|
Morele Winnaar Debat! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jukx
nee hoor, je hebt het niet gezegd.. :o :o :o
je bent wel flink aan het terug krabbelen ineens, en beargumenteerd dus nog steeds je uitspraken niet.
STEL DAT het een persoonlijke aanval was, durf jij dan te beweren dat Pim Fortuyn zich niet schuldig maakt aan persoonlijke aanvallen??? als je dat durft te beweren dan neem ik je echt niet meer serieus.
toch met je mond vol tanden? |
Pim doet ook persoonlijke aanvallen ja, die be-argumenteerd hij goed zoals hij er over denkt, dat kon je van paul z'n uitspraak niet echt zeggen, dat was een teken van jaloersheid en zwakheid. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Pim doet ook persoonlijke aanvallen ja, die be-argumenteerd hij goed zoals hij er over denkt, dat kon je van paul z'n uitspraak niet echt zeggen, dat was een teken van jaloersheid en zwakheid. |
huh, maar mogen persoonlijke aanvallen, volgens jou, nou wel of niet? ik dacht dat je net nog zei dat een persoonlijke aanval volgens jou geen politiek was? :o :o :o
paul zn uitspraak behoeft ook geen beargumentatie aangezien het een constatering is en geen mening of standpunt. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jukx
paul zn uitspraak behoeft ook geen beargumentatie aangezien het een constatering is en geen mening of standpunt. |
IDD.
Maar waar lul je over Siesta, je mag nog niet eens stemmen. Dus nutteloos om 3 jaar voordat je eindelijk mag stemmen je met politiek te gaan bemoeien. |
|
|
| Tha Force |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
(btw pim was gister bij robbert jensen, hij deed het goed!) |
hij deed et goed omdat ie geen tegenstand had, die ergens op kon aanspreken. |
|
|
| T.H.C. |
| Ik vond het hem ook wel redelijk doen, maar wat hij zei over dat hij de regering van nu aansprakelijk steld als hem nu wat overkomt is echt belachelijk! omdat ze een klimaat gekreeerd zouden hebben waarin dat mogenlijk was, kerel lul niet zo dom.wie kreeerd nou wat? echt een dikke kneusen actie, verder klonk hij af en toe wel redelijk maar had idd geen weerstand. |
|
|
| Kamaya |
Siesta, ik begrijp je niet verkeerd. Wat gezegd is is gezegd. Nu niet terugkrabbelen.
Wil je het nog uitleggen waarom Paul politiek incorrect bezig was met geldige argumenten (wat je al hebt gezegd heeft Jukx namelijk weer onderuit gehaald), of trek je die uitspraak volledig terug en geef je toe dat je fout was?;)
De groeten. |
|
|
| Akira |
Siesta ga je er nou niet meer op in en laat die gozer toch maar lekker lullen is toch te eigenwijs...geeft je toch nooit gelijk.Gaat alleen op je post in als hij er winst uithaalt maar als je er op replied en je hebt gelijk dan hoor je niks...dus laat die gast gewoon hangen...
Die groene Xtreme linkse kutpartij haalt toch nooit het aantal zetels wat pim gaat halen :D:D:D hehehe verheug je daar meer op |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
Siesta ga je er nou niet meer op in en laat die gozer toch maar lekker lullen is toch te eigenwijs...geeft je toch nooit gelijk.Gaat alleen op je post in als hij er winst uithaalt maar als je er op replied en je hebt gelijk dan hoor je niks...dus laat die gast gewoon hangen...
Die groene Xtreme linkse kutpartij haalt toch nooit het aantal zetels wat pim gaat halen :D:D:D hehehe verheug je daar meer op |
zielig is dit hoor Akira..
omdat je het op andere punten niet kan winnen ga je het maar gooien op "fortuyn haalt toch lekker meer stemmen dan rosenmöller, lekker puhh!".
kinderachtig hoor, geen wonder dat je Siesta zo verdedigt.
kenmerkend. |
|
|
| Kamaya |
| quote: | | Siesta ga je er nou niet meer op in en laat die gozer toch maar lekker lullen is toch te eigenwijs...geeft je toch nooit gelijk.Gaat alleen op je post in als hij er winst uithaalt maar als je er op replied en je hebt gelijk dan hoor je niks...dus laat die gast gewoon hangen... |
Slaat dit nou op mij Akira? Zoja, leg uit.....
Zo nee......negeer dit bericht dan.
De groeten. |
|
|
| Jukx |
| ik kan je gerust stellen.. dat berichtje ging over mij. ;) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
zielig is dit hoor Akira..
omdat je het op andere punten niet kan winnen ga je het maar gooien op "fortuyn haalt toch lekker meer stemmen dan rosenmöller, lekker puhh!".
kinderachtig hoor, geen wonder dat je Siesta zo verdedigt.
kenmerkend. |
NOu dan noem je me zielig aangezien je toch nooit iets hier zal toegeven....
1 die jongen geef je toch geen gelijk je denigeert hem alleen maar
2 alles wat pim is FOUT
3 Met jou is geen discussie mogelijk. |
|
|
| Miss Proximus |
| waar blijven de "ik vind" statements!:conf: :conf: :stongue: :rolleyes: :conf: |
|
|
|
|