|
Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Volendam, gewoon respect voor die ploeg......... |
|
|
| Blik |
waar staan Telstar-Stormvogels? vind ik toch wel titelkandidaat :D
ik kies excelsior btw |
|
|
| Tha Force |
ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE!!
lijkt me duidelijk, ze hebbe et al 2 jaar net misgelope!
Ennuh 3 Keer is scheepsrecht I think!!
ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE!! |
|
|
| T.H.C. |
Go Ahead Eagles:D.....gewoon vetrouwen blijven houden!
nee dus...ik geef het niet graag toe maar denk wel dat Zwolle een keertje gaat winnen. |
|
|
| Tha Force |
Ze Zijn Rood Ze Zijn Geel Ze Zijn Homo Seksueel :D:D |
|
|
| T.H.C. |
Hehe, als we zo gaan beginnen, ken ik er ook nog wel een paar.:D
maare nee begin ik niet aan. Kan ook niet!kijk waar GAE nu staat, dit is vrij pijlijk. |
|
|
| arrows |
| Excelsior hoop ik..helaas hebben ze gisteren verloren :( |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by arrows
Excelsior hoop ik..helaas hebben ze gisteren verloren :( |
jaaaaa Haarlem - excelsior 3-0 :cool: :cool: :cool:
Forza FC HAARLEM!!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
jaaaaa Haarlem - excelsior 3-0 :cool: :cool: :cool:
Forza FC HAARLEM!!! |
wat lul je beer?
| quote: | ROTTERDAM, 23 maart 2002 14:54 - ADO Den Haag heeft de strijd om het kampioenschap in de eerste divisie wijd opengegooid. De club uit de residentie versloeg namelijk in Rotterdam de gedoodverfde kampioen Excelsior: 1-2. Dit duel werd door de Rotterdamse autoriteiten bestempeld als risicowedstrijd, zodat al op zaterdagmiddag 14.00 uur werd afgetrapt.
De Hagenezen pakten in de eerste helft een vroege voorsprong, door een doelpunt van Castelen: 0-1. Lopes zorgde na een uur weliswaar voor de gelijkmaker, maar zeven minuten later werd Petrov matchwinnaar: 1-2.
Door dit resultaat heeft FC Zwolle Excelsior qua verliespunten achterhaald, terwijl RBC op slechts twee punten achterstand derde staat. ADO zelf heeft zowaar ineens weer titelkansen, omdat het slechts zes punten vierde is achter Excelsior en Zwolle.
|
ADO HEB VAN HUN GEWONNEN!!!!
ADO HOOLIGANS! |
|
|
| DJ Bazz |
| excelsior maar eigenlijk boeit de eerste divisie mij niet zo |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat lul je beer?
ADO HEB VAN HUN GEWONNEN!!!!
ADO HOOLIGANS! |
O dan was het de vorige wedstrijd dat haarlem had gewonnen, hehehe uuuups ;) |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Hehe, als we zo gaan beginnen, ken ik er ook nog wel een paar.
maare nee begin ik niet aan. Kan ook niet!kijk waar GAE nu staat, dit is vrij pijlijk. |
Ja dat is egt erug pijnlijk. Ma volgend seizoen gewoon weer een
seizoenskaart halen en hope op betere tijden.
Ma ff terug to topic ik stem op Excelsior. Dan krijg je mooie wedstrijden volgend seizoen. Feyenoord 1 tegen Feyenoord 2:D |
|
|
|
|