|
Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gurian |
Daar gaan de mooie derby's met Olle
Daar gaan de relle met die nephoolies
Daar gaat het bekogelen van de bussen
Ma Olle let op Eagles wil never die :D:D:D:D:D:D:D (Hoop ik) |
|
|
| arrows |
| Excelsior in de na-competitie...ik hoop dat ze het nu wel promoveren. Ik ga wel kaarten kopen voor de na-competitie |
|
|
| New Wave |
| VOLGEND JAAR MENSEN, DAN GAAT VOLENDAM ROELEN!!!!!!!!!! |
|
|
| DJ_Massive |
bah bah bah
weg met die fc zwolle
en TIM wat is dat nou man... Fc Volendam ???? HAARLEM is DE CLUB!;)
:rolleyes: |
|
|
| Tall21 |
Sja, Zwolle kampioen....Niet ged8 aan begin van seizoen!! Had tuurlijk op ADO gehoopt, maar ja. Gelukkig nog wel ff de 4e periode gepakt, dus nacompetitie!!!!!!
Jammer dat er zo weinig steun voor ADO is hier, want naar mijn mening speelt ADO een van de aantrekkelijkste spelletjes uit de GGD!!!
ADDOOOOOO!!!!!
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Tall21
ADO een van de aantrekkelijkste spelletjes uit de GGD!!!
|
das wel erg optimistisch hoor;)... Excelsior speelt wel het beste voetbal uit de GGD hoor. ADO speelt zoals Zwolle eigenlijk, vooral degelijk. |
|
|
| Tall21 |
Sja, maar goed als ADO dan 2x van excelsior wint...wat zegt dat dan??? ;) :D
Excelsior is gewoon bijelkaar geraapt geheel van talentjes. ADO is veel meer een team met goed opgebouwd aanvallend voetbal. Jammer dat het veld vrijdag zo superslecht was, anders hadden we opzeker gewonnen van Volendam!!
En van Zwolle vinden ze zelfs bij SBS6 dat ze absoluut niet het beste team hebben, maar mentaal het sterkst waren dit seizoen. |
|
|
| Jappio |
En daar gaan we weer.. Nacompetitie! Persoonlijk zijn dit mn voorkeuren: Den Bosch blijft erin, Excelsior promoveerd.. gewoon op basis van het hele seizoen denk ik dat dit wel terecht is..
zo.. heb vandaag ff kaartjes gehaald voor de kraker Sparta - Excelsior, k zit alleen in het sparta-vak :$ dus dan maar gewoon 0-3 ipv 0-1 in de laatste minuut lol..
Ik hoop trouwens dat mn voorspelling voor de nacompetitie wel een btje gaat uitkomen lol.. want voor de rest ben ik nog nie echt gelukkig in mn voorspellingen ;) :rolleyes: |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Jappio
Den Bosch blijft erin, |
Das wel de bedoeling jah, niet zo heel veel zin in Telstar uit en Top Oss thuis volgend jaar ;) Bovendien verdient Fredje van der Hoorn een waardiger afscheid dan degradatie naar de GOUDEN GIDS DIVISIE! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Bovendien verdient Fredje van der Hoorn een waardiger afscheid dan degradatie naar de GOUDEN GIDS DIVISIE! |
da ben ik wel met je eens, maar ik vrees dat t er nie echt meer inzit.. Gaat sowieso nie echt goed met Den Bosch.. :( Maar ja, voor de neutrale supporter ist leuk dat RBC promoveert.. Tis alleen nie te hopen dat ze het spel ook zo gaan aanpassen als DB.. Maar ja, dat zullen we dan wel zien..
Vanavond dus de kraker.. Sparta - Excelsior.. me zit al met de zenuwen in zn lijf, ik hoop echt dat ze nie weer zo veel kansen missen als tegen den haag en de eerste wedstrijd tegen sparta.. maar goed.. we zullen het allemaal wel zien,, tis iig uitverkocht, dus de sfeer zit er sowieso goed in :D :D
Tis trouwens ook op TV rijnmond vanavond, voor degene die geen kaartje hebben enz enz.. uitzeniding begint om 19.00 wedstrijd om 20.00
He ado-supporters.. waar zijn jullie nou?? --- »» stil!! «« --- |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
He ado-supporters.. waar zijn jullie nou?? --- »» stil!! «« --- |
HIERRRRRRRRRRRRRRRRR
ADO!!!!!!!! |
|
|
| -TAIS- |
AGOVV denk ik...