behoefte te hebben te zeggen waar het op staat. en het beu te zijn de dingen te verbloemen.
een nederlander met een tintje mag weer buitenlander genoemd worden en dus mag een man met een voorliefde voor hetzelfde geslacht toch ook gewoon homofiel genoemd worden?
dus je wou net als Pim met 2 maten gaan meten? het één mag wel en het ander niet? wie is er dan een hypocriete lul? jij of ik?
[2]
we zijn nu zover dat het homo-huwelijk is toegestaan en dat homos zijn geaccepteerd in de samenleving. waarom zouden we het woord "homo" dan moeten mijden? is het soms slecht om homo te zijn? uit jouw woorden kan ik afleiden dat jij homofilie als iets negatiefs ziet. het is namelijk verkeerd om het woord "homo" in de mond te nemen.
wie discrimineert er dan? jij of ik? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
MOet je nou hele tijd zo Denigrerend over siesta praten???lekker ongegeneerd onder de gordel steken doordat ie misschien wat jonger is dan jou ?niet dat ik het met al zijn standpunten eens bent...Je kan het ook wel op een normale manier zeggen en beter onderbouwen
misschien dat siesta er beter naar luisterd dan iplv ga Power rangers kijken of ik probeer je te sparen...met zulke praat wat jij nu doet luisterd geen hond naar je.
Ik ben trouwens best wel benieuwd waar jij op gaat stemmen...en welke partij in jou ogen het beste is. |
als siesta het hard wil spelen en met de grote jongens wil meepraten dan moet hij daar ook de consequenties van onder vinden. daar kiest hij zelf voor.
what goes around, comes around.
ik moet het normaal zeggen en beter onderbouwen? ik ben juist één van de weinigen hier op dit forum die altijd zijn best doet om zijn uitspraken te onderbouwen.
maarja, zoals ik al eerder zei, als sommige mensen er voor kiezen het hard te spelen dan ben ik best bereid om daarin mee toe doen. |
|
|
| Jukx |
ohja, op welke partij ik ga stemmen:
nouja, zoals ik een paar weken geleden al zei: Groen Links. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
ok, ik zal jouw simpele aantijging vanuit 2 oogpunten ontkrachten:
[1]
ik dacht dat wij als nederlands volk, onder aanvoering van de fortuyn-fanaten, juist te kennen hadden gegeven de behoefte te hebben te zeggen waar het op staat. en het beu te zijn de dingen te verbloemen.
een nederlander met een tintje mag weer buitenlander genoemd worden en dus mag een man met een voorliefde voor hetzelfde geslacht toch ook gewoon homofiel genoemd worden?
dus je wou net als Pim met 2 maten gaan meten? het één mag wel en het ander niet? wie is er dan een hypocriete lul? jij of ik?
[2]
we zijn nu zover dat het homo-huwelijk is toegestaan en dat homos zijn geaccepteerd in de samenleving. waarom zouden we het woord "homo" dan moeten mijden? is het soms slecht om homo te zijn? uit jouw woorden kan ik afleiden dat jij homofilie als iets negatiefs ziet. het is namelijk verkeerd om het woord "homo" in de mond te nemen.
wie discrimineert er dan? jij of ik? |
[1] het zegt maar weer es hoe wijs jezelf niet vind. Aan jou betogingen en jou verweren kan je gewoon zien dat je het woord HOMO Denigrerend gebruikt. Het heeft geen enkele toegvoegde waarde om dat in elk zinverband te plaatsen het werkt eerder discrimenerd .
En jij bent toch PIM tegenstander...dus waarom zou je het dan zeggen waarop het staat?Jij vind het juist discrimenerd werken als het woord "buitenlander" gebruikt...dus dan moet je het als tegenstander van PIM gewoon ook zelf gaan doen...erg slim van je of niet ?
[2]Hij is homo dat is nu wel duidelijk...uit mijn woorden zeg ik niet dat ik homofilie negatief vind.Doordat ik het zo uit jou oogpunt zie vind ik het eerder negatief/discriminerend hoe jij er mee omgaat.
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is om het woord homo te gebruiken maar hoe jij het gebruikt vind ik het negatief ja.Ik heb die zin er neergezet uit jou oogpunt maar nu creeer jij een onrealistisch beeld van wat ik heb neergezet.IK ga dus alleen in op hoe jij het woord HOMO gebruikt en jij maakt er weer een heel leuk verhaal bij.
en jij bent zo eigenwijs...wilt nooit iets toegeven dat je fout zit,of dat je goed vind van een betoog.IK ben heel eerlijk en geef graag mensen gelijk als het klopt.Maar ik heb jou nog NOOIT iets zien toegeven van "ja je hebt een duidelijk punt of zoiets dergelijks in die trend"Maar ik denk dat het discusseren met jou ook totaal niet waard is aangezien we een totaal andere visie hebben op het gebied van politiek en dat je toch te eigenwijs bent. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
als siesta het hard wil spelen en met de grote jongens wil meepraten dan moet hij daar ook de consequenties van onder vinden. daar kiest hij zelf voor.
what goes around, comes around. |
NOu vind je dat hard spelen ??ik vind het eerder ongenuanceerd te keer gaan doordat hij zich toch niet kan verweren.Je kan het beter siesta uitleggen iplv hard spelen.Je vind het zelf dom wat hij doet dan ga je dat zelf toch niet verlagen om het zelfde te doen?
ik vind het eerder dat siesta uit ontwetendheid heeft geplaats en dan moet je niet juist niet hard gaan spelen doordat je hem beter kunt wijzen op punten waaraan hij zich kan verbeteren iplv keihard afteblaffen dan luisterd ie helemaal niet.
| quote: | ik moet het normaal zeggen en beter onderbouwen? ik ben juist één van de weinigen hier op dit forum die altijd zijn best doet om zijn uitspraken te onderbouwen.
maarja, zoals ik al eerder zei, als sommige mensen er voor kiezen het hard te spelen dan ben ik best bereid om daarin mee toe doen. |
Jij verdraait mijn woorden weer gozer...IK doelde op het feit dat je tegen siesta normaal kon zeggen en beter onderbouwen niet over het algemeen in het forum. |
|
|
| Blik |
| Rosenmoller was de winnaar gister, samen met Bakenende, maar beide debatten bij elkaar genomen is Pim nog steeds de winnaar, eerste debat was grootste lachertje ooit, die mensen hebben 8 jaar of meer ons land aangevoerd het is gewoon diep en diep triest |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | Originally posted by Blik eerste debat was grootste lachertje ooit, die mensen hebben 8 jaar of meer ons land aangevoerd het is gewoon diep en diep triest |
wat is dan diep en diep triest.. heb jij het erg moeilijk dan? ik kan eigenlijk zelf echt nie zeggen dat paars slecht beleid heeft gevoerd.. alleen is de 2de fase een beetje raar ingevoerd maar verder heb ik zelf en in het nieuws niks gevonden dat ik echt slecht vond..
op sommige criminaliteits stukken na dan.
ps misschien vat ik je woorden verkeerd op :) maar dat moet je dan maar eff zeggen.. hehe |
|
|
| Oxygen |
Paul Rosenmoller ABSOLUUT!:D
Hij zette niet alleen Pimmetje op z'n plaats, maar hij had daarbij dan ook nog de sterkste argumenten. Prima gedaan!!
Pimmetje heeft er WEL voor gezorgd dat de rest flink wakker is geschud. Das ongeveer het enige positieve wat ik over hem te melden heb.:rolleyes: |
|
|
|
|