|
Morele Winnaar Debat! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
wat is dan diep en diep triest.. heb jij het erg moeilijk dan? ik kan eigenlijk zelf echt nie zeggen dat paars slecht beleid heeft gevoerd.. alleen is de 2de fase een beetje raar ingevoerd maar verder heb ik zelf en in het nieuws niks gevonden dat ik echt slecht vond..
op sommige criminaliteits stukken na dan.
ps misschien vat ik je woorden verkeerd op :) maar dat moet je dan maar eff zeggen.. hehe |
ik denk dat je het idd verkeerd opvatte. Ik bedoelde hiermee het eerste debat wat ze hadden waar Fortuyn al de lijsttrekkers wegvaagde van de politieke kaart. Die mensen zitten al 8 jaar op hun plaatsje en die worden gewoon helemaal omvergeluld door iemand die net een maandje in de politiek zit, is gewoon ronduit zielig te noemen.
ik vond het trouwens wel errug triest dat ze vantevoren hadden afgesproken om met z'n allen Fortuyn aan te vallen (stond in de krant), zo kan ik ook wel zorgen dat hij een debat verliest. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | Originally posted by Blik ik vond het trouwens wel errug triest dat ze vantevoren hadden afgesproken om met z'n allen Fortuyn aan te vallen (stond in de krant), zo kan ik ook wel zorgen dat hij een debat verliest. |
in de politiek is alles al van te voren afgesproken. als pim weer had gewonnen tijdens dit debat dan hadden alle andere partijen (hoostwaarschijnlijk) nog meer zetels verloren.. dus zo iets was gewoon te verwachten: gelukkig ontkennen ze het tenminste niet en geven ze het gewoon toe dat ze dit hadden gedaan!
en nogmaals wat mij opvalt bij pim is dat hij van de 4x dat ik em gezien heb op tv 2x gewoon weggelopen is.. dat ondersteund niet echt zijn positie als leider! |
|
|
| T.H.C. |
Ja Rosenmoller, zonder twijfel...maargoed dat zei ik net ook al in die andere thread, ik was weer een keertje traag en had dus deze tread ook nog niet gezien:D ((edit) en ik ga dus niet op hem stemmen)
owja en Blik, het is absoluut niet raar als je omvergelult wordt door Pim, hij is toch ook persvoorlichter geweest? dat word je niet als je je woordje niet klaar hebt, en hij had zich gewoon goed voorbereid bij dat eerste debat, nu hebben de meesten daarvan geleerd en zijn zich ook gaan voorbereiden(en met suc6),zo gaat dat nu eenmaal. maar om dan meteen te gaan typen dat ze die 8jaar dus ook nix gedaan hebben, beetje te simpel?,maar ok dat is wel Pim's doelgroep ;) |
|
|
| eieregooie |
Naar mijn mening is Rosenmoller inderdaad de morele winnaar van het debat, hoewel in vind dat de meeste het redelijk gedaan hebben. Fortuyn heeft inderdaad altijd een woordje klaar, maar vind dat hij inhoudelijk eigenlijk nog niets te melden heeft. Hij weet heel goed wat er allemaal fout is, en daar geef ik hem ook gelijk in, maar hij biedt nog steeds geen, of ondoordachte oplossingen. Naar mijn mening heeft hij slecht een grote mond, en niets meer.
Ik vind wel dat er één grote verliezer is van dit debat, en dat is Balkenende. Hij werd af en toe flink terechtgewezen door de anderen. En dus niet alleen door Fortuyn. Balkenende heeft heeft naar mijn mening nogal ouderwetse opvattingen en zou ik een betere kandidaat vinden voor de VSP. Dijkstal deed het trouwens ook niet veel beter moet ik zeggen. Had weinig in te brengen in het debat.
Wat ik zal gaan stemmen weet ik niet, maar naast Fortuyn is voor mij nu ook Balkenende afgevallen.
Maar laten we 1 ding niet vergeten. De verkiezingen in mei zijn geen populariteitsverkiezingen, dan hadden ze wel een Mr. Charmingverkiezing ofzo gehouden. En dan had Fortuyn ook mijn stem gekregen. Maar waar het om gaat is de inhoud, het besturen van een land, en ik denk niet dat alle lijsttrekkers daar even goed in zijn. Een politicus moet kunnen besturen, en dat is meer dan debateren alleen. Een politicus mag van mij best een suffe zak stront zijn, als hij maar verstand van zaken heeft... Daar gaat het om... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
owja en Blik, het is absoluut niet raar als je omvergelult wordt door Pim, hij is toch ook persvoorlichter geweest? dat word je niet als je je woordje niet klaar hebt, en hij had zich gewoon goed voorbereid bij dat eerste debat, nu hebben de meesten daarvan geleerd en zijn zich ook gaan voorbereiden(en met suc6),zo gaat dat nu eenmaal. maar om dan meteen te gaan typen dat ze die 8jaar dus ook nix gedaan hebben, beetje te simpel?,maar ok dat is wel Pim's doelgroep ;) |
het was wel een debat over het besturen van het land, en als je 8 jaar dat doet moet je wel wat meer kennis (of in ieder geval evenveel) hebben over de gang van zaken binnenin je land dan iemand die zich er pas net mee bezig houdt. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Blik
het was wel een debat over het besturen van het land, en als je 8 jaar dat doet moet je wel wat meer kennis (of in ieder geval evenveel) hebben over de gang van zaken binnenin je land dan iemand die zich er pas net mee bezig houdt. |
Pim Fortuyn houdt zich er wel langer mee bezig hoor, Hij heeft managementervaring opgedaan bij verschillende stichtingen, wetenschappelijke instellingen en als directeur en oprichter van de BV OV-Studentenjaarkaart.
Die kerel heeft ook al heel wat boeken erover geschreven.
Dus de kennis heeft hij wel. |
|
|
| John |
paul rosemöller, om dezelfde reden als iedereen. hij krijgt pim fortuyn stil. ik snap niet dat hij 29 zetels kan halen..zijn we in nederland dan echt zo dom?? ik geef toe, hij kan perfect verwoorden wat er fout is. maar ik heb nog geen duidelijke oplossing gehoord. kweetnie of er mense zijn die dit gelezen hebben: http://www.lijst-pimfortuyn.nl/party.php
maar die oplossingen slaan dus nergens op want het zijn geen oplossingen.
het mooiste is zijn oplossing voor de zorg:
| quote: | | "LPF wil door het stellen van heldere criteria inzake kwaliteit en kwantiteit van de zorg en het frequent hierop afrekenen, bereiken dat weer geboden wordt waar de burger recht op heeft. Het is aan de sector zelf om dit te organiseren op basis van het huidige budget uitgezonderd de ouderenzorg waar meer geld voor meer personeel uitgetrokken moet worden." |
of terwijl... wij stellen criteria en zoek maar uit hoe je er aan komt als je er maar aan komt. nou sorry maar dit kan iedere lompe debiel wel verzinnen en roepen (zelfs ik:D)
en om weer ff terug te komen op het debat.. toen het over drugs ging, had pim ineens zijn eigen agenda?????? you pim, je moet je houden aan de wensen van et volk, dat heet democratie, wat jij als persoontje wil (premier worden??) heeft geen te maken met hoe je ons land bestuurd.
hij heeft wel opmerkingen waar je om kan lachen, als ze als grapje bedoeld zouden zijn...
enkele voorbeelden:
*“Zo’n bijstandsmoeder, die begrijp ik dus niet. Als je niet kunt rondkomen, dan ga je toch een paar keer in de week ergens een huis stoffen? Het gaat allemaal zwart. Het zijn netto inkomsten. Mensen staan voor je in de rij. Je moet wel volstrekt imbeciel zijn, als je zelfs dat niet voor elkaar weet te krijgen.”
*Moslimlanden zijn in alle opzichten inferieur aan westerse landen
*Ik ken geen moslim die iets bereikt heeft
*Mijn Intelectuele bagage is vele malen groter dan die van Kok
*Jorritsma was een slechte minister van Verkeer en Waterstaat maar een nog slechtere minister van economische zaken.
