return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
in het kader van nuttig bezig zijn »» welke sport doe jij? (pg. 3)
View this Thread in Original format
@ddicted
Ik doe fanatiek, fitnessen, mountainbiken en volleybal. En af en toe tennissen en squashen. En ik heb tijd te kort
tijs08
quote:
Originally posted by Menno
Hiervoor heb ik 12 jaar gevoetbalt, hier ben ik mee gestopt omdat ik bij allemaal 30 en 40-jarige in het team kwam.


ja dat had ik dus ook! :whip:
Verder fitness ik nu af en toe, als ik zin en tijd heb :D
En ja, ik zie feesten ook een beetje als sport; van 12 tot 7 helemaal uit je plaat.... dan heb je toch aardig wat kilometers op de teller staan :D
Little Theseus
Ik fitness, maar dat maar 1 avond per week, verder doe/deed ik veel met wind; ik kite, ga hopelijk snel een keer kitesurfen. Verder heb ik 6 jaar gezeild, wedstrijden in Amsterdam enz. enz, daarna opleiding gegeven zelfs, en nu niets meer met boten. Kga van de zomer wel weer surfen dan, en hopelijk ook op mn vakantie-adres in spanje :D
tijs08
ja dat ben ik vergeten!

ik surf ook nog! ik woon aan een meer dus als er genoeg wind staat en het weer laat het een beetje toe (niet te koud:D ) jump ik zo op die plank en weg ben ik :) !

kmoet alleen nog een nieuw wet-suit hebben want die ik nu heb valt een beetje uit elkaar!

[off topic]
iemand hier die hiervoor toevallig een leuk en goed adresje weet?? flipper of theseus misschien
[/off topic]
TimeportE
ja was ik bijna nog vergeten, als ik de kans krijg ga ik elk jaar zeilen.. ik doe het nu al uuh 6 jaar en ik heb der nog steeds veel lol mee.. ben vorig jaar met mijn broer met echt super snel bootje door friesland gaan "cruisen".. was echt chill, echt super lekker!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Flippe
ik doe dus al 10 jaar waterpolo
en dan ook nog es wedstrijdzwemmen.
Train nu iedere avond, en ben afgelopen winter 3x 3e geworden op de brabantse kampioenschappen.

Op naar het NK :)


lol das ook 3 keer net nie he ;)

3 keer p week fitness (meestal dan :)
moogwai
Ik voetbal.. verder niks actiefs :)

Ik ben de spits in een vriendenteam... we zijn allemaal tussen de 21 en 18 jaar. Altijd feest op het veld, muziek in de kleedkamer :D... vaak 's morgens al om 10.00 :eyes: op het veld... We kunnen allemaal redelijk goed voetballen.. dus ook met flink stappen is een overwinning (en kramp :p) vaak verzekerd :) Alleen zit er zo'n oude lullen team van ex-eerste elftal spelers bij ons in de competitie die alles winnen :whip: :whip: dus een kampioenschap zit er niet in :(
Jappio
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Kzit al 9 jaar op atletiek...doe al 2 jaar fitness...en in de zomer wilk bij mooi weer nog weleens op het racefietsje stappen...



En waar atletiek je dan?

Oja,, ik was ook nog ff vergeten, ik heb dus ook zo'n sportkaart, en wil ook nog wel is fitnessen daarzo.. En verder ski ik ook nog 2 weken per jaar..
blighty
Hi,

Ik ga graag hardlopen, bovendien fitness ik. Daarnaast vind ik het wel leuk om een keertje een balletje te slaan op het veld. (Oh, ik ben kei goed in het 4 velden verder slaan van de bal tijdens een opslag:D) Ehm, en ja, natuurlijk lekker stuiteren op feesten, binnenkort naar Qontact. Oh YES!!! :)

Greetings,
Blighty
Rudy
Ja ik ben die 2e die op hockey heeft gestemd! En ik ben er trots op :p! Ik hockey soms 6 dagen in de week! Ja 6 dagen! Ik woon dus in Engeland, daar heb ik 1 keer per week een outdoor wedstrijd voor de Uni en om de week een indoor wedstrijd voor de Uni, dan heb ik maandag en donderdag training! En dan zaterdag speel ik voor een andere club en zondag heb ik cupwedstrijden voor die club! En ja ik studeer inderdaad bijna nooit en het enige wat ik doe is hockeyen en heeeeeeeeeeeel veel zuipen! En oja 2 keer per week naar de fitness ongeveer, moet ook wel anders krijg ik een bierbuikje :):)!

Apoptosis
quote:
Originally posted by New Wave
Ik doe aan...............karpervissen gheghe :D..............vaag die staan er niet tussen :)


Jaaa, ik ook! Maar alleen in de periode dat je niet op Snoek mag vissen :p . Maar de laatste jaren steeds minder tyd (zondags altijd te brak :D)...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Kzit al 9 jaar op atletiek...


LOL, ik heb ook iets van 10 jaar op atletiek gezeten. Ben 2x Oost Nederlands kampioen geworden (met ploeg (b-junioren) en met speerwerpen) en één x 2e bij het NK 4x 100 m (A-junioren).

We namen tijdens de wedstrijd al het zuipen mee, want meestal waren die op vrijdagavond en dan moest je daarna nog wel gaan stappen. Dus wij in de auto op de terugweg al zuipen :D.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement