|
Voornemens 2007
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| Durf die eigenlijk niet meer maken... zal er eens goed moeten over nadenken... |
|
|
| CygnusX |
- Conditie op peil houden (door elke dag naar 't werk te blijven fietsen)
- Weer een grote reis maken
- Een van deze 4: duiken, bungeejump, vrije val of paragliden
- Evenveel blijven genieten van't leven
- Sparen voor een huis/apartement
- Terug gaan vissen |
|
|
| Devilex |
- Afstuderen
- Deftig werk vinden
- Deftig lief vinden |
|
|
| FCB_Fanatic |
aangezien ik de jaarwisseling niets speciaals vind, vind ik het ook maar dom om er voornemens voor te nemen.
Ik heb er dus geen :p |
|
|
| Bunz |
- minder alcohol
- meer studies
:nervous: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
Durf die eigenlijk niet meer maken... zal er eens goed moeten over nadenken... |
wrm maakt ge dan een topic? :crazy: |
|
|
| Mr_Pedro |
- afstuderen
- goeie, leuke relatie
- nog veel meer naar supercoole trance feestjes gaan :cool: |
|
|
| Tomorrow Traxx |
- kerstdag en nieuwjaar probleemloos doorkomen :clown:
- iets meer uitgeslapen voor de dag komen
- mijn eerste jaar informatica probleemloos doorkomen
- als ik een gaatje vind: beginnen producen |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by CygnusX
- Weer een grote reis maken
(...)
- Evenveel blijven genieten van't leven
- Sparen voor een huis/apartement
|
Zoek de vreemde eend in de bijt :D |
|
|
| Vishnu |
voor 2006
- mijnen bril terugvinden :whip:
voor 2007
- vooral gezond blijven
- met plezier gaan werken
- producties verbeteren
- een leuk stekje vinden met mn meisje |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
Zoek de vreemde eend in de bijt :D |
Ze staan gesorteerd volgens prioriteit :) |
|
|
|
|