*Hans Dijkstal is een intellectuele nul
*ik heb geen hekel aan buitenlanders ..ik ga zelfs met ze naar bed
*Op Kok kijk ik neer..voor Colijn en Drees heb ik meer respect
maar hij bedoeld het niet als grapje......
nou ja, et is meer een pim post geworden nu:D
ik moet em nageven datie politiek best interessant maakt.:) |
|
|
| T.H.C. |
Haha echt sterk...*ik heb geen hekel aan buitenlanders ..ik ga zelfs met ze naar bed.Kerel man wat een uitspraken! als je een klein beetje nadenkt zie je ook wel dat hier geen reet van klopt,
Da's bijna hetzelfde als iemand voor hoer uitmaken, en dan de uitleg erbij van, nou ik heb toch geen hekel aan hoeren, ik neuk ze toch.
maargoed ik reageerde eihgenlijk omdat ik dit op teletext staat, het gaat al de goede kant op.
NOS-TT 155 za 23 maa 1/2 * NOVA Interview/NSS 22 maart De gezamenlijke aanhang van de Lijst Pim Fortuyn en Leefbaar Nederland stabiliseert zich op 29 zetels.Fortuyn staat voor het eerst sinds weken op verlies.Hij gaat van 24 naar 23 zetels. In de peiling is het effect van het tweede lijsttrekkersdebat van donderdag nog maar voor een klein deel verwerkt. Aan de peiling doen 600 respondenten mee.Zes avonden in de week worden er 100 gebeld. PvdA en CDA staan nek-aan-nek met 32 en 31 zetels.De VVD wint,ondanks de matige beurt die Dijkstal maakte tijdens het lijsttrekkersdebat,een zetel ten opzichte van vorige week,en komt op 25. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jukx
tja ik heb je proberen te sparen, door je te wijzen op je onwetendheid, maar je vraagt er gewoon om..
leg mij dan maar eens uit waarom paul rosenmöller, in tegenstelling tot fortuyn, politiek niet correct bezig was.
of sta je dan met je mond vol tanden siesta?
je mag ook zeggen dat je nu liever naar de Powerrangers gaat kijken hoor, dan trek ik mijn vraag om je nader te verklaren terug. |
Soms heeft het geen zin meer antwoord te geven, zeker als het nergens over gaat en Roozenfuller met katten zichzelf nog een beetje wil oppeppen tegenover de studentjes.
Enne JUKX, reageer je ook nog ff op me andre post?
http://forums.tranceaddict.com/foru...4202#post414202
Danke wel |
|
|
| Kamaya |
Ik wil het nog wel even vriendelijk aan je vragen hoor Siesta: | quote: | | leg mij dan maar eens uit waarom paul rosenmöller, in tegenstelling tot fortuyn, politiek niet correct bezig was |
Als ik het vriendelijk vraag, kun je mij dan wel uitleggen?!!
De groeten. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Ik wil het nog wel even vriendelijk aan je vragen hoor Siesta:
Als ik het vriendelijk vraag, kun je mij dan wel uitleggen?!!
De groeten. |
Ik heb niet gezegd dat roselnmuller verkeerd bezig was, of je begrijpt me verkeerd, ik vind het aleen een zielige vertoning van de vragen van de studenten, wat rosenmuler toen zij tegen Pim.
Dat was puur persoonlijke aanval, en dat noem ik geen politiek. Ik denk dat rosenmuller maar mooi een oppositie partij moet blijven
(btw pim was gister bij robbert jensen, hij deed het goed!) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Ik heb niet gezegd dat roselnmuller verkeerd bezig was, of je begrijpt me verkeerd, ik vind het aleen een zielige vertoning van de vragen van de studenten, wat rosenmuler toen zij tegen Pim.
Dat was puur persoonlijke aanval, en dat noem ik geen politiek. Ik denk dat rosenmuller maar mooi een oppositie partij moet blijven
(btw pim was gister bij robbert jensen, hij deed het goed!) |
nee hoor, je hebt het niet gezegd.. :o :o :o
je bent wel flink aan het terug krabbelen ineens, en beargumenteerd dus nog steeds je uitspraken niet.
STEL DAT het een persoonlijke aanval was, durf jij dan te beweren dat Pim Fortuyn zich niet schuldig maakt aan persoonlijke aanvallen??? als je dat durft te beweren dan neem ik je echt niet meer serieus.
toch met je mond vol tanden? |
|
|
|
|