return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
in het kader van nuttig bezig zijn »» welke sport doe jij? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Akira
Ik doe nu iets van 1.5-2 jaar aan fitness...Ik train nu op het moment rond de 5x in de week.Ben de tijd die ik fitness rond de 15 kilo aangekomen.Had eerder ook een vet% van rond de 15% dat is nu ook tot een minium geworden van rond de 6%-7%. Met de zomer op komst wil ik het minimaal verlagen tot rond de 5%...super ripped zijn :)
Schema op het moment is Maandag Borst,dinsdag Rug,Woensdag Benen,Donderdag Schouders,Vrijdag Triceps en biceps voor de rest doe ik mijn buik echter sporadisch.Alleen als ik zin heb...
Verder geef ik ook Fitnessles in de sportschool doe ik iets van 2 avonden in de week...super relaxt en super betaald :D:D:D.Beetje schema's maken voor de jongens die allemaal hun strandspieren willen hehehe de meisjes voor hun 3 b's...benen,buik en billen..en ja soms personal training geven.
Jappio
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

LOL, ik heb ook iets van 10 jaar op atletiek gezeten. Ben 2x Oost Nederlands kampioen geworden (met ploeg (b-junioren) en met speerwerpen) en één x 2e bij het NK 4x 100 m (A-junioren).

We namen tijdens de wedstrijd al het zuipen mee, want meestal waren die op vrijdagavond en dan moest je daarna nog wel gaan stappen. Dus wij in de auto op de terugweg al zuipen :D.

Zozo.. aardig talentje dus ;) Ja, wij hebben met t team ook een aantal x de landelijke finale gehaald, maar persoonlijk ben ik nie echt verder gekomen dan de 15e plek op de ranglijst Speerwerpen van vorig jaar..
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Jappio

Zozo.. aardig talentje dus ;) Ja, wij hebben met t team ook een aantal x de landelijke finale gehaald, maar persoonlijk ben ik nie echt verder gekomen dan de 15e plek op de ranglijst Speerwerpen van vorig jaar..

Ik gooide als B-junior al 54 mtr.
En als A-juior ook. :D
franzelare
Ik kitesurf en wakeboard in de zomer en af en toe neem ik dan ook nog de windsurf spullen mee. maar kitesurfen is echt the bomm!!
In de winter snowboard en ski ik zoveel als ik weg kan zijn uit Nederland.
Als ik geen tijd of geld heb om de sneeuw in te gaan en het mij nog te koud is om het water op te gaan ben ik actief met het trainen van verschillende vechtsporten. Ik train dan 3 keer per week 2 verschillende vechtsporten, wingtsun en escrima.

GRTZ
Jappio
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ik gooide als B-junior al 54 mtr.
En als A-juior ook. :D

zozo.. ik gooide als a 50 mtr.. Maar ja, bij mij ist dan ook meer lang leve de lol he ;) (denk aan niet trainen, af en toe fitnessen, veel zuipen :rolleyes: )
Dj Lex
Ik sport ook hehe :D Ik zit al jaartje of 8 op tennis, want mocht niet van me ma op voetbal. Speel best vaak. Zondags competitie, meestal 1 keer training en dan nog paar keer vrij spelen. Enne voor de mensen die het wat zegt ik ben ook C2 C2 of 6/6 in de nieuwe telling.
K.nattick
Al een tijdje 4 dagen per week hardlopen en 1 keer fitnessen. Normaal gecommuniceerd doewik aan judo...maar vanwege een osteoïd ostheoom (say whattt?), zeg maar een goedaardig gezwel op m'n wervelkolom kan ik momenteel niet vallen, rollen of m'n rug krom. Ook errug leuk 's morgens als je mij m'n sokken aan ziet trekken. Volgende week lig ik een dikke week in het ziekenhuis en ben ik hopelijk op tijd hersteld om op Qontact te staan bouncen.
Three 'O Three
Als ik tijd kan vinden één keertje fitness in de week, maar that's all. Wel een tijd jiu jitsu gedaan, maar had geen tijd/zin meer.
Flipper01
Ik doe net als de meesten zo te zien ook aan fitness. Eigenlijk komt het meer neer op ouwehoeren, zolang het maar gezellig is!
Verder ga ik, als het weer (=wind) meezit Windsurfen
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Jappio

En waar atletiek je dan?

Bij AV Spirit in Lelystad...POLDERTERROOORRRR! ;)

Ben wel aantal keren eerste geweest bij kogelstoten op competitie...dit was als C en D junioor. Nu voer ik nie zoveel meer uit...zit er meer voor conditie enzow...en doe ook geen wedtsrijden meer...alleen de clubkampioenschappen! :D

En speerwerpen haal ik echt nie meer dan 40m...

arrows
Heb 10 jaar gevoetbald...beetje alle pezen zijn gescheurd bij mijn knie..doe nu 3 jaar ruim nix...moet wel weer gaan beginnen met sporten, krijg een bierbuik van al het zuipen
Gurian
quote:
Originally posted by arrows

Heb 10 jaar gevoetbald...beetje alle pezen zijn gescheurd bij mijn knie..doe nu 3 jaar ruim nix...moet wel weer gaan beginnen met sporten, krijg een bierbuik van al het zuipen

Komt bekend voor ik heb mn voorste kruisband afgescheurd en als ik nu verkeerd terecht komt op dat been dan klap ik weer door mn knie heen. Das vooral lastig als je dronken bent :D
En die bierbuik ben ik nu ook al ongeveer 2 jaar aan het kweken ma dat moet ook want ik wil gaan competitiedarten en als je ooit de embassy wil halen moet je een dikke pens hebben kijk ma eens op de embassy :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement