|
in het kader van nuttig bezig zijn »» welke sport doe jij? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| tennis voor mij, al 6 jaar orso, ben nu c2, en in de zomer jat ik altijd de fiets vamme zus en dangaak welles mountainbaike |
|
|
| Kamaya |
Ik heb gevoetbalt (laat mee begonnen), zo'n 4 jaar. Toen ff niks. Nu half jaar fitness, 4x p/week.
Ik heb een moutainbike, daarmee ga ik in de mei-vakantie naar de ardennen (elk jr. dus), en daar dan mountainbiken. Die MB is ook meteen m'n stadsfiets, dus ik cross en race en vlieg ook door de stad daarmee, telt dit ook als sport??.
Kamaya |
|
|
| TimeportE |
zoals ik al eens eerder gezegd heb zit ik op hockey en ik was verbaast dat ik dus nie de enige ben (volgen de poll).. :p
show yourself, whehehe!! :D:D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
He Siesta, we moeten eens gaan tennissen :D,
Ik ben D1 (7 is dat in de nieuwe telling toch??)
Of voel je je dan te goed voor mij :p
Oja ik tennis dus :p |
|
|
| basvh |
| heb tot 3 maanden terug gebasketballt maar doordat ik niet was wezen opdagen bij een wedstrijd waar ik schijdsrechter moest zijn heb ik 3 wedstrijden schorsing gekregen. we moesten nog maar 7 wedstrijden spelen dus dat schoot niet op, en ben er mee gekapt. misschien ga ik volgend jaar weer voetballen maar weet nog niet zker |
|
|
| Ruben_Dubbink |
fitness,
kom er net van weer btw......pfff.....wat zweten zeg.
Misschien wil ik nog wel gaan squashen met kW evt?
GreetZ RubDub |
|
|
| Apoptosis |
BASKETBALL!!!!!!! enne vind die gast in m'n Avatar en z'n team nogal cool :cool: :D
Verder heb k ooit 3 jaar op voetbal gezeten, daarna 2 jaar tennis, en ook nog es een keer 6 jaar karate... Dat was wel leuk en aardig en geinig allemaal, maar niet zo koosjer als basketbal :p
ltr :) |
|
|
| New Wave |
| Ik doe aan...............darten en karpervissen gheghe :D..............vaag die staan er niet tussen :) |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb 10 jaar op voetbal gezeten, maar ben gestopt vanwege mn knieen en ook beetje omdat ik ruzie had met mn leider. Doe nou al tijdje nix maar wil gaan fitnessen ofzo :) |
|
|
| Flippe |
ik doe dus al 10 jaar waterpolo
en dan ook nog es wedstrijdzwemmen.
Train nu iedere avond, en ben afgelopen winter 3x 3e geworden op de brabantse kampioenschappen.
Op naar het NK :) |
|
|
| DJ Bazz |
ik tennis in de zomer, ben er echt vet slecht in, heb trouwens geen idee welk niveau ik heb, zal wel het laagste zijn.
verdre fiets meestal elke dag naar school en ga ik binnenkort beginnen met fitness.
ook heb ik gevoetbald tot vorig seizoen, ben maar gestopt omdat we een kuttrainer en kutcoach kregen en vanwege mijn baantje op zat.
owja verder jog ik sindskort weer 1 x in de week, meestal op maandag
pffff wat een lijst:) |
|
|
| zarch |
| Ik zit zo'n jaartje of 5 nu op basketbal geloof ik. Is best grappig, alleen tegenwoordig begint wat minder te worden. Krijg nogal is boetes en dreigen van schorsingen omdat ik niet altijd kom tafelen (score bijhouden en de fouten etc:) ) |
|
|
|
|