|
Jouw Ultieme Sensation Line Up
|
View this Thread in Original format
| basvh |
sensation is het feest waar we (bijna) allemaal op zitten te wachten, maar wat zou jouw ultieme dj line-up zijn.
De Mijne is:
Mauro Picotto
Tiesto
Paul V Dijk
Carl Cox
Rank 1
Tom Harding |
|
|
| Robvef |
Hier de mijne in willekeurige volgorde:
Tiesto (was er vorig jaar ook)
JP
Paul van Dyk
Judge Jules (is ook al geweest)
Tom Harding
Sasha
Yves DeRuyter |
|
|
| BooMBooM |
| van mij mogen een paar dj's van vorig jaar zeker ook komen zoals bas&ram spider willem en lady dana maar de dj's die jullie net noemden moeten ze zeker in de hoofdzaal zetten want hun draaien ook altijd goed vooral jp en tom harding |
|
|
| tango |
1. Johan gielen
2. Paul oakenfold
3. Tiesto
4. Paul van Dyk
5. Mauro Picotto
6. Tom Harding
Zoiets in de omgeving lijkt me wel vet. De line-up van vorig jaar vind ik ook best.
groet,
TNG |
|
|
| Robvef |
| We mochten zeker niet klagen vorig jaar. Ga dit jaar sowieso. En de line up zal wel weer goed zijn. Detail --> wij hadden vorig jaar zo'n beetje een privebar om drinken te halen. Achter in de zaal op de eerste ring!!!! |
|
|
| M5 |
In willekeurige volgorde ........
1. Picotto
2. Bas & Ram
3. JP
4. Harding
5. Tiesto
6. The Advent :) |
|
|
| Akira |
TOM harding
Tiesto
JOhan Gielen
Mauro Picotto
Sven Vath
Paul Van Dyk
Judge Jules
dit lijkt me wel een lekker line up ;) |
|
|
| Miss Proximus |
Okey allemaal,
hier is mijn line up voor Sensation:
Paul van Dyk
Paul Oakenfold
Mauro Picotto
Tiësto
Billy Nasty
Antiphus (hah, die kennen jullie zeker niet: 't is mijn fella, en hij is echt toppie!! -> Progressive!!!)
Greetz en tot speekz :) |
|
|
| Ding Chavez |
Als ik organisator was (Hey, there is always something to dream about :D) zou dit de line-up zijn:
Armin van Buuren
Seb Fontaine
Rank 1 (Live)
Marco V
Ferry Corsten
Tiësto
Tom Harding
Lekker rustig beginnen met Armin en Seb, helemaal wegdromen bij Rank 1 live en vanaf Marco V langzaam aan lekker progressive draaien en eindigen met Hardhouse! kan niet beter d8 ik zo :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Robvef
We mochten zeker niet klagen vorig jaar. Ga dit jaar sowieso. En de line up zal wel weer goed zijn. Detail --> wij hadden vorig jaar zo'n beetje een privebar om drinken te halen. Achter in de zaal op de eerste ring!!!! |
Ik las toevallig je stukje en ik heb precies 't zelfde gehad! Ik werk normaal nl. in de ArenA (met wedstrijden en concerten enzo, in de catering) en er waren tijdens Sensation dus allemaal collega's van me. Resultaat: de hele nacht gratis gezopen! Betur!!!!
Maar ja, dat wilde ik dus ff kwijt. Hopelijk lukt 't dit jaar weer!!!!
Mzzl :-} |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik werk normaal nl. in de ArenA (met wedstrijden en concerten enzo, in de catering) Mzzl :-} |
Hoe komt iemand uit Leeuwarden in hemelsnaam in Amsterdam terecht om te werken?? |
|
|
| Jukx |
Een paar namen die er zeker bij moeten zijn:
Johan Gielen
Yves Deruyter
Marco V.
Mauro Picotto
Sven Väth
Luke Slater
Lekker rustig aan beginnen met Johan Gielen en Yves Deruyter om daarna via Marco V. en Mauro Picotto bij de techno van Sven Vath en Luke Slater te eindigen.....
ideaal!!!!! |
|
|
|
|