return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by stampertje


Nou dat is ook opgelost want als het zo doorgaat kunnen ze zo wisselen met Sparta:D :D


Lijkt me een goed plan! Ik ben overigens een trouwe excelsior hoolie(denk aan seizoenkaart), dus heb ook op (uiteraard) Excelsior gestemd! Btje jammer dat t de laatste week zo slecht gaat (ik kan ook nooit op vakantie gaan :() Maar dat maakt verders nie uit, want de resterende wedstrijden gaan we toch winnen hehe :D:rolleyes:
Jappio
Jezus.. t wordt de laatste weken wel errug spannend.. Verschil nr's 1 - 3 is maar 3 punten.. Alles is nog mogelijk.. Maar ja we zullen het wel zien.. Mijn prognose:

Excelsior wint vanavond van Top, volgende week uit van Zwolle en de laatste wedstrijd tegen helmond.

Rbc speelt vanavond gelijk en wint de rest

Zwolle wint vanavond, verliest volgende week en wint de laatste wedstrijd..

Duidelijk: Excelsior is KAMPIOEN op doelsaldo :D:D:D:D

t kan natuurlijk ook wat anders worden, maar daar wil ik eigenlijk niet aan denken :rolleyes:
Lemming
quote:
Originally posted by Gurian


Ma ff terug to topic ik stem op Excelsior. Dan krijg je mooie wedstrijden volgend seizoen. Feyenoord 1 tegen Feyenoord 2:D



Dit is nou net het probleem denk ik, Feyenoord en Excelsior hebben een samenwerkingsverband, iets wat twee ploegen in de eredivisie niet mogen hebben geloof ik, of waar heel veel regels aan verbonden zijn (aangezien PSV en Fortuna ook wilden samenwerken, hehe niet dat dat nu nog een probleem zal zijn:D), maar ik denk dat Feyenoord geen zin heeft in al die regeltjes, dus daarom haalt Excelsior het elk seizoen "per ongeluk" net niet aan het einde van het seizoen...

Ik stem wel op RBC ookal heb ik geen flauw idee wie er bovenaan staat:)
New Wave
New Wave is 110% anti Excelsior :D

Volendam gaat gewoon winnen :), al lukt het niet, volendam IS gewoon de kampioen.....verder geen discussie over mogelijk....DUIDELIJK?:whip: :cool:
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
New Wave is 110% anti Excelsior :D

Volendam gaat gewoon winnen :), al lukt het niet, volendam IS gewoon de kampioen.....verder geen discussie over mogelijk....DUIDELIJK?:whip: :cool:


Nee sorry.. dat zal je ff moeten uitleggen.. :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio


Nee sorry.. dat zal je ff moeten uitleggen.. :rolleyes:


zoals jij vind dat ekselsior kampioen wordt, vind ik dat Volendam kampioen IS..........:rolleyes:
SnuggLe
Laten we HOPEN dat Excelsior kampioen wordt..hebben we nog een club om tegen Ajax te rellen :)

[offtopic] en TERECHt dat die kutAjacieden zo weinig kaartjes krijgen voor de bekerfinale :D [/offtopic]
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave


zoals jij vind dat ekselsior kampioen wordt, vind ik dat Volendam kampioen IS..........:rolleyes:


Jaja,, gelukkig leven er ook nog mensen die wel een reeele kijk op het leven hebben :p
Evil_E
ZWOLLE KAMPIOENEN
mr.marcello
FC Zwolle kampioen!!!
Dat betekent dus dat ik de poll goed ingevuld heb!!!
Hoeveel heb ik nu gewonnen?? :D:D

Met vriendelijke groet.

Jappio
Helaas.. :( :( :( :( :(
LowRider
jaja ik haddum ook goed... zwolle kampioen...
en promotie dus...dan zal van aantrekkelijk voetbal wel helemaaal nix meer komen :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement